Gå til innhold

Think Tanks nye skuldervesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

(Mmmh! Necrotrådofili!)

 

Har endelig fått Retrospective 10 i hus. Og - det er en schwær bag! Den er nok markant større enn en Tamrac express 7, Tomsi.

 

"Accommodates 2-4 lenses in main compartment with DSLR body in front pocket" dere liksom, Think Tank!

Her er det 5DmkII med 24-70 og reversert solblender i hovedrommet. Og en Zeiss 50mm ved siden av. Og en 135L med reversert solblender ved siden av. Går fint i høyden, med etasjeskiller. Og en 125mm Voigtländer på andre siden. Ved siden av en 580EXII. Og enda er det bare plassert ting i hovedrommet - er fin plass til en iPad i forrommet. Eller et pro-hus uten objektiv.

 

Og man skal liksom ha en Retrospective 20 eller 30 for å få plass til en 70-200? Meh. Får fint plass til en påmontert 70-200/4 på huset stående i bagen.

 

Mange mange mange gode løsninger og features - tror jeg kommer til å bli veldig god venn med bagen, jeg. :)

 

Og - er veldig glad jeg gikk for "den lille".. :D

 

 

Og ja - har enda ikke funnet billigere priser på den enn i Norge. Så jeg kjøpte der. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

(Mmmh! Necrotrådofili!)

 

Har endelig fått Retrospective 10 i hus. Og - det er en schwær bag! Den er nok markant større enn en Tamrac express 7, Tomsi.

Vet det - hadde mine klamme lanker på en slik en for to uker siden. Jeg er enig at den er stor; men den er ikke for stor. Det er derimot retrospective 30. Den er så stor at du kan bo i den ;)

Lenke til kommentar

Liker mange smarte features - mange lommer med borreslåshempe, hvor du kan lukke med hempen eller feste hempen på innsiden så den ikke er i veien. Flott regntrekk, hovedremmen går under hele undersiden for holdbarhet, smarte flyttbare borrelåsvegger (favoritten er det uttagbare stive "gulvet") og mye annet.

 

Og - stor. Veldig glad jeg ikke gikk for Retrospective 30 - til mitt bruk er det sjelden behov for mer enn tre-fire ekstra objektiver/blitser i tillegg til objektivet på huset! :D

 

Liker at den er bløt og kollapser, så den også funker bra selv om jeg bare har med et eller to objektiver i tillegg til det på huset.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...