Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvem mener dere er sesongens spiller? Veldig mange å ta av: Lloris som har vært en strålende kaptein og nesten tok Golden Glove, Toby og Jan som har sørget for ligaens beste forsvar, Dier som har vært enormt stabil både i forsvar og på midtbanen. Eller hva med Dembele som alltid holder ballen i laget og som det vel knapt finnes en spiller i verden som han kan erstattes med? Wanyama, vår general, må nok nevnes blant de aller beste i PL denne sesongen.

Lloris har vell fortsatt muligheten til å komme likt med Courtois. Om Spurs holder nullen og Chelsea slipper inn, eller om Courtois ikke spiller denne kampen. Da vinner Lloris grunnet mindre kamper spillt.

Håper vi klarer å tilvenne oss Wembley og fortsette der slik som denne sesongen på WHL.

Edit: Ser på FPL at Lloris ikke er sikker grunnet en kneskade så spørs..

Endret av ekwathne
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Har Sissoko vært like bra tilsvarende prisen?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Håper vi klarer å tilvenne oss Wembley og fortsette der slik som denne sesongen på WHL.

Skjønner ikke at det skal være så fantastisk mye vanskeligere med 5 ekstra meter i lengden.

Skrevet

Tottenham er stadig vekk et av de lagene i PL med best fysikk og er gode i duellspillet (og det meste av det andre også).

Skrevet

Skjønner ikke at det skal være så fantastisk mye vanskeligere med 5 ekstra meter i lengden.

King Power Stadium, hvor vi banket Leicester på torsdag, har ca samme dimensjoner som Wembley!

Skrevet

Nå sover de ass. Synd for Lloris.

Kjedelig for Lloris, men alt i alt ganske fornøyd med sesongen og avsluttingen. Gleder meg allerede til neste "år" og går kanskje inn i mitt første sommervindu, uten at jeg ønsker meg en eneste spiller.

• 4 uker senere...
  • 5 uker senere...
Skrevet

Joda, og Lamela også forsåvidt siden dere manglet han omtrent hele forrige sesong. Men spillergruppa har vel godt av nye ansikter og fornyet konkurranse om plassene. Synes Spurs er overraskende stille denne sommeren.

Skrevet

Spurs handler ikke før de selger. Nå virker det som om Walker drar til City i løpet av helga, så regner med det blir signert en ny høyreback eller stopper snart.

Ellers er nok det viktigste at ikke flere blir solgt (Dier til United ryktes jo).

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...