Gå til innhold

På tide å hype LittleBigPlanet igjen!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem her. Jeg og PSN-brukeren Arm-h skal spille sammen, begge får beskjeden: "Kunne ikke laste inn alle spillerprofiler"... Noen som har samme problemer, eller vet hvordan vi kan løse det?

 

Skjedde da vi skulle spille sammen i går også... :cry:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Har et problem her. Jeg og PSN-brukeren Arm-h skal spille sammen, begge får beskjeden: "Kunne ikke laste inn alle spillerprofiler"... Noen som har samme problemer, eller vet hvordan vi kan løse det?

 

Skjedde da vi skulle spille sammen i går også... :cry:

 

Har opplevd akkurat samme, dette er noe MM jobber med. Anbefaler deg å lese denne siden. (Sjekk ut svarene på kommentarene under)

 

Failed to load level

Several of you have gotten this message when playing online. This is one of the things on our list, wanted to provide some insight on the message.

The “Failed to Load Level” message happens in two basic situations - firstly, if latency or server conditions result in a time out before the level completes loading, and secondly, if you’re trying to access a level that has been moderated. Assuming that you haven’t received a moderation notice, it might well be worth trying again as it could have been a temporary issue causing the inability to load.

 

Lag

Wanted to explain a bit about our servers to address the issue of Lag. Online multiplayer gameplay on LBP works on a P2P principle, so the connection is as stable as the weakest link in your party. And if someone is trying to play through WLAN or has a lower connection, lag occurs. This is not to be confused with lag you may experience when accessing the servers. The servers for LittleBigPlanet act only as a gateway or matchmaking service for multiplayer games; once you’re in a level, the server is no longer part of it — it’s purely down to your connection speed and that of the people you’re playing with. We’re aware that quite a few players experience excessive amounts of laggy play and Media Molecule is working on optimizing the multiplayer netcode further in order to minimize this, however when talking about the servers, they are now for the most part stable, which should considerably reduce those occasions where the online side of the game is not available at all. We’re still working to improve things further, but we’ve already come a long way since the game launched.

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Skal kjøpe PS3 i dag, men den skal under juletret da. men tror eg må ha LBP og, er det mye og ta seg till i det? at man kan spille det over lengre tid?

 

det er alltids noe å gjere i LBP. kommer jo nye baner heile tida :!:

men vist du har flere kamerater så skaff deg en ekstra spake slik at dere kan spille flere om gangen, kjempegøy å spille med buddys.

Lenke til kommentar
høres jo gøy ut det :)

og man kan vell lage baner selv og? er det mye frihet der?

 

friheten når du lager baner er hinsides alt annet.. er nok av bevis på youtube av folk som har laget de utroligste brett og ting vha editoren :p

 

Ellers så er spillet stort, mange og varierte brett.. I tillegg tar det litt tid å få 100% items found og gjennomspilling av ALLE brett uten å dø.. :)

Lenke til kommentar

Jeg fant en merkelig glitch i LBP i dag. Denne feilen gjør det mulig å mikse sammen egenskapene til ett materiale, sammen med utseende til et annet. For eksempel kan du lage:

 

* Mørk materie/dark matter som svever

* Glass som går opp i løse lufta

* Stein du kan skli på

 

Jeg har filmet denne glitchen (dog med mobiltelefon, så kvaliteten er langt under optimal :p):

 

 

 

 

Si at jeg vil lage en steinblokk som svever, altså har egenskapene til det svevende oransje eller rosa materialet, men ser ut som stein. Aller først trykker jeg på pauseknappen, så hele greia ikke svever til himmels mens jeg holder på...

 

1. Jeg lager en firkantet blokk med det svevende materialet.

 

2. Jeg går til "Verktøykassen"/"Toolsbag", og finner verktøyet som gjør materialer til gass. Jeg gjør den svevende klossen om til gass.

 

3. Jeg finner verktøyet som kan omdanne et materiale til et annet (nr to i "Verktøykassen"/"Toolsbag"). Jeg velger stein, og trykker på gassen. Den ser helt lik ut.

 

4. Jeg finner verktøyet som uskadeliggjør farlige ting, og trykker på gassklumpen.

 

Nå ser det ut som om du har en stein. Men, trykk på pauseknappen igjen, og materialet har fått egenskapene til det svevnde materialet, steinen flyr! :!:

 

Du kan kombinere alle materialer, og få mange morsome resultater ;)

 

PS: Media Molecule kommer helt sikkert til å patche denne glitchen en gang, så ikke lag så altfor avanserte og store baner basert på dette, kanskje blir de ubrukelige en dag... :(

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Hvis du sender en mail å informerer dem om det, så kan det hende du blir belønna.

 

Har hørt at de som informerer om glitcher i cod5 kan blir belønna med 10000 dollar. Ta det med en klype salt er bare rykter jeg har hørt.

 

Hm, tror jammen meg jeg gjør det ;)

 

Uansett om jeg får belønning eller ei, det skal jo ikke være sånn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...