Gå til innhold

Vaio-prisene er klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært genialt med chassiet til Vaio Z, samme skjerm, og litt rimeligere i3 system.

Regnet med at de ikke ville bli billige, men hold brillan! Ante ugler i mosen da jeg leste karbonfiber, optisk drev og smekre 1,43kg! :p

 

Blir vel mer aktuelt med Vaio S for min del... Sykt lekre maskiner forøvrig! :D

Lenke til kommentar
Såvidt oss bekjent vil Vaio foreløpig bare bli å finne på Sony Store. Det jobbes med flere forhandlere både på nett og i butikk.

 

http://www.it24.no/ har solgt Sony Vaio i en del år nå...

 

Norske modeller?

 

AtW

 

Nei, men det følger med norske etiketter (med livstidsgaranti).

 

Enaste forskjellen er jo tastene. Om det er norsk eller amrikansk "model" har lite å si...utenom trådløs Watt signalen da.

 

Og hos it24 koster "Sony VAIO VPC-F11DGX/B 16,4"/Core-i7-720QM/4G/500G/W7P (*EN)" bare NOK 8750.

Og i artikkelen sies det at Viao F (men med 8GB RAM) koster 15 000 KR!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Nei, men det følger med norske etiketter (med livstidsgaranti).

 

Enaste forskjellen er jo tastene. Om det er norsk eller amrikansk "model" har lite å si...utenom trådløs Watt signalen da.

 

Og hos it24 koster "Sony VAIO VPC-F11DGX/B 16,4"/Core-i7-720QM/4G/500G/W7P (*EN)" bare NOK 8750.

Og i artikkelen sies det at Viao F (men med 8GB RAM) koster 15 000 KR!

 

Fortsatt greit med en distributør som ikke er en obskur parallellimportør av en nettbutikk.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Nydelige maskiner det der, og spesielt da Vaio Z. Men er det bare meg som tror at "full-HD" vil bli i meste laget for en 13.3"?

 

Sånn sett likte jeg vel best den site maskinen, rent brukermessig...

 

Edit: Ser ut til at det var 13.1" på Vaio Z og 13.3" på den siste. Poenget står uansett ved lag...

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Fuldstendig vanvittige norske priser, som vanlig, desverre.

 

Jeg var å følte på en Z-serie i USA, og den var fantastisk lett (men virket noe skrøpelig), og til halve prisen av det norske - igjen, som vanlig..

 

Poenget er at man må føle seg røvrendt av Sony hvis man betaler slike ågerpriser.

Lenke til kommentar

Hvor kult er ikke dette?

 

"Select F Series notebooks feature an all-new Sony innovation, TransferJet™15. This groundbreaking technology lets you transfers photos from compatible cameras to the F Series notebook by simply placing the camera on the notebook's palm rest."

 

 

Så det er noe ala MS sitt Surface, der du kan sette ting på flaten og den kobler opp.

Lenke til kommentar

Pokker heller, jeg er Apple-Fanboy, og skal ikke legge skjul på det.

Uansett kan ikke stilen til disse hamle opp med Unibodyen på MacBook Pro, og skal man betale så mye for en laptop kommer nok de aller fleste til å forvente et eple bak skjermen!

Lenke til kommentar

Er egnelig det jeg missliker mest med MacBooks. De alle ser helt like ut. Gud så kjedelig å må sitte med samme design i alle år. Folk kan jo ikke se om du har den siste eller en 2år gammel.

 

PCer har mye mer spennende designer tilgjengelig enn Apple sitt ene...

 

For et bedrift med "Think different" skulle tro de ville tilby litt mer variasjon....men nå gjelder sikkert ikke det ordtaket til design teamet til Apple.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Pokker heller, jeg er Apple-Fanboy, og skal ikke legge skjul på det.

Uansett kan ikke stilen til disse hamle opp med Unibodyen på MacBook Pro, og skal man betale så mye for en laptop kommer nok de aller fleste til å forvente et eple bak skjermen!

Både Apple og Sony er properitære og dyre giganter, men det som skiller dem veldig tydelig er at Sony i omtrent samtlige tilfeller er teknisk overlegne Apple, mens Apple kjører beinhardt på merkevare og markedsføring. Dessverre er ikke utbredelsen av små Sony-ting spesielt stor her til lands, noe jeg tror skyldes rimelig svak markedsføring, samt at Sony i mange tilfeller har vært litt tregt ute.

TVer, PS3 og andre stue-ting selger de bøttevis av, men da er vi i et annet marked enn Sony<->Apple-sammenlikningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...