Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Har venta på noe som skulle "dytte meg over kanten" og gå inn i denne generasjonen. Dytten kom i flere deler, først fra Harmonix som annonserte Rock Band 4, deretter MS meget imponerende høst-lineup på årets E3. Men dråpen var denne: 
 

en-INTL-L-XboxOne-Raptor-Console-KF6-000

en-INTL-L-XboxOne-Raptor-Console-KF6-000

En limited ed. Forza 6-brandet One.. :D

Så langt er det bare CDON som har den i listene her til lands, og det til 4290,-... Er denne boksen regionlåst om dagen? Kan jeg handle den hvor som helst eller må jeg ha en Norsk One? 
Og samme med Rock Band 4, kan jeg kjøpe US-utgaven?

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har venta på noe som skulle "dytte meg over kanten" og gå inn i denne generasjonen. Dytten kom i flere deler, først fra Harmonix som annonserte Rock Band 4, deretter MS meget imponerende høst-lineup på årets E3. Men dråpen var denne: 

 

en-INTL-L-XboxOne-Raptor-Console-KF6-000

en-INTL-L-XboxOne-Raptor-Console-KF6-000

 

En limited ed. Forza 6-brandet One.. :D

 

Så langt er det bare CDON som har den i listene her til lands, og det til 4290,-... Er denne boksen regionlåst om dagen? Kan jeg handle den hvor som helst eller må jeg ha en Norsk One? 

Og samme med Rock Band 4, kan jeg kjøpe US-utgaven?

 

Ingen regionsperre.

Lenke til kommentar

Antar power-bricken er 100-250V?

 

Det tviler jeg på. 360 hadde ikke det, noe som var irriterende når jeg skulle bruke min japanske 360 her i Norge. Mener jeg har hørt at bricken er det samme på Xbone, altså at man har en som er 100-120V og en som her 230-250V eller lignende. Får håpe noen som har kjøpt en fra USA kan slenge inn og si fra.

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Bricken er en liten omformer det er også derfor den bruker 3pin "pc" kontakt fra bricken og inn i støpslet. Er billigere å slenge med en lokal strømledning kontra lage spesefikke psu'er for hver forskjellige region

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at det var det på 360 også da jeg som sagt måtte skaffe meg en som tålte 230-250 volt for min japanske konsoll. Mener også å huske at jeg hørte noen skrekkhistorier om folk som hadde skaffa amerikansk 360 og plugga den rett inn i norsk kontakt hvor da power bricken kortslutta med en gang. Så, ja, ikke overraska at Xbone har det samme.

Lenke til kommentar

Da Tomb Raider til XBO vil kjøre i native 1080p. Det er jo en gledelig nyhet i en alt for lang rekke med 900p spill. 

 

 

Det som blir ekstra spennende nå er hvor mye har dette kostet av ytelse og grafikk. Spillet ser jo veldig bra ut utifra det som er blitt vist. Men hvor mye bedre kommer det til å se og yte på en PS4? Det kan bli rimelig interessant til neste år... 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...