Gå til innhold

Test: Zepto Hydra A17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lenge vurdert å kjøpe denne maskinen:

http://prisguide.tek.no/product.php?productId=101228

 

Kunne dere vennligst lage en test på denne?

På forhånd takk ;)

 

Spent på det selv. Har selv kjøpt meg HDX16 (som ankom i dag). Vil gjerne høre Hardware sin mening om disse maskinene :)

 

(Kan evt. legge inn en brukertest her på forumet dersom det er ønske om det)

 

Men til topic igjen:

 

Hvordan var lyden i de innebygde høyttalerene? (Med mindre jeg blingset no grovt på å lese skikkelig)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Hadde nok valgt Multicom Kunshan M860 over denne. Har en Multicom z97 selv, og elsker den! :love:

 

Men, hang meg opp i noe småpirk...

 

"Vi har testet en av de råeste og dyreste spillbærbare som er å oppdrive."

 

Dette stemmer vel ikke helt med;

 

"Maskinen kan også konfigureres med en Core 2 Extreme X9100 på 3,06 GHz, 8 GB DDR3-minne og en SSD på 250 GB, men dette innebærer mer enn en dobling av prisen, noe vi har vanskelig for å se for oss at særlig mange ønsker."

Lenke til kommentar
Endring fra 1 til 4 GB minne øker prisen med rundt 5500 kroner alene.

 

Her snakker vi overpriset ja.

 

Middels god konstruksjon, dårlig skjerm og midt-på-treet ytelse etter dagens standarder til godt over 29000 kroner? Nei takk.

 

Endring fra 1 til 4 GB minne øker prisen med rundt 5500 kroner alene.

 

Her snakker vi overpriset ja.

 

Middels god konstruksjon, dårlig skjerm og midt-på-treet ytelse etter dagens standarder til godt over 29000 kroner? Nei takk.

Lenke til kommentar

29000kr... da snakker vi om overpriset ja.. men tipper de går for en mye billigere penge.

DDR3 4gb skjønner jeg godt er dyrt, dersom det er noen gode kvalitets brikker som står i med god speed og latens.

3000kr kostet mine 2x1gb ddr3 brikker til stasjonær pc. De koster fortsatt det samme.

Lenke til kommentar
Ehmm... Er det berre meg, eller yter maskina faktisk BETRE i Crysis-low-testen med 1024 x 768 enn 800 x 600? Det såg litt merkelig ut for min del...

 

Det er riktig som du sier at testen viser det. Den yter stort sett likt (innenfor feilmarginene) på de tre oppløsningene på Low, som egentlig betyr at det er noe annet enn oppløsningen som begrenser resultatet her.

Lenke til kommentar

Jeg har denne maskinen selv (bare kjøpt hos Multicom). Vil bare påpeke noen feil i testen. Det står et sted at den bare har én usb-port bak. Det er feil. Som man ser på bildet er det to, der den øverste er kombinert usb og e-sata. Så da blir det feil når det står i konklusjonen at det bare er tre usb-porter.

 

En annen ting jeg reagerer på er prisnivået. 5500 kr ekstra for oppgradering fra 1 til 4 GB ram er jo sinnsykt. Hos Multikom koster en oppgradering (fra 2 til 4 gb) bare 740 kr nå. Så jeg ville sammenliknet priser med dem først hvis jeg skulle kjøpt.

 

Edit: Satte sammen samme maskin på Multikom med samme specs. Den kom på ca 23000 kr. Zepto selger altså maskinen 5000 kr dyrere :!:

 

Vi har testet en av de råeste og dyreste spillbærbare som er å oppdrive.

Les mer

 

De har ihvertfall rett i at de selger den dyreste laptopen..

Endret av Vain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...