Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

altså, jeg har spilt, og digget guitarhero siden det første spillet kom. Men noe tøffere enn å spille death magnetic på world tour har jeg til gode å oppleve i denne serien. fy feite, jeg spilte gitar på expert, en kamerat spilte trommer på hard. Han er trommis i virkeligheten og kunne skrive under på at trommesettet fungerte realistisk og var lettspilt når man spiller trommer fra før. Dette var i halv 3 tiden i natt, så vi var ganske brisne begge to, men vi rocka så hardt på my apocalypse og cyanide at svetten rant på begge da vi var ferdige. begge samtidig etterpå: "fyyyyy faen, så tøft":) Nå håper jeg bare at utgiverne setter opp tempoet på DLC og gir oss hele album snart! håper intenst på megadeth og metallica! Mer gammel motorhead og Iron Maiden hadde heller ikke vært å forakte! kan gjerne ta imot mer punk også. Bad Religion og NOFX står høyt på ønskelisten!

 

NEVERSOFT, hear me now: Jeg gir dere gjerne surt oppsparte kroner for mer kvalitets DLC! METAL!

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tydeligvis vært ekstremt heldig med både trommene og gitaren jeg fikk. Hører mange har fått problemer med sine instrumenter og da spesielt trommene.

Mine instrumenter funker perfekt! :thumbup:

 

Samme her. Det er nok heller det at de som har problemer med instrumentene sine er veldig høylytte sammenlignet med dem som har helt greie instrumenter.

Lenke til kommentar

QUOTE(Makoman @ 22/11-2008 : 13:11) *

Min gitar vil ikke aktivere star power når jeg tilter gitaren. Var på gamestop og prøvde å bytte den men det fikk jeg jo ikke lov til

 

 

Fikk ikke bytte? Hva sa de da? D må da i det minste sende den inn for deg. Mener du skal få ny jeg da men...

 

PS: Du har en starpowerknapp på giaren også som du kan bruke i mellomtiden. Må da få fikset dette på noe vis..

 

Ja har jo det men blir stress å bruke den når man ikke er vandt til det. De sa bare at de ikke kunne gi meg en ny fordi at da måtte de jo åpne en ny pakke. Men tenkte jeg skulle gå ned igjen på mandag og høre om hvis jeg leverer inn gitaren OG spillet om jeg da kan få en gitar bundle av de new_woot.gif

Endret av Makoman
Lenke til kommentar
Og hva med litt Opeth som DLC?

Jeg kan se for meg at låta Deliverance hadde vært konge på trommer!

 

Haha, deliverance som DLC, det hadde vært grisefett. De siste fire minuttene på trommer :o

 

Ellers, noen andre som meg som sliter virkelig med håndleddet idag? Har ikke spilt siden i går ettermiddag og da hadde jeg så ufattelig vondt i håndleddet.

Lenke til kommentar

Har storkost meg med spillet til nå jeg også. Ser ut som mine instrumenter funker ålreit. eneste er at jeg syns det er vanskelig å aktivere starpower på trommene. Mange ganger den ikke merker når jeg slår på begge symbalene for å aktivere starpower.. Noen tips?

 

Ellers syns jeg Aqua - Barbie girl burde komme som DLC. Det hadde jo bare vært SÅÅååååÅ rått :thumbup:

Lenke til kommentar

Faen, fant ut at orange symbal er nesten helt død til meg. Hadde en mistanke.. :p

Jeg må slå DRIT hardt for å i hele tatt få den til å virke... Lei meg..

 

Og den touchgreia på guitaren var ikke så bra, jeg rekker ikke å flytte hånda ned dit for å spille en solo..

 

Men låtutvalget var ikke akkurat som jeg hadde tenkt meg, så nå kjøper jeg Rock Band 2. Der er nemmelig Red Hot.. :O

Lenke til kommentar

Denne filmen kan hjelpe dere som har problemer med sensitiviteten på cymbalene.

Fungerte heilt fint på min gule (som tidligere var oransje). Eg bytta om på dei pga. min tidligere gule cymbal var alt for sensitiv. Når eg har den på den andre sia, så er den av ein eller anna grunn ikkje like sensitiv.

 

Og burde me ikkje skifte trådtittelen til noko anna sia spelet har komt ut?

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
Og hva med litt Opeth som DLC?

Jeg kan se for meg at låta Deliverance hadde vært konge på trommer!

 

Haha, deliverance som DLC, det hadde vært grisefett. De siste fire minuttene på trommer :o

 

Ellers, noen andre som meg som sliter virkelig med håndleddet idag? Har ikke spilt siden i går ettermiddag og da hadde jeg så ufattelig vondt i håndleddet.

 

Nei, men jeg kjenner det i ankelen etter å spilt trommer :p Kommer garantert til å få senebetennelse i leggen etter hvert!

Lenke til kommentar
Hva synes dere om touchpaden som er nederst på gitarhalsen? Har dere prøvd å bruke den? Det må være jævlig kult å kunne spille soloer på den måten. Som regel så er jeg for pinglete til å ta sjangsen på å flytte hånda ned før soloen starter og deretter bomme totalt og ødelegge hele sangen. Etterhvert når jeg vet på forhånd når de gjennomsiktige notene kommer og slutter, så vil jeg nok helt sikkert lære å bli god med den.

