Gå til innhold

Kommentar: Tøff kamp om spillere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

reåpnet selv kontoen min igår. Moro å komme tilbake til Hyboria igjen, men merker at serveren er tynnere besatt enn sist jeg var der. Merket også at de har gjort en god del optimalisering av spillet. Der jeg før surfet rundt 3-40fps ligger jeg nå stabilt rundt 90. Var også utrolig herlig å få drepe en spiller bare fordi jeg trodde han så rart på meg :whistle:

Lenke til kommentar

Forhåndsbestillte spillet, har hatt det siden mai vil det si. Er bare lvl 57, kan bare si at AOC er digg. Men nå som det er få folk og man trenger folka te å fighte boss med så blir det vanskelig å spille i lengden. Hender ofte ay jeg går i flere timer alene.

 

Får bare håpe at AOC ikke har samme skjebne som Tabula Rasa :(..

Lenke til kommentar

Selv spilte jeg Age of Conan i en 10-dagers periode,

og kom meg opp til Level 40.

Har ikke rørt spillet siden.

 

Spillet har såpass potensiale at

planen er å prøve det igjen på et tidspunkt.

Vet bare ikke nøyaktig når.

 

Så er det gøy at Funcom jobber hardt med å lokke oss tilbake.

Lenke til kommentar

Kan kontoen min blir resettet eller at characterene mine bli slettet viss jeg fryser kontoen min? Jeg sluttet å betale for spillet for en måned sia ca. Og vurderer og starte igjen :p Men vet ikke om jeg skal begynne på nytt eller fortsette på min 52 Conq.

Har det komme noe nytt som jeg går glipp av visst jeg fortsetter på lvl 52? Har ikke spillt dette på noen måneder nå.

Lenke til kommentar
Så lenge end game har feilet hardt og det ikke virker som de har noen planer om å forbedre det så er det vel ingen grunn til å tro at trenden skal snu.

Nå står det i artikelen at det bla kommer to nye "dungeons" hvor et er Solo play. Videre er jo mye av PVP oppgraderingene tilknyttet endgamet.. Synes de har begynt og arbeide ganske godt og funkusert på riktige områder. I jula kan det se ut til at jeg reinstalerer AOC og prøver det igjen..

Lenke til kommentar

PvP endgame er gjentagende og kjedelig. Når folk begynte og bruke exploits for å få pvp level så ble det ufattelig kjedelig å i det hele tatt prøve pvp. Plutselig kom det spillere på level 5 etter et par dager. Men så kom det en rollback, som og var bra. Men siden mange som også ikke hadde brukt denne metoden også mistet både level og utstyr var det det siste strået for meg.

 

Mer endgame, flere raid dungeons, og for guds skyld gjør PvP litt mer underholdende.

 

Først da og bare da skal jeg tenke på å kanskje vurdere å spille AoC igjen <.<

Lenke til kommentar

Tror nok at hvis de klarer å lansere det de har lyst til og med høy kvalitet på innholdet så vil de kunne få tilbake en del spillere. Spillet har allerede bliit forbedret mye, og begynner å nærme seg den utgaven det burde ha vært ved utgivelse.

 

ser på forumet til AoC at folk kommer tilbake, så noen begynner å komme tilbake allerede. :)

Lenke til kommentar
Så lenge end game har feilet hardt og det ikke virker som de har noen planer om å forbedre det så er det vel ingen grunn til å tro at trenden skal snu.

Tja, nå har de vel tvert imot sagt at det er lvl 70-80 og endgame som skal prioriteres når det gjelder innhold fremover, så du burde jo være fornøyd...

Lenke til kommentar

Gikk tilbake til spillet igår etter jeg leste en del om oppdateringene som har kommet og som skal komme. Var mye bedre å spille de nå, så de er bare å komme tilbake, trenger flere spillere på serverene :p

 

En ting jeg håper på er, kan de ikke få vekk loading når du skal inn i ett nytt område? De hadde vært mye bedre, kan de få til de og bare legge en vei vi kan gå ifra område til område istedenfor? Noe ala WoW, bare ha loading når du skal i instances :)

Lenke til kommentar
Gikk tilbake til spillet igår etter jeg leste en del om oppdateringene som har kommet og som skal komme. Var mye bedre å spille de nå, så de er bare å komme tilbake, trenger flere spillere på serverene :p

 

En ting jeg håper på er, kan de ikke få vekk loading når du skal inn i ett nytt område? De hadde vært mye bedre, kan de få til de og bare legge en vei vi kan gå ifra område til område istedenfor? Noe ala WoW, bare ha loading når du skal i instances :)

 

Nei det kommer nok aldri til å forsvinne. De forskjellige plassene er spredd såpass mye over hele Hyboria at det ville vært (bortimot) umulig å få til.

Mange synes vel sikkert dette er en stor bakdel,men jeg som kommer fra Guild Wars er godt vant til instancering og synes ikke det er så galt.

Lenke til kommentar
Gikk tilbake til spillet igår etter jeg leste en del om oppdateringene som har kommet og som skal komme. Var mye bedre å spille de nå, så de er bare å komme tilbake, trenger flere spillere på serverene :p

 

En ting jeg håper på er, kan de ikke få vekk loading når du skal inn i ett nytt område? De hadde vært mye bedre, kan de få til de og bare legge en vei vi kan gå ifra område til område istedenfor? Noe ala WoW, bare ha loading når du skal i instances :)

 

Nei det kommer nok aldri til å forsvinne. De forskjellige plassene er spredd såpass mye over hele Hyboria at det ville vært (bortimot) umulig å få til.

Mange synes vel sikkert dette er en stor bakdel,men jeg som kommer fra Guild Wars er godt vant til instancering og synes ikke det er så galt.

 

Hmm, jeje :p Så farlig er de da ikke da men, hadde iallefall vært morro. Men så lenge de kommer fler og fler oppdateringer er jeg i Hyboria ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...