Gå til innhold

Warhammer online og EA store


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har også forhåndsbestilt fra EA og skal våge meg på en liten tolkning av kvitteringsmailen.

 

Mailen sier: pre-ordered release date: Sat Sep 06 17:00:00 CDT 2008

 

Jeg forstår dette dithen at jeg får den nødvendige koden da.

 

Når det gjelder nedlastning, lastet jeg ned den klienten som ligger linka på war-eu med torrent og regner med at denne patches så fort jeg har den nødvendige koden. (Som altså burde være her på lørdag en eller annen gang)

 

Men, alle disse tolkningene kan være helt gale. Det ville i såfall ikke være første gangen jeg ikke har skjønt en dritt. Jeg skal sende en mail til EA og spørre.

Lenke til kommentar
så, 15 september er når man kan begynne og spille? Bestilte fra cdon.com og den siden sier ganske bestemt at man starter 15 sep. 3 dager før realse. så hvorfor er det så mange som mener man starter allerede neste lørdag?

 

Open beta åpner på søndagen, så om man har access kode kan man spille fra søndagen fram til release. Man mister dog alle characters man har laget siden det bare er beta.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg bestilte på Eastore den 21august, og fikk Open beta koden min igår, men jeg får jo ikke registrert meg på war-europe.com siden de relanserer registrerings siden deres, uten å si når! .(

 

Greenskin translater :p

Wot is up wiv not bein’ able to create an account on Waaagh!-europe.com? I is received da open Beta Key, put not much use for it is dere, wiv da registration page not workin’?

Damn...

-Kreegah

Lenke til kommentar
Hmm, jeg bestilte på Eastore den 21august, og fikk Open beta koden min igår, men jeg får jo ikke registrert meg på war-europe.com siden de relanserer registrerings siden deres, uten å si når! .(

 

Står jo veldig klart der.

 

Many of you may be wondering what to do with your open beta key also. Before the servers open on Sunday we will open the validation page and you will be able to complete your preparations for the start of the open beta. We will of course post an update to let you know the moment the page is available.
Lenke til kommentar
Står jo veldig klart der.

 

Many of you may be wondering what to do with your open beta key also. Before the servers open on Sunday we will open the validation page and you will be able to complete your preparations for the start of the open beta. We will of course post an update to let you know the moment the page is available.

 

Jo jo, det er sant, men jeg vil ha eksakt tispunkt, hehe er slit å vente! Og det står jo bare før serverne åpner på søndag, ikke om det er i kveld eller tidlig på søndag osv... Har war-europe.com oppe til enhver tid jeg nå, for å se om det endelig blir åpent. :D

Lenke til kommentar
Hæ hva prater du om Zlash? står jo klart å tydelig at vi får starte i betaen, både på EA sidene og på Warhammer sidene! Hvor har du dette fra?

 

Ja, men hvis du følger med på div forum så er det flere som har sendt mail til EA og spurt når de skulle få kodene. Svaret de fikk var at dette skulle sendes ut av GOA.

 

Så sendte de mailen til GOA og de fikk til svar at dette skulle sendes ut av EA....

Det virker som det i det hele tatt er et massivt rot, men jeg tror GOA har, eller er på vei til å ordne opp i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...