Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Steike for noen køer på karak eight peaks!

Akkurat det er jo helt normalt da, vil tippe på at det køer på de fleste servere de første 2-3ukene :)

Nå liker jeg personlig best å være på de mest fulle serverne, jo flere andre spillere jo bedre! :D

Verste jeg veit er at det er få andre, da blir mye av "mmo-følelsen" borte :p

Skrevet (endret)

Jada det er heilt greit, sitter bare estimate på nesten et kvarter, og det er ganske drøyt. Låvende for warhammer online :D

Haha glem et kvarter, jeg tenker vi snakker en halvtime.

Endret av Crispin
Skrevet
Jada det er heilt greit, sitter bare estimate på nesten et kvarter, og det er ganske drøyt. Låvende for warhammer online :D

Haha glem et kvarter, jeg tenker vi snakker en halvtime.

Sikkert ikke alt for mange som har interesse av å logge av etter 20 min ;)

Skrevet

Haha helt sykt på karak eight peaks, 30+ folk på en "Hero"

Men ta og "Tell" Meg der, spiller order og heter Zanz. vi kan ta og lage guild på karak eight peaks siden mange av oss tydeligvis spiller der :D

Skrevet (endret)

Noen som vet hva jeg gjør feil? Prøve å aktivere min Headstart kode som jeg fikk på mail fra EA. Det er Standard Preorder versionen, men det kommer bare opp This key is not valid. Har sjekka at jeg har skrevet riktig mange ganger :dontgetit:

Edit: Glem det, leste nettopp at vi ikke kan regge før Kl 09 i morra :lol:

Endret av Spinx
Skrevet
Noen som vet hva jeg gjør feil? Prøve å aktivere min Headstart kode som jeg fikk på mail fra EA. Det er Standard Preorder versionen, men det kommer bare opp This key is not valid. Har sjekka at jeg har skrevet riktig mange ganger :dontgetit:

Kun Collectors Edition-eiere kan sette inn koden og spille i dag, du må vente til i morgen.

Skrevet

Hehe jeg sovna på sofaen en time, 2 timer queue på Eight peaks ! Jaja får smøre meg med tålmodighet ;) Jeg heter Septikus på Destr. kontakt meg ingame hvis dere har en norsk guild ;) Jeg er Greenskin tank ;)

Skrevet
Nokon som har fått head-start key (SE) fra EA?

En venn av meg har fått. Jeg har personlig ikke mottatt en dritt fra EA enda. Annet enn ordre nr og slik for noen dager siden.

Fikk fra EA i går jeg.

Var det slik at du kunne spille fra og med i natt da?

Kan starte i headstarten på mandag.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Har GoA en hjemmeside? Noen som vet? Klarer ikke å finne, og vil gjerne lese litt mer om de. :)

Skrevet
Har man ikke mulighet til å få patchen klienen før i morgen når man har bare forhondbestilt den vanlige versjonen?

Du slipper å patche noe hvis du har spilt Open Beta

Skrevet
Har man ikke mulighet til å få patchen klienen før i morgen når man har bare forhondbestilt den vanlige versjonen?

Du slipper å patche noe hvis du har spilt Open Beta

Har nok desverre ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...