Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Herligheten vet ikke hva jeg skal si til denne hendelsen som inntraff når jeg var på byen på Fredag.

En ganske attraktiv jente kommer opp til meg og spør om jeg var i ett område for 2 timer siden og jeg bare, ja jeg var faktisk det (overrasket over om hun bare tok ren gjetting eller om hun faktisk visste at jeg var der), så spør hun om jeg bor der og jeg sier, nei bor på andre siden av byen ved storskolen der. Så sier hun bare åja, så snur hun seg og går til vennene sine og sier "Nei han bodde ikke i det området der".

 

Så kommer vennene mine, jente og typen som hun dater, jeg forteller de hva som skjedde og de bare "Løøøp etter henne da, finn henne og prat med henne da! Hun prøvde jo å sjekke deg opp", og jeg bare eh, har ikke snøring, virker mer som at det var ett veddemål av noe slag? Er noe av det rareste jeg har vært med på.

 

Heh, da har du ikke vært med på mye ;)

 

For meg høres det også ut som et "veddemål" eller bare at de trodde du var en annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt out of service, har ikke vært på hjemmefester eller ute på byen på sikkert 2 år :D

Men bare lurte for har hatt lign. tilfeller der jenter prøver å starte samtale med de mest bisarre emnene, bare for å åpne lix så berre lurte.

 

En annen mulighet jeg burde gjort noe med var når meg, venninna og typen hennes når vi kom inn på utestedet. Det stod 2 jenter litt lenger borte ved bardisken, og første som fanger øyet mitt er denne hotte jenta i skinnbukse, hvit skjorte og ligner på jenta fra Twilight, bare at hun her var mye søtere..

 

Så står hun pinade der å peker på meg! og jeg tenker hvorfor ville noen gjort det.. å det stemmer jeg var jo i lokalavisa her i byen fordi jeg ble intervjuet så ble litt kjendis etter det og noen ganger i hverdagen hilste folk på meg, så garantert derfor hun pekte på meg, men jeg frøs helt..

 

Hun står der å peker for å vise venninna "Der er han som var i avisa" og i etterkant tenkte jeg burde gått bort til hu og sagt "Det er ikke snillt å peke, da foretrekker jeg heller en klem" :) også overfalt henne med en klem. Da hadde jeg hvertfall gjort noe og i det minste prøvd å skapt en mulighet lix..

 

Æsj jeg hater å ikke ha teken lenger, jeg har blitt helt careface.

Lenke til kommentar

 

Herligheten vet ikke hva jeg skal si til denne hendelsen som inntraff når jeg var på byen på Fredag.

En ganske attraktiv jente kommer opp til meg og spør om jeg var i ett område for 2 timer siden og jeg bare, ja jeg var faktisk det (overrasket over om hun bare tok ren gjetting eller om hun faktisk visste at jeg var der), så spør hun om jeg bor der og jeg sier, nei bor på andre siden av byen ved storskolen der. Så sier hun bare åja, så snur hun seg og går til vennene sine og sier "Nei han bodde ikke i det området der".

 

Så kommer vennene mine, jente og typen som hun dater, jeg forteller de hva som skjedde og de bare "Løøøp etter henne da, finn henne og prat med henne da! Hun prøvde jo å sjekke deg opp", og jeg bare eh, har ikke snøring, virker mer som at det var ett veddemål av noe slag? Er noe av det rareste jeg har vært med på.

 

Heh, da har du ikke vært med på mye ;)

 

For meg høres det også ut som et "veddemål" eller bare at de trodde du var en annen.

 

 

Signerer Darkness| på den. Ikke mye merkelig du har opplevd.

 

Muligens også et tafatt forsøk på å sjekke deg opp rett og slett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mest rare jeg har opplevd hvertfall, hun kommer opp, virker interessert, jeg kan se det i måten hun var, hvordan øyna er, hvordan attituden er, men så spør hun "Er du han fyren som var på kamper bas for 2 timer siden?" wtf.. :p Og utrolig nok så stemte det 100% også, men når hun spørte om jeg bodde der og fikk nei så var det bare oook.. ;P ehh.. jeg kunne hvertfall ikke gjort noe bedre, så vi sier det var ett veddemål.

