Gå til innhold

Crysis, Call of Duty 4 eller sluttføre Bioshock


Anbefalte innlegg

Jeg ville valgt Crysis. Jeg tror mange som kritiserer Crysis egentlig bare har et behov for å være litt "mot strømmen"

Åh ja, fanboy. Jeg synes det er litt "mot strømmen" når du må tømme en hel mag i brystkassen til en vanlig soldat før han dør. Og plottet og dialogene er like engasjerende og dype som i filmen Commando med Schwarzenegger. Våpnene føles som å skyte med vannpistol... Tidenes FPS liksom :!:

 

Variert gameplay? Når? Er det noe kult etter den store alien på skipet som jeg ikke har fått med meg, eller mente du den kjipe scenen der du må styre et krampeaktig helikopter (eller var det et fly? husker bare det var slitsomt)? Nah, Crysis er like variert som Wolfenstein 3D.

 

Det jeg virkelig syntes var veldig positivt med spillet var drakten. Men det var ikke dessverre ikke nok. Og grafikken? Når motoren er så dårlig programmert hakker det så mye på high-end maskiner at du får mye penere spill andre steder for samme framerate til slutt.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg spillt få FPS spill i singleplayer og ble veldig imponert over CoD4 når jeg prøvde det for noen uker siden. Ble sittende og spillte det ferdig samme kvelden (skal ikke mye til, siden det er ganske kort). Men CoD4 var en real opptur for meg som egentlig aldri har spillt noe særlig singleplayer siden Doom og Duke Nukem.

 

Bra formidling, fete filmsekvenser mellom oppdragene, varierte oppdrag, fin grafikk og mye moro.

 

Bioshock har jeg aldri prøvd, men Crysis runna jeg også for noen uker siden. Fet grafikk og en grei historie. Ikke på langt nær så fett som CoD etter min smak.

 

For meg hadde valget vært lett: Cod4

Har dog ikke prøvd multiplayer-delen.. Hmm...

Lenke til kommentar

Vel takk for alle svar.

Det ble Crysis. Instalerte og spilte noen timer i gaar. Ble vel egentlig ikke kjempeimponert av noe. Jo, ok drakta var kul og grafikken og flyten i spillet bra. Kjoerer Patch 1.2 med 6850/4gig/8800gt-512

Men sitter litt med det inntrykket at det sannsyneligvis er mye mer Far Cry 2 enn det Far Cry 2 blir - om dere forstaar...

Lenke til kommentar
Vel takk for alle svar.

Det ble Crysis. Instalerte og spilte noen timer i gaar. Ble vel egentlig ikke kjempeimponert av noe. Jo, ok drakta var kul og grafikken og flyten i spillet bra. Kjoerer Patch 1.2 med 6850/4gig/8800gt-512

Men sitter litt med det inntrykket at det sannsyneligvis er mye mer Far Cry 2 enn det Far Cry 2 blir - om dere forstaar...

 

Ja, det er mye gjenbruk av Far Cry i Crysis. Lyder og landskap er veldig like, og flåsete kommentarer fra fienden er beholdt, selv om det er tonet ned. Enkelte bugs og "exploits" har også overlevd, selv om det ikke er mange av dem. Men Far Cry var da også et veldig bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...