 

Touchpaden er nesten det beste med hele spillet! :D

 

Jeg sliter litt med å treffe rett noter om de er mange på rad da det føles helt uvant å spille noter med høyrehånda (ja, høyre...), men det går seg til. Du vet vel forresten at du kan strumme med å tappe den touchpaden? Når du vet en solo snart begynner kan du jo begynne å strumme med touchpaden på et "trygt" sted (mange av de samme notene på rad, en lang note osv), spille soloen og fortsette å strumme touchpaden til neste trygge sted. ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Du kjøper Rock Band 2 fordi RHCP er der? Møkkabandet RHCP?

 

Jaja. Ditt tap når man ser hva Guitar Hero 2 har: Metallica, Tool, Eagles, Dream Theater, Interpol, Nirvana, Foo Fighters, Jimi Hendrix, Ozzy Osbourne, The Stone Roses +++

RHCP-låta i GH3 er den dårlegaste på heile spelet. Eg kompilerte ein GH3-CD, men den vart nokre MB for stor, valget var lett når eg skulle kaste ut noko. :D

 

Blir nok lite GH på meg før jul, men det blir sikkert meir enn nok når den tid kjem.

Lenke til kommentar
Du kjøper Rock Band 2 fordi RHCP er der? Møkkabandet RHCP?

 

Jaja. Ditt tap når man ser hva Guitar Hero 2 har: Metallica, Tool, Eagles, Dream Theater, Interpol, Nirvana, Foo Fighters, Jimi Hendrix, Ozzy Osbourne, The Stone Roses +++

Skal vi se... Rock Band 2 har.. Metallica... Dream Theater... Interpol... Nirvana... Foo Fighters... De fleste av disse med en eller flere spor på DLC (Nirvana har vel 6 spor på DLC, Foo Fighters et helt album) - samt at om vi legger med Rock Band 1 setlisten... Greit, GHWT har Tool og Hendrix, men jeg synes faktisk setlisten i GHWT er langt kjedeligere enn den i RB2. Og legg til det faktum at RB2 allerede har nærmere 500 låter tilgjengelig i spillet...

 

Forøvrig er jo det å spille RHCP-låter som bassist langt mer spennende ;)

Lenke til kommentar
Du kjøper Rock Band 2 fordi RHCP er der? Møkkabandet RHCP?

 

Jaja. Ditt tap når man ser hva Guitar Hero 2 har: Metallica, Tool, Eagles, Dream Theater, Interpol, Nirvana, Foo Fighters, Jimi Hendrix, Ozzy Osbourne, The Stone Roses +++

Skal vi se... Rock Band 2 har.. Metallica... Dream Theater... Interpol... Nirvana... Foo Fighters... De fleste av disse med en eller flere spor på DLC (Nirvana har vel 6 spor på DLC, Foo Fighters et helt album) - samt at om vi legger med Rock Band 1 setlisten... Greit, GHWT har Tool og Hendrix, men jeg synes faktisk setlisten i GHWT er langt kjedeligere enn den i RB2. Og legg til det faktum at RB2 allerede har nærmere 500 låter tilgjengelig i spillet...

 

Forøvrig er jo det å spille RHCP-låter som bassist langt mer spennende ;)

 

Guitar Hero lager et eget Metallica-spill. Så, de vinner uansett.

Lenke til kommentar

Guitar Hero World Tour Cheats - Guitar Hero: World Tour Cheats For XBOX 360, PlayStation 2, PlayStation 3.

 

Aaron

Blue, Red, Yellow, Yellow, Yellow, Yellow, Yellow, Green.

 

Air Instruments

Red, Red, Blue, Yellow, Green, Green, Green, Yellow.

 

Always Slide

Green, Green, Red, Red, Yellow, Red, Yellow, Blue.

 

AT&T Ballpark

Yellow, Green, Red, Red, Green, Blue, Red, Yellow.

 

Auto Kick

Yellow, Green, Red, Blue, Blue, Blue, Blue, Red.

 

Best Buy Kid (Nick)

Green, Red, Blue, Green, Red, Blue, Blue, Green.

 

Euro Contest Winner (Johnny Viper)

Blue, Red, Blue, Blue, Yellow, Yellow, Yellow, Green.

 

Flame Color

Green, Red, Green, Blue, Red, Red, Yellow, Blue.

 

Gem Color

Blue, Red, Red, Green, Red, Green, Red, Yellow.

 

Hyperspeed

Green, Blue, Red, Yellow, Yellow, Red, Green, Green.

 

Invisible Characters

Green, Red, Yellow, Yellow, Yellow, Blue, Blue, Green.

 

Line 6

Green, Red, Yellow, Blue, Red, Yellow, Blue, Green.

 

Performance Mode

Yellow, Yellow, Blue, Red, Blue, Green, Red, Red.

 

Quickplay

Blue, Blue, Red, Green, Green, Blue, Blue, Yellow.

 

Rina

Blue, Red, Green, Green, Yellow, Yellow, Yellow, Green.

 

Star Color

Red, Red, Yellow, Red, Blue, Red, Red, Blue.

 

Vocal Fireball

Red, Green, Green, Yellow, Blue, Green, Yellow, Green.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Kvifor ikkje? Sangen går jo ikkje noko fortare.

Du speler jo akkurat det samme.

Eg spelar alltid med hyperspeed på medium og hard, ikkje så mykje på expert.

 

Ja, men notene kommer jo fortere? Man jo være absurd god for å spille på hyperspeed på expert?

 

Har aldri prøvd hyperspeed, det skal sies, men det går fort nok på expert for min del:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...