Gå til innhold

Vaio-prisene er klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan ikke flere produsenter komme med høyere oppløsning på skjermene?

 

1366x768 er såvidt brukbart til å surfe med...

 

Alle har bra HW, men skjermene henger 10 år etter i utvikling..

 

Snakker du om bærbare generelt nå eller? Z-serien til Sony har jo 1080p på 13" og det er jo ganske snasent. Er selv godt fornøyd med min eldre Z-serie som har 1600*900 på 13", så det blir nok Vaio for meg neste gang også. Blir vel ikke på en stund siden den jeg har klarer 1080p video uten problemer og kan spille en del spill.

 

edit:

 

Ah, så nå at du skrev flere produsenter, sorry :p

Endret av SBS
Lenke til kommentar

 

Så Elkjøp skal selge disse ?

Skal de selge hele produktspekteret ?

 

Er dette noe som kommer i butikkene om mindre enn en uke ? Eller annonserer Elkjøp det da?

 

Bekrefte og avkrefte:

 

Ja det stemmer at Elkjøp skal selge disse. Alle modellene er i sortement i alle tilgjengelige farger.

 

Lansering er 05.07.10 både for Sonysenteret og Elkjøp, altså ikke under ei uke til. Det vil primært være Megastore butikker og de største ellers som vil selge Vaio i starten på grunn av tilgang.

 

Det er bare å stille seg i kø utenfor en Megastore mandag 05.07.10, det skal i alle fall jeg =)

Lenke til kommentar

 

Så Elkjøp skal selge disse ?

Skal de selge hele produktspekteret ?

 

Er dette noe som kommer i butikkene om mindre enn en uke ? Eller annonserer Elkjøp det da?

 

Bekrefte og avkrefte:

 

Ja det stemmer at Elkjøp skal selge disse. Alle modellene er i sortement i alle tilgjengelige farger.

 

Lansering er 05.07.10 både for Sonysenteret og Elkjøp, altså ikke under ei uke til. Det vil primært være Megastore butikker og de største ellers som vil selge Vaio i starten på grunn av tilgang.

 

Det er bare å stille seg i kø utenfor en Megastore mandag 05.07.10, det skal i alle fall jeg =)

 

Jeg ville stilt meg utenfor en av megastore butikkene som har nyåpning til neste uke...

Selvom Norgeslanseringen egentlig skal være den 05.07.10 vil det begynne å bli solgt Vaio pac'er fra og med da på noen butikker, dog ser det ut som utstillingsmodellene kun blir noen dummies.

Lenke til kommentar

Lansering er 05.07.10 både for Sonysenteret og Elkjøp, altså ikke under ei uke til. Det vil primært være Megastore butikker og de største ellers som vil selge Vaio i starten på grunn av tilgang.

 

Ikke uttal deg om ting du tydeligvis ikke har greie på.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar
Pokker heller, jeg er Apple-Fanboy, og skal ikke legge skjul på det.

Uansett kan ikke stilen til disse hamle opp med Unibodyen på MacBook Pro, og skal man betale så mye for en laptop kommer nok de aller fleste til å forvente et eple bak skjermen!

 

Mye? lol, de aller fleste gjemmer seg bak en billig forpakning. 8-10k for en 13" (c2d), 15 for 15" (i5) og ærlig talt, hvor ofte har du sett en 17 tommer på farta ???

 

Du snakker kanskje om gutta som går for 15" +ssd+refleksbehandling+hd oppløsning+4 gig minne+3 x mini display til X, i tillegg til standarden. Du vet en hyundai blir dyr om du hiver et par gullbarrer inn :p :p

 

Du lever i fortiden, nå er det VAIO bak skjermen man forventer.. Fy f*****n for en råtass. hohohoohho! Har du den, og noen ser den, så vet de akkuratt hva du har.

 

Et par kollegaer som har den på jobb (us import), heheh, aldri sett mac gutta være så furt og sjalu fordi oppmerksomheten er et annet sted. Mangler bare en hackintosh install på den så eksploderer det vel i mac leiren. hihi

 

Men, for å gjøre deg fornøyd har jeg nå bestilt et stk epleklistremerke som skal bak skjermen med min bestilling (us import), så da får du det forventer om du skulle se meg... lol !! :) skal si ifra hvordan det går med hackintoshn når jeg får den..

 

victurus!

Lenke til kommentar

Herlige maskiner dette her! Liker spesielt full HD på 16,4" og 13" :D. Ellers en god håndfull stilige funksjoner som styring av PS3, Assist-knapp, Web-knapp (fra avslått til nettleser på 15sek), baklyst tastatur osv.

 

EDIT: Btw. så får Lefdal Åsane inn alle maskinene og har de fleste utstilt allerede. Kan dog være noe bestillingstid på de heftigste maskinene.

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...