Gå til innhold

Test: Smart kort med mange funksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kortet ACC og mulighet for å teste å låse opp kjerner på phii X2 og X3. ? Jeg savner også at det testes hvor stor forksjellen er mellom 790FX chipsetet og andre chipsett som støtter cf, 790 FX skal liksom være best der, men hadde jo vært godt å vite om det er reell forskjell. Er tross alt et dyrt kort og en bør derfor hvite at en får litt igjen.

Endret av Osse
Lenke til kommentar
Personlig så er jeg ikke så glad i MSI, men det ser ut som de hekter seg på bølgen og gjør det ganske så bra denne gangen.

 

Synes at kortet har litt mye nips som jeg aldri kommer til å bruke og resten var litt kopiert fra alle andre. Men det er vel slik det fungerer.

 

Hvorfor ikke? Før var jeg ikke så glad i MSI, men vet ikke hetl om det virker som de er noe nevneverdig verre enn andre i disse dager.

 

AtW

Lenke til kommentar
Har kortet ACC og mulighet for å teste å låse opp kjerner på phii X2 og X3. ?

 

På bilete nr. 4 på sida om BIOS er Advanced Clock Calibration lett synleg. ;)

 

Litt googling viser òg at nyaste BIOS, 1.4b1 og 1.4b2, støttar opplåsing av kjerner på PHII X3/X2.

 

Prisguiden burde hatt eigne val for "Kvalitet på nettverkskontroller", det er ikkje akkurat lett å finne hovudkort med Intel/Broadcom-kontrollerar. Nokon som veit om AM3-kort med slike (Intel er vel lite sannsynleg :p)? Det ville jo vere greit å nevne i avsnittet om desse, for å faktisk gje eit alternativ til dei som bryr seg, når ein først skal kritisere det.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Ser at msi skryter på seg å ha ekte støtte for blu-ray lyd. Noen som vet hva det faktisk innebærer? Var innom msi sin side, men så vist jeg såg stod det ingenting om hva slags formater som var støttet, eller hva slags løsning dem bruker for å få lyden ut av pc'en og inn i en forsterker.

Lenke til kommentar

Har dere glemt å publisere en side?

Jeg finner ikke siden der dere kjører kortet hardt. Eneste jeg klarte å lese var at dere brukte OC Dial.

 

Å bruke produsentens programvare til å øke hastigheten litt er ikke å kjøre et kort hardt.

Jeg ble skikkelig spent når jeg leste overskriften, så er det bare litt 14is-klokking.

 

Script kiddies, med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...