Gå til innhold

På tide å hype LittleBigPlanet igjen!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke helt hva folk ser i dette spillet. Nå har ikke jeg satt meg veldig godt inn i det, men for meg virker det som om det går ut på å få en haug med misfostra kosedyr gjennom diverse hindringer. Virkelig noe å se frem til, ja..

 

:nei:

Lenke til kommentar
Jeg vil ha denne sekken til å putte spillet oppi!

http://farm4.static.flickr.com/3152/273583..._6d138a0178.jpg

Må visst forhåndsbestille spillet for å få den på kjøpet men jeg finner ikke ut hvor. :cry: Noen som vet hvor?

 

 

Pleier som regel å dukke opp slike edition sånn noen uker før realase. Send en mail til butikker, vet at absoluttspill legger ut disse edition like før realase, men send en mail rundt du. ;)

Endret av ttt
Image-tagg fjerna frå sitat.
Lenke til kommentar

Jeg husker når de viste spillet for første gang at jeg kunne betalt 500,- for det da, men nå, nå er det jo sinnsykt mye mere, og jeg klarer snart ikke å vente! :D

 

Det blir jo bare så vanvittig gøy å laste ned andre sine baner, spille over nettet, lage egne baner, og bare leke seg med fysikken :D Og grafikken er jo bare fantastisk :D

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg skikkelig! Og så er de jo så søøøøte!

Totally KAWAIIIIIIIIII!!! :yes:

 

Når er det release sa du? Oktober? Trudde det var september jeg...

Oh, well. Mega Man 9 kommer jo i september (håper jeg) så da har jeg noe å gjøre frem til LBP.

 

Stemmer på en prikk! Kawaii indeed :D

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke helt hva folk ser i dette spillet. Nå har ikke jeg satt meg veldig godt inn i det, men for meg virker det som om det går ut på å få en haug med misfostra kosedyr gjennom diverse hindringer. Virkelig noe å se frem til, ja..

 

:nei:

 

Du er altfor ung tror jeg :) Du har ikke fått med deg tiden hvor spillbarhet var satt i framsetet og grafikken kom etterpå.

Little Big Planet handler om spillbarhet på sitt beste, bruke hodet og være interaktiv og leken i spillet. Spill som dette finner du ingen andre plasser, det er unikt og derfor folk gleder seg så mye.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke helt hva folk ser i dette spillet. Nå har ikke jeg satt meg veldig godt inn i det, men for meg virker det som om det går ut på å få en haug med misfostra kosedyr gjennom diverse hindringer. Virkelig noe å se frem til, ja..

 

:nei:

 

Du er altfor ung tror jeg :) Du har ikke fått med deg tiden hvor spillbarhet var satt i framsetet og grafikken kom etterpå.

Little Big Planet handler om spillbarhet på sitt beste, bruke hodet og være interaktiv og leken i spillet. Spill som dette finner du ingen andre plasser, det er unikt og derfor folk gleder seg så mye.

 

Åh, Avean :love: Hadde du hatt pupper skulle jeg knadd på dem nå!

 

....eeeehh.... :blush: Det jeg mente var selvsagt "Jeg er enig med deg, og jeg gleder meg som en liten unge til LBP!"

Endelig et spill som åpner for å være kreativ, og ikke bare holde seg innenfor en historiefortellers snevre rammer.

Og mulighetene er tilnærmet uendelige! Ja, dette tror jeg blir et spill som fanger interessen min i lang tid fremover.

 

Forventer å se en del sackboys og sackgirls fra gamer.no etter release!

Lenke til kommentar
Kan du lage egne figurer, a la kratos og co?

 

Gleder meg til spillet, men tror kanskje det ikke har så mye singelplayerverdi som multiplayer.

 

Singleplayerverdi er jo akkurat det det har. Jeg kan sitte i timesvis og pusle med slike greier som å lage sine egne baner. Telles ikke skaping av baner som singleplayer? ;)

 

Jeg trur det blir kos jeg. Bedre enn Halo Ørten, Sims Farm Life Expansion og Just Another FPS.

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...