Gå til innhold

På tide å hype LittleBigPlanet igjen!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mokko, det er helt greit å glede seg til et spill, men det finnes grenser. Selvom du er 14 kan du vel oppføre deg på et forum, som alle andre.

 

Ironi er et bevisst uttrykk for flertydighet, for eksempel ved at man sier én ting, men mener noe annet, ofte det motsatte. Ironi kan uttrykkes både i skrift og i tale, og kan oppleves som en uskyldig spøk, men også som spottende hån.

 

Takk. :)

 

Men til topic: Jeg tror også at LBP er et spill som kommer til å selge godt!

Haha, auch :!:

Lenke til kommentar
Nye kostymer til LittleBIGPlanet i morgen:

 

On Thursday, 11/13/08 the PlayStation Store will have new items for our LBP fans. As we introduced our ‘freebie’ costumes last week, our second week on the store introduces a variety of costumes - ranging from free to $2.99.

 

* Sack-Eating Plant (FREE)

* Lilly Pad ($.99)

* Hugo ($.99)

* Great Blue ($.99)

* Frost-E ($.99)

* Animals Costumes Pack ($2.99)

* MotorStormer ($1.99)

 

KILDE MED BILDER

 

Nice. Håper det blir sånn at de legger ut noe kostymer 1 gang i uka og kanskje en ny bane 1 gang i mnd. De har jo tidligere sakt at de skal fortsette å lage baner etter utgitt dato.

Endret av Henry9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
det har fint lite å si. slike ting burde være gratis, når man har kjøpt et spill til 500kr.

f.eks 5 nye baner hadde jeg kunne betalt for..

 

Ingen som har sakt de skal ta betalt for banene da

 

var ikke det jeg mente, mente at det burde ha mer innhold for å ta betalt for noe.

hvis utgiveren hadde lagd 5 nye baner til story eller noe er det greit at man tar en liten pris, men slike små ting blir bare latterlig.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Eneste som er latterlig her er når folk klager over at de tar seg betalt for å gjøre jobben du ikke gidder. Absolutt alle kostymene di lager kan du sikkert lage selv. Om du gidder! Gidder du ikke kan du glede deg over at utviklerene lager kostymer. Noen gratis og noen koster noen få kroner. Men du får bestemme selv. I tillegg er det over 40 000 brett av varierende kvalitet der ute. Gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jada, du missforstår skjønner at det er mye bra gratis.

det har ikke noe med LBP å gjøre.

men tankegangen at når EA gjør noe slikt så klager alle!

når noen andre gjør det er det greit, skjønner ikke...

Lenke til kommentar
Bah! Så at gamezone solgte LPB med t-sjorte så jeg avbestile min preorder hos absoluttspill og forhåndsbestilte på gamezone. Har fortsatt ikke fått leveringsbekreftelse og de vil ikke svare på mail heller...

 

Da er du i samme situasjon som meg. Sendte mail til dem igår, men har ikke fått svar enda. De har jo spillet på lager, +20 står det, så hvorfor de ikke sender det skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Synes og det er merkelig, de burde iallefall informere oss hvorfor de ikke har sendt det. Skal gi beskjed om jeg hører noe. Frister litt å gå inn og slette ordren, men gir de helgen på å få et svar.

 

Begynner å tro at gamzone begynner å bli litt slappe, har merka flere ganger i det siste at dei har heilt feil realese datoer på sida si.

Lenke til kommentar

Hei folkens :)

 

<- som sitter på support, og beklageligvis har jeg og alle andre på Gamezone hatt altfor mye å henge fingrene i den siste uken mtp. Wrath of the Lich King og andre store titler. Fikk gått igjennom en god del i dag, men dessverre ikke alt. Hvis dere har noen spørsmål kan dere sende meg en PM her på gamer med ordrenummer og spørsmålet, så skal jeg ta fatt i det i morgen tidlig.

 

Når det gjelder releasedatoer så har vi som dere kanskje har merket endret webside og system, noe som tar tid å lære og å bli kjent med. Vi har heller ikke fått på plass TTG sine release-datoer, men dette kommer i nærmeste fremtid sammen med forhåndsbestillings-lister osv.

 

Dessverre er det gjerne slik at ting tar tid, og spesielt når man må forholde seg til tredjeparts utviklere og ikke folk på huset som kan ta ting "on the fly".

 

Når det gjelder de "bekrefta" datoene på siden, så er ikke dette releasedatoer, men datoer når vi forventer å få spillet på lager (derfor det kan stå noen dager før offisiell release).

 

Håper dette gav svar på litt av det dere lurer på. Som jeg skrev litt lengre oppe, så er det bare å sende meg en PM eller to, så skal jeg prioritere det så snart sjansen byr seg.

 

Ha en ellers fin kveld. :-)

 

EDIT: Sjekket forresten ordrene på LBP nå, og fant ingen som var mulige å sende ut, da noen av dem var f.eks satt som samlet levering med ting som enda ikke er på lager osv. Hadde vært fint om dere kunne sendt meg ordrenummer på PM så jeg kunne tatt en titt på det. :-)

Endret av Mazhar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...