Gå til innhold

Abbo.no, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig stygg webside (svenske farger geez...). Tenkte jeg skulle bestille en bærbar derfra, den ligger betydelig lavere i pris (639,- billigere) enn hos de andre. Håper jeg ikke begår en stor feil...

 

Edit: Blir nok heller Netshop, tar ingen sjanser. Har tenkt å bruke en del høvdinger så...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Deler de samme erfaringene som oysandr. Virker lovende så langt. Fant klistremerke fra Furuset Distribusjon på varen, så ser ut til å være sendt fra samme lager som Mamoz har, så da er det neppe noe farlig å handle fra de :-)

 

Er nok et utspring derifra ja :)

Er vel samme som datakjeden og Amentio.

 

Mamoz og Abbo

 

Selv har jeg bare gode erfaringer med Abbo/Mamoz, så er nok ganske trygt å handle der (dog tipper at kundeservicen kun går via mail på abbo.no så ikke forvent butikkhjelp :p )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

"Så vidt jeg kan se"?.

 

De bør jo vite om det de selger er fra norsk importør, eller importert fra utlandet (EU modell). Er jo ganske vesentlig med tanke på reklamasjon om butikken skulle gå konkurs.

 

Men de opplyser jo heller ikke om reklamasjon, noe jeg alltid gjør selv om kunden bare spør om "garanti".

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Anbefaler ikke noen til å handle der. Visa-kortet jeg bruker (Skandiabanken) virker ikke der. Valgte forskuddsbetaling og betalte ordren 10 min etterpå. Det stod att det skulle ta 1 - 2 dager men etter 3 - 4 påminnelser ifra de, 3 mail til support og 1 purring så løste den tingen seg. Dette tog da 4 - 5 dager. Regne med 3 - 4 dagers svarstid på mail. Bedre og purre direkte (svarte innom 5 min, credz 4 that).

 

Att varene har lagerstatus: "Sentrallager, + 1-2 dager" betyr egentlig att di må bestille varene og er ikke sikkre når de får di. Selv om en vare er kjempeforsinket så finns ikke muligheten til å splitte forsendelsen. Snakker du med di så er det mulig du får til svar: "Varene du har bestillt er på veg og bør sendes under løpet av dagen, seneste dagen etterpå". Virkeligheten: "Varene blev aldrig sent den dagen og ikke heller dagen etterpå".

 

De beklager og sier att di skal gjøre sitt beste, mase og se hva som ha skjedd, att man gjerne skal vente noen dager fordi "systemet er sånn" og "det kan være litt tregt".

 

Ser att det er en del andre som har goe erfaringer, jeg har det ikke så ein må avgjøre selv hvis ein tør å bestille :)

Lenke til kommentar

Betalte problemfritt med mitt skandiabanken visakort.

 

De er nå ihvertfall ærlige med tanke på lagerstatus og oppgir at ting som er på fjernlager er på fjernlager, i motsetning til amentio som kaller alt på lager selv om det er på fjernlager!

 

At det tar et par dager fra fjernlager til abbo før de sender varen må man forvente når ting er på fjernlager.

 

Har kun sendt mail til de en gang, men den ble kjapt og greit besvart ihvertfall.

 

En webmercs butikk er og blir en webmercs butikk uansett, skal du ha noe raskt bør du styre unna webmercsbutikker. Men så langt har jeg ihvertfall et mye mer positivt inntrykk av abbo.no enn av amentio.no

Lenke til kommentar

Betalte problemfritt med mitt skandiabanken visakort.

 

De er nå ihvertfall ærlige med tanke på lagerstatus og oppgir at ting som er på fjernlager er på fjernlager, i motsetning til amentio som kaller alt på lager selv om det er på fjernlager!

 

At det tar et par dager fra fjernlager til abbo før de sender varen må man forvente når ting er på fjernlager.

 

Har kun sendt mail til de en gang, men den ble kjapt og greit besvart ihvertfall.

 

En webmercs butikk er og blir en webmercs butikk uansett, skal du ha noe raskt bør du styre unna webmercsbutikker. Men så langt har jeg ihvertfall et mye mer positivt inntrykk av abbo.no enn av amentio.no

 

Og det er ikke værre enn å forhøre seg på forhånd om det er mye på lager av den varen man skal ha.

Abbo.no er vel delvis webmerc meg bekjent? Da på noen varer så står det "på lager" og andre varer "sentral lager", sentral lageret er nok leverandøren og på lager er eget lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...