Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått release key, den fekk eg lørdag, men andre gang eg bestilte fekk eg berre "In-Game Items Code"

EA Store skulle svarte meg ikkje fått lov til å selge spel over internet, berre rot jo :realmad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Releasekey fikk jeg på fredag selv, har verken fått bonusitemkey eller headstart.

ja, fikk alt det der med en gang... men kan fremdeles ikke laste, men jeg velger og fortsette og vente, lurer på og be om pengene tilbake nå, men det kan jo fort ta litt tid og få svar fra dem, og da ender jeg kanskje opp med og måtte vente med neste uke før jeg får spilt. Så jeg satser på at jeg får høre noe mer fra dem før den tid.

Skrevet
Releasekey fikk jeg på fredag selv, har verken fått bonusitemkey eller headstart.

ja, fikk alt det der med en gang... men kan fremdeles ikke laste, men jeg velger og fortsette og vente, lurer på og be om pengene tilbake nå, men det kan jo fort ta litt tid og få svar fra dem, og da ender jeg kanskje opp med og måtte vente med neste uke før jeg får spilt. Så jeg satser på at jeg får høre noe mer fra dem før den tid.

Har du aktivert key'en din på EA Store?

https://profile.ea.com/gamereg.do?locale=no_NO

Skrevet (endret)

Skal ikkje vera mulig...

Fekk beskjed om at bestillingen min ikkje var gått igjennom så eg bestilte ein gang til.

eastore.jpg

1. Fekk kun release key

2. Fekk kun item key

3. Fekk kun head-start key

Fekk ingen av key'ene på mail, måtte logge in på EA store og finne dei i ordre infoen min.

jaja, fekk den til slutt så holder på å patche nå, er berre så synd at eg må på jobb kl.15:00 :(

Endret av X672
Gjest medlem-105082
Skrevet

Tror ikke Absolutt Spill har begynt å sende ut spillene engang. Noe som jeg synes er utrolig dårlig, siden utgivelse er i morgen. De er jo ellers så utrolig kjappe.

Skrevet (endret)

HJELP!!!!!!

Bestilte warhammer online på EAstore nå, fikk betalt med paypal og sånt, så når jeg trykker på siste knappen, kommer det error fra EA sine sider. Fikk bekreftelse på betaling fra Paypal, men på EA sine sider avventer de betaling..

What to do?

Endret av Frozt
Skrevet
fikk akkurat en mail i fra Gamezone.no, GOA does it again

"Electronic Arts og GOA har klart å surre det til litt med litt

produksjonsproblemer - så denne ble forsinket inn til landet. Vi håper på å

få CE i løpet av morgendagen, hvis ikke blir det nok torsdag før vi får

sendt det ut.

Beklager dette."

Hmm.. jeg har ikke fått noen slik mail fra gamezone, håper ikke de har surret det til med bestillingen min. Gjør meg ikke noe at jeg må vente på CE siden jeg ikke har tid til å spille om dagen uansett, men jeg vil ha den før eller siden.

@arlion

Fikk PM fra deg, takk for det. Klarte ikke å svare på meldingen, fikk feilmelding om at bruker arlion ikke finnes.. :hmm:

Skrevet
HJELP!!!!!!

Bestilte warhammer online på EAstore nå, fikk betalt med paypal og sånt, så når jeg trykker på siste knappen, kommer det error fra EA sine sider. Fikk bekreftelse på betaling fra Paypal, men på EA sine sider avventer de betaling..

What to do?

Smøre seg med tolmodighetssalve. Det er EA, ting tar tid.

Skrevet
Den patcher seg selv ja :)

Du må registrere codene her

http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en

ingen av kodene mine ble godtatt der, vet ikke helt hvorfor, opplåsningsnøkkelen til spillet funka ikke, og keyen til in-game itmes ble registert, men så fikk jeg mail om at ikke det funka heller... grusomt irriterende...

Du må bruke "head-start" coden først, etter på det kan du bruke "in-game item" coden men vist du ikkje har "head-start" coden må du vente til imorgen da "game" coden vil virke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...