Gå til innhold

Crysis, Call of Duty 4 eller sluttføre Bioshock


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

bioshock har en god historie som crysis mangler. cod4 har elendig sp, ikke mangel på action, men rett og slett kjedelig da npc'er konstant respawner. mp delen på cod4 er fantastisk da. crysis er rundtet på ca 8 timer og da er det tilbake til skuffen med det og fram med cod4 mp!

Lenke til kommentar

Du kan lese hele historien til BioShock på nettet om du leter litt, så du trenger heldigvis ikke spille det mølet for å vite hva som skjer. :)

 

Crysis ser meget bra ut, og nano-suiten er veldig morsom - det første kvarteret. Etter det ble det fort kjedelig.

 

Call od Duty? On-rail biter. :(

 

Men om du har alle tre allerede, hvorfor ikke installere dem og prøve selv?

Lenke til kommentar

Crysis var egentlig ganske kjedelig. Bioshock var i mine øyne veldig bra, men jeg liker slike spill. System Shock og Deus Ex er blant mine favoritter. Kongen på haugen er imidlertid CoD4 i multiplayer. Jeg synes heller ikke SP er så dårlig. Jeg er enig i at spillet er ganske lineært og at det er litt teit med spawn av fiender, men jeg synes spillet bra underholdning. Så, skynd deg med å bli ferdig med Bioshock, ras gjennom CoD SP og sett av tiden frem til jul til CoD multiplayer.

Lenke til kommentar

Min mening... Bioshock er et ganske bra spill, men veldig oppskrytt. Det er ekstremt repetitivt og du har sett ca. alt etter et par timer spilling. Etter det kjedet jeg meg bare, og slutten var utrolig skuffende.

Crysis er enda mer oppskrytt og kjedelig enn Bioshock. Begynnelsen og draktmuligheten er artige på begynnelsen, men historien og våpen-oppførselen og -følelsen er så ræva at slutten var bare et ork.

 

CoD4 derimot er gøy fra start til slutt, og mye mer spennende. Dessverre altfor kort i SP, og mangler litt strategiske muligheter og varierte oppdrag i MP...

Lenke til kommentar

Anbefaler Cod4 da Bioshock og crysis er begge litt kjedelig i lengden.

 

Bioshock er på en måte oppskrytt for meg, syns den var grei til rundt 40%, da ble spillet extremt gørr og kjedelig og spille. Så jeg måtte tvinge meg selv til å fullføre den får og se hva den "enormt" gode historien var. Var ikke så fengende men jeg ble overrasked rundt 70-80% når jeg hadde tatt han bossen.

 

Crysis er gøy vis du har en pc som takler den med grei fps men historien er litt "meh". Gameplay'en er gøy vis du er litt kreativ + editoren er super enkelt og få i gang og gir masse underholding i tillegg.

 

Cod4, tja historien er standard "terrorister med atom våpen og du må stoppe dem", Singleplayer delen var for meg kjedelig med unntak av sniper missionen. Muliplayer delen syns jeg er meget gøy og underholdende.

 

Vel bare min mening det.

Lenke til kommentar

Crysis er antakeligvis et av de beste, om ikke det beste, FPS som noen gang er laget, basert på ganske objektive kriterier

 

- Variert gameplay, alle fall om man utnytter mulighetene. Ensformig blir det bare hvis man gjør det ensformig

- Bra og sømløss grafikk og fysikk. Ikke noen bugs av betydning

- Bra AI, selv om NPC'ene i noen tilfeller ikke er troverdig

- Genialt brukergrensesnitt

 

Jeg ville valgt Crysis. Jeg tror mange som kritiserer Crysis egentlig bare har et behov for å være litt "mot strømmen"

Lenke til kommentar
Crysis er antakeligvis et av de beste, om ikke det beste, FPS som noen gang er laget, basert på ganske objektive kriterier

 

- Variert gameplay, alle fall om man utnytter mulighetene. Ensformig blir det bare hvis man gjør det ensformig

- Bra og sømløss grafikk og fysikk. Ikke noen bugs av betydning

- Bra AI, selv om NPC'ene i noen tilfeller ikke er troverdig

- Genialt brukergrensesnitt

 

Jeg ville valgt Crysis. Jeg tror mange som kritiserer Crysis egentlig bare har et behov for å være litt "mot strømmen"

 

Spill, smak og kvalitet er subjektivt så hvilken rolle spiller vel da objektive mål? Å hoppe ut fra et fly med en million i lommen, drømmedama og en ryggsekk full av deilig mat involverer objektive ting som høy fart, fin dame, penger, god mat og en stor overraskelse, men det er ikke noe særlig når alt kommer til alt.

 

Crysis var pent, hadde bra fysikk og det er alltid gøy å ødelegge ting. That's it! Hvis AIen var bra har nok du spilt et annet spill en meg. Jeg trenger ikke særlig mange unskyldnigner for å skyte bad guys, men historien i Crysis var vel ikke akkurat smør på flesk? Alt i alt var det et helt ok spill, men det beste FPS??? Come on! Det er nå min subjektive mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...