Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på det? Eg meiner det var omvendt. RB-instrumenter var kompatibelt med GH:WT, men ikkje andre veien.

 

På Xbox 360 meiner eg det meste er kompatibelt. Når det gjeld GH:WT, RB1 og RB2 er det sånn. GH2 og GH3-gitarer funker på RB1 og 2, men RB1-gitarene funker ikkje på GH2 og GH3.

 

PS3:

 

GH:WT-trommer fungerer ikkje på RB.

RB-trommer fungerer på GH:WT.

 

X360:

 

GH:WT-instrumenter fungerer på RB1/2

RB1/2-instrumenter fungerer på GH:WT

 

Det har kommet en patch til Rock Band 2 (PS3) nå som fikser dette :)

 

http://kotaku.com/5098134/your-guitar-hero...-in-rock-band-2

Lenke til kommentar
Da har jeg testa med M-audio firewireboksen, og det funka som et skudd! :D

Den lille Roland-burken jeg lånte fungerte også helt fint. Nå kan jeg endelig spille trommer. :new_woot: Men jeg tror jeg skal inn og finjustere litt her og der etterhvert. Det blir forskjell på når man sitter og dunker litt i music studio og når man spiller Metallica på Hard. :cool: Da oppdager man fort at man kan justere litt mer.

Lenke til kommentar

Gitaren fungerer som den skal, men strumbaren er strammere og lager midre lyd. Veldig uvant. (i forhold til gh3 gitaren)

Har ikke sett over achievements før nå. Synes det er litt for mange co-op achievements, selv om det er mest et co-op spill. Svir for meg siden ingen av vennene mine liker gh.

Må si meg fornøyd med låtutvalget så langt. Få sanger jeg ikke liker.

 

 

Så nå sitter jeg her med 3 stk plastikkgitarer. WTS

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
tror detteer det du leter etter. Koster en del da :(

 

Denne burde også fungere, og koster litt mindre (295,-). Men det ser ikke ut til at de har den på lager (mulig etterspørselen plutselig gikk opp ;) )

 

Problemet med disse kablene er vel at det er et forholdsvis lite marked for de i Norge, og at man dermed ikke får de andre plasser enn hos musikkinstrumentforhandlere.

Lenke til kommentar
tror detteer det du leter etter. Koster en del da :(

 

Denne burde også fungere, og koster litt mindre (295,-). Men det ser ikke ut til at de har den på lager (mulig etterspørselen plutselig gikk opp ;) )

 

Problemet med disse kablene er vel at det er et forholdsvis lite marked for de i Norge, og at man dermed ikke får de andre plasser enn hos musikkinstrumentforhandlere.

 

Forøvrig har Red Octane Games fått inn Norway (les Norge) i listen over land du kan velge når du ber om kabel....

Lenke til kommentar

Jeg bor i Danmark og fikk følgende svar etter noen timer:

We appreciate your patience in this matter. A Guitar Hero USB MIDI Cable will

be sent out to you as soon as possible. The software part of this tuning kit for the PC can be downloaded here: http://redoctane.custhelp.com/, look under Guitar Hero World Tour Drum Tuning Kit.

Om det kun er et autogenerert svar, eller at jeg faktisk er registrert for levering av kabel vet jeg ikke.

Skal skrive her når jeg har fått den.

Lenke til kommentar
Jeg bor i Danmark og fikk følgende svar etter noen timer:
We appreciate your patience in this matter. A Guitar Hero USB MIDI Cable will

be sent out to you as soon as possible. The software part of this tuning kit for the PC can be downloaded here: http://redoctane.custhelp.com/, look under Guitar Hero World Tour Drum Tuning Kit.

Om det kun er et autogenerert svar, eller at jeg faktisk er registrert for levering av kabel vet jeg ikke.

Skal skrive her når jeg har fått den.

 

Jeg tipper autogenerert.... Har i alle fall ikke hørt noe eller sett noe til kabelen (kanskje litt mye å forvente). Jeg registerte meg der på søndag, så hvis de faktisk leser det man skriver skulle jeg være 2 dager før deg ;) Jeg sier selvfølgelig ifra dersom jeg får eller hører noe fra dem.

 

Forøvrig fikk jeg svaret etter noen minutter, så helt klart auto-generert.....

Endret av Krilon
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på RB1 og RB2 trommene? Funker RB1 trommene på WT?

 

JEg kjøpte Gitar + Spill istad, og fikk med 2 sånne instruksjonshefter, en inni coveret og en utenfor. Ser ut som den ene er på dansk og den andre på engelsk. Men det jeg lurer på er det som står bakpå de, der står det en "unique ID" som jeg må ta vare på. Hva er dette og hvorfor har jeg fått 2? :p

Endret av Claes91
Lenke til kommentar

Noen andre som synes WT er for lett? Pløyde gjennom Hard uten problem, og det er stort sett ingen trippel-noter å finne noe sted? Det er en og annen, men de er bare tre noter ved siden av hverandre. (grønn, rød, gul osv). Siden de har lagt til en vanskelighetsgrad enda enklere enn Easy (kun åpne noter?) burde de vel ikke ha redusert vanskelighetsgraden på Hard? Hvordan er Expert? Har bare så vidt prøvd den, men selv den virker enklere enn i GH3... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...