Gå til innhold

På tide å hype LittleBigPlanet igjen!


Knebel

Anbefalte innlegg

Konkurranse på nettby her.

Kan vinne ps3, lbp T-skjorter og lbp spillet.

 

Jeg meldte meg på den konkurransen, og venter nå spent på å se vinnerene :)

Men, når jeg sendte inn svaret, så ble jeg litt usikker på om svaret faktisk ble sendt inn, for jeg fikk ikke noe bekreftelse eller noe, jeg kom bare tilbake til samme siden, og jeg fikk ikke helt med meg om den faktsik refresha eller noe..

Noen som vet?

 

Nope :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... ja... JAAAA! :D Da var endelig den ******* bunkeren acet, og dermed har jeg 100 % + acet alle banene. Mangler bare å bli hjertet av noen (en del) personer, og å spille 150 brett/hjerte brett/skapere, så er Platinum-troféet et faktum!

 

EDIT: Nye kostymer denne uken:

 

Thanksgiving-Kalkun-Hode - Gratis i EN UKE.

 

image.axd?picture=turkey_render_web1.png

 

 

Resistance-Chimera - $1.99

 

image.axd?picture=ChimeraPerspective_web2.png

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Ja... ja... JAAAA! :D Da var endelig den ******* bunkeren acet, og dermed har jeg 100 % + acet alle banene. Mangler bare å bli hjertet av noen (en del) personer, og å spille 150 brett/hjerte brett/skapere, så er Platinum-troféet et faktum!

 

EDIT: Nye kostymer denne uken:

 

Thanksgiving-Kalkun-Hode - Gratis i EN UKE.

 

image.axd?picture=turkey_render_web1.png

 

 

Resistance-Chimera - $1.99

 

image.axd?picture=ChimeraPerspective_web2.png

 

Mokko, vet du om de nye det med nye kostymer vil holde på en stund? Jeg ønsker meg spillet til jul, så ville vært litt kjipt om alt kostet penger, eller om det ikke kom nye kostymer lenger da.. :(

 

Og hva vil det si å ha acet noe?

Endret av coolio1
Lenke til kommentar

Det er vel et par gratis kostymer som er der hele tiden, pluss at "begivenhetskostymer", som Halloween-maske til halloween, den kalkunen til Thanksgiving, julenisse til jul, påskehare til påske osv. bare er der i en kort periode, som regel én uke. Men det kommer jo nye nesten hver uke, så jeg tror det er nok av gratis kostymer ved juletider(og veldig mange som bare koster noen få kroner).

 

EDIT: Å ha acet en bane vil si å ha spilte den uten å ha tapt ett eneste liv. Dette får du (berømmelse og) trofé for, hvis du greier å ace alle ;)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Det er vel et par gratis kostymer som er der hele tiden, pluss at "begivenhetskostymer", som Halloween-maske til halloween, den kalkunen til Thanksgiving, julenisse til jul, påskehare til påske osv. bare er der i en kort periode, som regel én uke. Men det kommer jo nye nesten hver uke, så jeg tror det er nok av gratis kostymer ved juletider(og veldig mange som bare koster noen få kroner).

 

EDIT: Å ha acet en bane vil si å ha spilte den uten å ha tapt ett eneste liv. Dette får du (berømmelse og) trofé for, hvis du greier å ace alle ;)

 

A-ha, skjønner! :) Frykten for at nye kostymer bare skal komme i starten kan bare kostes bort, altså! :dribble:

Lenke til kommentar
Simster: Du kan jo laste ned alle gratiskostymene som kommer nå.. også instalerer du dem når du får spillet da vettu.. Må ikke ha spillet for å laste dem ned..

 

Takk for tipset! Men er du 100 % sikker på at det ikke "klusser" til noe å laste ned ting FØR jeg har kjøpt og spilt spillet på maskina mi??? :)

Lenke til kommentar
Hva skullet det ha klusset? Bare ikke installer tingene, før du har installert spillet du så. Roan liksom.

 

Hehe, en blakk kar må vel få lov til å bekymre seg for den dyreste maskina han eier i huset?? :whistle:

 

EDIT: Har lastet ned nå. Innstalerte automatisk, men ser ut til å ha gått fint! ;)

Endret av coolio1
Lenke til kommentar
En kamerat av meg kjøpte LBP, og sier det var et helt greit spill Barnespill sa han. Gjorde meg betenkt... :wow:

 

kjenner folk som er 25+ år gamle som har spillt gjennom det.. Jeg og dama er 23år gamle og runda spillet i lag.. "Barn" på 5-10år hadde aldri klart spillet 100% uansett, til det er spillet for vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...