Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mister man garantien når man åpner opp trommene?

 

Det vil jeg tro! I alle fall hvis de kan bevise det.

 

Vanligvis har produsentene et klistermerke som skal være intakt (står typisk "Warrenty void if broken"), men har ikke sett noe av det på trommene (har heller ikke åpnet de, så jeg vet ikke om det er noe på de).

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg skifte instrument på rocke-fyren min uten å miste progresjonen?

 

-Jeg laget en fet rocker. Savet han.

-Spillte 12 sanger på trommene.

-Så trykket jeg back to tre ganger, til der man velger instrument.

-Valgte gitar.

-Fikk opp, velg rocker.

-Valgte min Tor-rocker jeg hadde laget.

-Så var alt vekke. Kun en default rocker

 

Alle modifikasjoner, og tilpasninger jeg hadde laget. Måtte starte gitarspillingen på sang 1.

Jaja, tenkte jeg. Så gikk jeg til trommer igjen. Nope!

Nå er jeg på starte av spillet igjen. Ingen sanger låst opp. Og rockeren min ligner ikke han jeg laget.

Det merkelige er at det lille avatar-bildet når jeg skal velge rocker er helt likt han jeg laget. Men helfiguren som dukker opp en en standard default rocker.

 

Og går jeg på "load" og loader profilen min, så er det en default rocker som ikke har låst opp nogen sanger.

 

Mitt spørgsmål:

Hvordan kan jeg skifte instrument, uten å miste progresjonen på forrige instrument, når jeg en gang vender tilbake?

 

Altså, hvordan kan jeg spille 5 sanger på trommer.

Så spille gitar noen sanger, og ikke måtte starte forfra på trommene igjen?

Lenke til kommentar

OMG så frustrerende!!!

Jo, autosave er på.

 

Nå, så var det jo som jeg forklarte, rett bilde av min rocker på avataren, men helfiguren default.

Vel, så spanderte jeg 10-15 minutter på å danne helfiguren riktig igjen. (Edit rocker).

Ferdig, trykker grønn A, (Xbox360 versjonen).

Nå er helfiguren og avatarbildet riktig. MEN!!!!!

 

All progresjon vekker IGJEN!

Alle instrumenter og alle vanskelighetsgrader 0% complete.

Det vil si de 3 timene jeg har spillt SIDEN SIST møkket bugga, er igjen ut av vinduet fordi jeg skulle forandre hårfrisyre og klesplagg.

 

Det er noe ALVORLIG gale med Xbox-versjonen jeg sitter på.

Nå nå er helt i starten igjen.

Ingen av pengene jeg har tjent er der, ingen av sangene er låst opp.

Men bandnavnet er riktig, og fyren ligner seg selv igjen.

 

Er da for dumt at hver gang man skal skifte et instrument eller en hårfrisyre, så nullstiller all progresjon seg igjen.

 

MEGAMØKKASPILL.

Kaste trommesett og skit i skapet og ta det fram igjen når det er patchet en tre-fem-ti ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Jeg bestillte og valgte Sverige. Når jeg så skrev i kommentaren om hva problemet var skrev jeg PS om at det var norge og ikke sverige og at norge manglet i listen. Svarte også på bekreftelsesmailen jeg fikk fra dem etter bestilling at det var i norge (med store røde bokstaver med understreking).

 

Så om denne bestillingen ikke er helautomatisk så bør de kunne få med seg det jeg skrev.

 

Time will show :) (har ikke fått noe svar fra dem på mail enda)

 

Flott om du kan poste igjen når du får svar da, så vi får vite om det fungerer på måten du gjorde det:)

 

har du fått noe respons på om det går an å få en slik kabel sendt til norge? tenkte å gjøre som han fyren i tape videoen på youtube, altså å kombinere tape trikset og tuner softwaren. har prøvd med tape i dag, og det fiksa symbalene, men rødtromma kunne trengt en oppjustering

Lenke til kommentar
trykkertor: Jeg har ikke Xbox selv, men det virker som det er noe alvolig galt med xboxen eller spillet ditt. Virker de andre spillene dine som normalt?

 

Alt annet virker som det skal.

Kun GHWT som bugger totalt opp.

Nå har jeg i systemfanen på dashboard slettet alt som har med GHWT å gjøre, så får jeg starte på en frisk start i morgen.

Men hvis jeg ikke kan bytte instrument uten å miste progresjon, så er jo halve konseptet vekke for min del.

Lenke til kommentar
trykkertor: Jeg har ikke Xbox selv, men det virker som det er noe alvolig galt med xboxen eller spillet ditt. Virker de andre spillene dine som normalt?

 

Alt annet virker som det skal.

Kun GHWT som bugger totalt opp.

Nå har jeg i systemfanen på dashboard slettet alt som har med GHWT å gjøre, så får jeg starte på en frisk start i morgen.

Men hvis jeg ikke kan bytte instrument uten å miste progresjon, så er jo halve konseptet vekke for min del.

 

Sevlfølgelig skal den ikke gjør det. Har spillt både gitar og trommer uten problemer.

Lenke til kommentar
Nice. The Killers har pakker ute til både GH:WT og RB denne uka. Trackpacken til GH:WT innholder Human, Mr Brightside og Losing Touch. Mens deres DLC på Rockband er Spaceman, Mr. Brightside og Smile Like You Mean It.

 

Håper ikke det blir for mye likt DLC på begge spillene.

 

The Killers pakken må man ha :D

Lenke til kommentar
Hvordan er det EB Games er med levering av gamle/brukte spill og sånt? Hva tar de imot/ikke imot osv? Jeg og en kompis hadde tenkt å bytte inn en god del gamle PS2 spill og kjøpe full pakke til x360.

 

X-plorer gitarn til GH2 funger vel også i WT?

De tar imot det meste av spill, så lenge platene er fine og fungerer som de skal.

Husker de hadde et tilbud rett før WT kom ut. Man kunne bytte et viss antall spill mot en WT pakke. Ser ut som de ikke har det lenger tho :S www.ebgames.no

 

gh2 gitaren skal fungere ja

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...