Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Nå er jeg glad det ikke styrtregner loot ala Diablo, men er enig i at det burde vært noe mer logikk bak loot og rewards i forhold til innsats/hva man holder på med.

 

Det beste gearet jeg har fått så langt er fra random drops når jeg har grindet litt xp med patrol missions deriblant en legendary fusion rifle. Derimot så har jeg (ikke som jeg kan huske) fått noe å hoppe i taket av ved å gjøre strike missions.

Fordelen med Destiny er jo at når man endelig får noe bra så er jo det en opplevelse i seg selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri sett noen spille destiny, ei spilt det selv. Vurderes kjøpt til ps4 grunnet all den positive kritikken, men jeg er litt skeptisk på om jeg kommer til å like det.

 

Har kun sett trailer, og forstått det slik at det er no mer enn et standard FPS spill. Er det noe som kan sammenlignes med Destiny? Unreal Tournament? Kommer jeg til å like det selv om jeg ikke spiller spill som BF og Cod?

Lenke til kommentar

Har aldri sett noen spille destiny, ei spilt det selv. Vurderes kjøpt til ps4 grunnet all den positive kritikken, men jeg er litt skeptisk på om jeg kommer til å like det.

 

Har kun sett trailer, og forstått det slik at det er no mer enn et standard FPS spill. Er det noe som kan sammenlignes med Destiny? Unreal Tournament? Kommer jeg til å like det selv om jeg ikke spiller spill som BF og Cod?

 

Det er 100% ulikt BF og Cod. Det er et skytespill men du har samtidig abilities som du bruker. Det mikser førsteperson med litt tredjeperson. Du drar rundt på oppdrag og det er ikke et spill jeg vil anbefale for folk for storyen sin del. Her handler det om grinding, få en bra karakter og så spille multiplayer mot hverandre f.eks. Føler det er hjertet til spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har aldri sett noen spille destiny, ei spilt det selv. Vurderes kjøpt til ps4 grunnet all den positive kritikken, men jeg er litt skeptisk på om jeg kommer til å like det.

 

Har kun sett trailer, og forstått det slik at det er no mer enn et standard FPS spill. Er det noe som kan sammenlignes med Destiny? Unreal Tournament? Kommer jeg til å like det selv om jeg ikke spiller spill som BF og Cod?

Den beste sammenligningen er Borderlands minus morsom story -morsomme fiender -wtf øyeblikk -forutsigbarhet (du vet aldri hvem som vinner noe i mp, det kan like gjerne være de to dårligste som de to beste!) Det du dog får mer i Destiny er grinding etter bedre utstyr, for etter du dinger lvl 20 som er maks exp lvl er du prisgitt mp aspektet for å få bedre utstyr.

 

Edit: la til et ord for oppklaring og videre missforståelser.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er level 12 og bruker Auto Rifle som bare er "level 3". Bruker den på multiplayer også. Hvor kan jeg få tak i ei autorifle som har høyere level? Er vel dumt å prøve seg på signelplayer oppdragene som level12 og bruke et level3 våpen?

 

Prøvde å dra til våpenhandelern i TOWER men han hadde bare 5 våpen og ingen av de var auto rifle? Eller har jeg misforstått noe??

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er level 12 og bruker Auto Rifle som bare er "level 3". Bruker den på multiplayer også. Hvor kan jeg få tak i ei autorifle som har høyere level? Er vel dumt å prøve seg på signelplayer oppdragene som level12 og bruke et level3 våpen?

 

Prøvde å dra til våpenhandelern i TOWER men han hadde bare 5 våpen og ingen av de var auto rifle? Eller har jeg misforstått noe??

 

Enten kan du vært heldig å plukke opp en auto rifle som loot i patrol missions og/eller story missions, ellers kan du vente på at våpenhandleren i Tower får dem inn (utvalget hans byttes ca en gang hver 1-2 timer) eller kjøpe noen primary weapon engrams og håpe på en auto rifle.

Lenke til kommentar

Skulle hjelpe ei venninne med de første oppdragene i går. Jeg er level 20, og jeg gjorde like mye skade som henne. Hun var level 3.

 

Så vidt jeg har forstått (har ikke fått spilt spillet selv enda) så har levling mer med cooldowns og skills å gjøre enn ren skadepotensiale i Destiny. Jeg synes det høres ut som et friskt designvalg, men det vil jo vise seg etter hvert hva jeg synes.

Lenke til kommentar

 

Skulle hjelpe ei venninne med de første oppdragene i går. Jeg er level 20, og jeg gjorde like mye skade som henne. Hun var level 3.

Så vidt jeg har forstått (har ikke fått spilt spillet selv enda) så har levling mer med cooldowns og skills å gjøre enn ren skadepotensiale i Destiny. Jeg synes det høres ut som et friskt designvalg, men det vil jo vise seg etter hvert hva jeg synes.

 

Gir jo ikke mening at et våpen med 250A skal skade en fiende like mye/lite som et med 50A.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...