Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg få henne tilbake?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og dama gjorde det slutt igår... Eller hun gjorde det slutt.

Vi har vært sammen i ca 4 måneder, og det har vært helt fantastisk! Hun er alt jeg vil ha, og jeg elsker hele henne, personligheten er så digg! Jeg har det enormt bra ilag med henne!

Og hun sier hu føler det samme....

 

Men, nå de siste ukene så har hu vært helt..merklig?:S Det er såvidt hun snakker til meg, såvidt jeg får et kyss av henne og hun er bryr seg liksom ikke om meg lengre... Jeg spurte henne og sa at jeg følte det sånn, og at jeg følte at noe var i veien. Men neida, alt var bare topp, det var bare det at hun hadde vært trøtt og sliten i det siste, og har ikke orket så mye. Ok tenkte jeg, da er vel alt egentli bra da, kan jo være sliten jeg også liksom.

Dagen etter vi snakket om dette fikk jeg melling av henne på mobilen, at hu ikke hadde så mye følelser for meg lengre, eller ikke så mye som før hvertfal. Jeg ble nesten litt sjokka! Det er jo ikke noe som skjer over natten liksom? Og så har hun ikke sagt noe alle de gangene vi har snakket sammen:S Neida, hun ville ikke såre meg, så derfor har hu ikke sagt noe... Men, hun ville prøve en pause da, for å tenke gjennom ting så kom sikkert følelsene tilbake.

Jeg sa såklart ja! Fordi jeg ville jo prøve hva som helst bare jeg ikke mista henne! Så vi ble enige om å prøve en pause, det var hun som sa at hun ville prøve det også.

Neste morgen får jeg melling om at, nei jeg tror ikke en pause vil fungere jeg altså, jeg klarer bare å se på deg som en god venn... Jeg visste ikke hva jeg skulle si.

Først så sier hun til meg at hun aldri vil gi meg opp, og at hun elsker meg og at hun vil prøve en pause for å ordne opp, neste morgen så vil hun ikke noe lengre?

Jeg er ekstremt forvirra og helt ifra meg!

 

Hun sier at vi kan være venner da? Joda lett for hun å si liksom...

Hun sender avogtil mellinger om hva jeg gjør på og at hun er glad i meg osv...

 

Så jeg vet ikke helt jeg, er det noen mulighet for at det kan bli oss to igjen? Vis hun bare får litt tid til å tenke?

Eller skal jeg bare glemme henne og gå videre i livet?

Jeg vil jo så gjerne være ilag med henne igjen! Elsker henne over alt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For din egen del synes jeg du skal bare glemme henne og gå videre. Min erfaring bare. Eksen min gjorde det slutt på samme måte for noen måneder siden. Hun var visst bare glad i meg som en venn.

 

Få henne helt ut av livet, kutt ALL kontakt. Msn, facebook, slett mobilnummeret hennes. Be henne om å ikke sende deg mer meldinger eller ringe. Brutalt kanskje, men på den måten slipper du hele tiden bli påmint henne, og klarer mye fortere å komme over henne.

 

Tro meg du vil IKKE være hennes venn. Tenk på den dagen hun får seg ny type.

 

Så går du ut og tar noen pils med gode kompiser!

Lenke til kommentar
Men, nå de siste ukene så har hu vært helt..merklig?:S Det er såvidt hun snakker til meg, såvidt jeg får et kyss av henne og hun er bryr seg liksom ikke om meg lengre... Jeg spurte henne og sa at jeg følte det sånn, og at jeg følte at noe var i veien. Men neida, alt var bare topp, det var bare det at hun hadde vært trøtt og sliten i det siste, og har ikke orket så mye. Ok tenkte jeg, da er vel alt egentli bra da, kan jo være sliten jeg også liksom.

Dagen etter vi snakket om dette fikk jeg melling av henne på mobilen, at hu ikke hadde så mye følelser for meg lengre, eller ikke så mye som før hvertfal. Jeg ble nesten litt sjokka! Det er jo ikke noe som skjer over natten liksom? Og så har hun ikke sagt noe alle de gangene vi har snakket sammen:S Neida, hun ville ikke såre meg, så derfor har hu ikke sagt noe... Men, hun ville prøve en pause da, for å tenke gjennom ting så kom sikkert følelsene tilbake.!

 

Man kan godt kalle det feigt å ikke si noe, men hun har sannsynligvis brukt denne tida til å tvile og kjenne etter og ikke vite helt sikkert hva hun ville. Kanskje grudd seg for å såre deg også.

 

Jeg tror vel kanskje ikke at du får henne tilbake, men kanskje kan dere være venner når tida har leget såre følelser og du føler at du er kommet over henne. Jeg skjønner rådet du har fått om å slette fra msn osv for å ikke bli minnet om henne, men selv synes jeg det virker litt trist og brutalt. Men så er jo også jeg den typen som syns det er ålreit om man kan være venner når et forhold tar slutt. Klart at man kanskje ikke alltid klarer å være venner med en gang, men med tida ser man tilbake på ting på en annen måte og da kan man ofte sette stor pris på å ha kontakt på vennskapelig nivå. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...