 

Men hadde blitt glad for tips ang. dette jeg er helt ute å kjøre når det kommer til sjekking for tiden og har nå blitt invitert på en hjemmefest og hun som hoster liker jeg, jeg må også si at jeg tror faktisk hun liker meg, vi tok opp kontakten igjen forrrige helg og siden da har hun virker sånn "litt hyggeligere enn ellers" hvis dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Mest rare jeg har opplevd hvertfall, hun kommer opp, virker interessert, jeg kan se det i måten hun var, hvordan øyna er, hvordan attituden er, men så spør hun "Er du han fyren som var på kamper bas for 2 timer siden?" wtf.. :p Og utrolig nok så stemte det 100% også, men når hun spørte om jeg bodde der og fikk nei så var det bare oook.. ;P ehh.. jeg kunne hvertfall ikke gjort noe bedre, så vi sier det var ett veddemål.

 

Men hadde blitt glad for tips ang. dette jeg er helt ute å kjøre når det kommer til sjekking for tiden og har nå blitt invitert på en hjemmefest og hun som hoster liker jeg, jeg må også si at jeg tror faktisk hun liker meg, vi tok opp kontakten igjen forrrige helg og siden da har hun virker sånn "litt hyggeligere enn ellers" hvis dere skjønner hva jeg mener.

Kan jo ble spennende å se hva det fører til ivhertfall James. Syns du skal kjøre på og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Apropo sjekking. jeg fikk kontakt med en jente på nettet som hevder hun er halvt norsk og som plutselig dro denne på mail :D

 

"Before my father passed away, he invested with some friends in gold mine business and he's percentage was in gold which is about 250kg and according to law gold of large quantity are not allowed to move around then he has to deposit it in a private security company who render a diplomatic service and it was deposited as his traveling luggage's and was locked with a security code only known to him and me and since he's no more i'm the only one who can open it.
Presently the price of Gold is high in the European market and if i can get the gold in my possession i can start a new life with it when i get back to Norway. I didn't want to tell you because i don't know how much you really want us to be together. I'm the only one who know about it and now that i'm telling you so its only me and you  that know about it now. This is the only inheritance i have from my father and i can't afford to loose it."

 

250 kg gull faktisk og ikke fortell det til noen og greier hehe. Om ikke dette er forsøk på scam så vet ikke jeg, evnt så er det for lenge siden jeg har vært på sjekker`n at jeg er litt ukjent med dagens sjekketriks :p Blir ihvertfall ikke utvekslet noen kontonr her for å si det pent (venter vel bare på spørsmålet om jeg kan hjelpe henne med litt penger til det kvarte tonnet med gull er på plass, to be continued....) :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Apropo sjekking. jeg fikk kontakt med en jente på nettet som hevder hun er halvt norsk og som plutselig dro denne på mail :D

 

"Before my father passed away, he invested with some friends in gold mine business and he's percentage was in gold which is about 250kg and according to law gold of large quantity are not allowed to move around then he has to deposit it in a private security company who render a diplomatic service and it was deposited as his traveling luggage's and was locked with a security code only known to him and me and since he's no more i'm the only one who can open it.

Presently the price of Gold is high in the European market and if i can get the gold in my possession i can start a new life with it when i get back to Norway. I didn't want to tell you because i don't know how much you really want us to be together. I'm the only one who know about it and now that i'm telling you so its only me and you  that know about it now. This is the only inheritance i have from my father and i can't afford to loose it."

 

250 kg gull faktisk og ikke fortell det til noen og greier hehe. Om ikke dette er forsøk på scam så vet ikke jeg, evnt så er det for lenge siden jeg har vært på sjekker`n at jeg er litt ukjent med dagens sjekketriks :p Blir ihvertfall ikke utvekslet noen kontonr her for å si det pent (venter vel bare på spørsmålet om jeg kan hjelpe henne med litt penger til det kvarte tonnet med gull er på plass, to be continued....) :)

 

Jeg får slike nigeriske svindel mailer hver eneste dag, det er bare å la være å åpne den og slette dem alle :)

Endret av Bruker-292501
Fjernet dobbelsitering. Quote, mod.
Lenke til kommentar

Så er nå sammen med hun jeg har truffet de siste månedene. Selvom hun hadde den episoden i fylla. Vi har møtt familiene til hverandre og tilbringte hele påsken sammen, vi drar også på ferie sammen nå i mai.

