Gå til innhold

Kjør Windows 7 uten aktivering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff så mye styr dere har med å snike dere unna betaling på Windows. Jeg slipper alt det der på mitt gratis OS :p

 

Hm, akkurat slik folk lures inn i narkotikaproblemer, det er gratis i begynnelsen.. ^^ .. neida.

Neida? Det er forskjellige produkter, men salgsstrategien om å venne folk til produktet er i stor grad likt.

Lenke til kommentar
Det går jo ann å kjøpe Windows 7 Home Premium for ca 650 kr nå, men det er jo engalsk. Kan man bruke den lisensen på noersk versjon senere?

Det er jo kun pre-order da. "Available for pre-order. This item will be released on 22 Oct 2009."

 

Uansett er Engelsk versjon bare et pluss. (Og man kan bare laste ned norsk språk hvis man ikke klarer lese engelsk, via Windows Update eller nei den siten er jo på engelsk... haha... )

 

Kan man da bruke en MSDN-skive nå, også bare aktivere med en kjøpt lisens senere?

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
Hm, akkurat slik folk lures inn i narkotikaproblemer, det er gratis i begynnelsen.. ^^ .. neida.

Neida? Det er forskjellige produkter, men salgsstrategien om å venne folk til produktet er i stor grad likt.

Og det samme tenkte de som står bak Skolelinux .... (?)

["Gje ungane Linux før Microsoft tar de!"] :!:

Jeg tror du har misforstått salgsstrategien totalt. Den handler om å gi noe gratis for å venne folk til et produkt man senere skal selge til de tilvendte brukerne. Skolelinux selger ingenting.

Lenke til kommentar
Skolelinux selger ingenting.

Nei, men mitt poeng er at det er vanedannende ...

Og når man vet at "gammel vane er vond å vende", så kan det i høyeste grad påvirke 'markedet'.

(Men dette er strengt tatt en avsporing av denne tråden - beklager at jeg lot meg friste til å kommentere en Linux-relatert post i en Windows-tråd.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...