Gå til innhold

Denne mobilen har en måned batteritid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overraskende vil kanskje mange si, men igjen sitter jeg hodestups forelska etter en lansering fra Nokia. Og hvor deilig er det ikke at det ikke var et eneste ord eller bilde om E55 på nett før presentasjonen.

 

Ser ut til å være en del misforståelser angående tastaturet. Enkelt sagt er det som et vanlig T9 tastatur hvor hver tast representerer 3-4 bokstaver og ordbok velger hvilken bokstav, bare at her er det bare 2 bokstaver per tast. Dette høres for meg ut som en strålende tastaturløsning.

 

Det er rett og slett imponerende at de finner plass til et 1500 mAh-batteri i en smarttelefon på bare 9,9 mm..

 

Dere, se på det her a: :love:

3283816411_98a0c242dc_o.jpg

 

E55 har forresten den nye 600 mhz-prosessoren, og på videoer ser man at telefonen flere mnd før den kommer på markedet er lyyynrask.

 

--

 

Og E75? Joa, helt som forventet.

Lenke til kommentar
På hvilke områder, bortsett fra batteri, er disse to veldig mye bedre enn E71?

Batteriet er nok ikke stort bedre på E55, kanskje litt. E71 har langt bedre batteri enn E75.

 

Vil si det er ganske jevnt mellom E71 og E55, men sistnevnte har mer kraft under panseret og er hakket mer kompakt. Et verdig alternativ til E71.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12
Hvordan er det egentlig å skrive med et kompakt qwerty-tastatur? P1 har jo dette, hvordan fungerer det til daglig bruk?

 

E55 har akkurat det jeg trenger, men skeptisk til tastaturet.

 

tror ikke p1 og e55 har samme tastaturløsning.

 

p1 har to knapper på hver tast, en på hver side av tasten, trykk på venstre siden for å få en bokstav, trykk på høyresiden for en annen. denne tastaturløsningen er helt genial og jeg håper på ny sony ericsson med denne løsningen.

 

e55 ser mer ut som at du må trykk to ganger i stedet for 3 ganger på hver tast. eller bare bruke ordbok. var det ikke en htc som hadde dette i en slags pre production utgave?

Lenke til kommentar

dæsken.... spennende saker.... uff jeg har så lyst på en nyere telefon, men den ekte blitsen på N82 gjør at alt annet føles som det har en grotesk mangel.... Får håpe det dukker opp noen billige brukte av N82... virker som det kommer til å være min telefon enda en stund.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...