 

Men, så har det seg at ei av de jeg har på snap (fra tinder) virker ganske interessert i meg. Så ista så skrev hun: vi må møtes før det da! *fnisende ape emoji* (siden jeg fortalte jeg skulle i militæret etter sommeren. Jeg svarte bare: uff ja, må prøve å få til det! Så svarte hun: det må vi! 

 

Merker at tanken på å ha sex med hun er litt tennende, men er redd for det kan tære litt på samvittigheten min. 

 

Så snakket litt med bestbuddyen min og han sa bare det hadde vært epic å ha 2 jenter. Er litt enig, tenker litt yolo. Vet det er sinnsykt douche men.... føler bare en indre stemme som sier jeg skal ta ale muligheter jeg får. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det er den beste oppskriften til å ende opp med 0 jenter, men for all del. Kjør på! Gud løkk. *Det er fortsatt helt lov å være idiot.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Så er nå sammen med hun jeg har truffet de siste månedene. Selvom hun hadde den episoden i fylla. Vi har møtt familiene til hverandre og tilbringte hele påsken sammen, vi drar også på ferie sammen nå i mai.

 

Men, så har det seg at ei av de jeg har på snap (fra tinder) virker ganske interessert i meg. Så ista så skrev hun: vi må møtes før det da! *fnisende ape emoji* (siden jeg fortalte jeg skulle i militæret etter sommeren. Jeg svarte bare: uff ja, må prøve å få til det! Så svarte hun: det må vi! 

 

Merker at tanken på å ha sex med hun er litt tennende, men er redd for det kan tære litt på samvittigheten min. 

 

Så snakket litt med bestbuddyen min og han sa bare det hadde vært epic å ha 2 jenter. Er litt enig, tenker litt yolo. Vet det er sinnsykt douche men.... føler bare en indre stemme som sier jeg skal ta ale muligheter jeg får. 

 

Det er ikke din indre stemme, det er pikken din som snakker.

Lenke til kommentar

(siden jeg fortalte jeg skulle i militæret etter sommeren. 

 

 

Det er den beste oppskriften til å ende opp med 0 jenter

 

Hadde dame mens jeg var i førstegangstjenesten selv, og takk gud for det. Er -ingenting- som slår å komme hjem og ... etter tre-fire uker på øvelse.

 

Men, på en annen side, hvis du får slike tanker etter å ha vært sammen så kort bør du vel kanskje innse at du ikke har truffet den rette dama. For når du først gjør det så faller ikke slike tanker seg like naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så snakket litt med bestbuddyen min og han sa bare det hadde vært epic å ha 2 jenter. Er litt enig, tenker litt yolo. Vet det er sinnsykt douche men.... føler bare en indre stemme som sier jeg skal ta ale muligheter jeg får.

Det er da mer epic å være en mann og tro ovenfor den man er i et forhold i eller å være ærlig med seg selv og den man er i et forhold med og si at man ikke er klar for et forhold.

Muligens jeg er en smule gammeldags her nå, men det får så være.

 

Edit; Når jeg alikavell skriver i tråden kan jeg jo ta med en liten historie.

 

For en liten tid tilbake på en fest hadde jeg noen venninner som drev å satt meg opp med ei venninne de hadde dratt med seg på denne festen.

Frøkna tok seg jo godt ut så jeg var jo ikke akkurat vanskelig å be. Så etter litt flørtende ord og tettere dansing satte hun seg godt til rette i armkroken min.

Alt i alt tydet jo dette på at dette skulle bli en gøyal fest med en gøyal avslutning til hun helt ut av det blå i de sene nattetimer snur seg mot meg og spør: "Hans, er du homo?"

Endret av Hansien
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Skjønner, setter pris på alle svarene selvom de trigger noen. 

 

Etter litt gjennomtenking tror jeg det ligger i at jeg aldri hadde overflod av jenter i mine tidligere år noe som gjør at jeg da vil utnytte de sjangsene jeg får, men jeg burde heller verdsette det jeg har nå. Med tanke på at jeg mest sannsynlig har mange år igjen å leve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...