Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

AAhrg, fikk litt rare instrumenter..

Noen andre som sliter med en syyk pipelyd fra strumbaren på gitaren?

I tilegg så bommer jeg på trommene hele tiden selv om jeg ikke slår feil liksom, sykt irriterende, tror den ene trommen registrerer to slag ellerno.. flere med samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillt GH:WT i hele dag med fullt band inkludert vokaler. Alt virket topp uten noen tekniske problemer med instrumentene. Etterpå prøvde jeg litt trommer på easy som var sikkelig artig! Er veldig fornøyd med setlisten, men jeg misliker litt hvordan de har designet online.

 

Angrer ikke et sekund på at jeg leverte fire utslitte spill og kjøpte dette for 599. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
AAhrg, fikk litt rare instrumenter..

Noen andre som sliter med en syyk pipelyd fra strumbaren på gitaren?

I tilegg så bommer jeg på trommene hele tiden selv om jeg ikke slår feil liksom, sykt irriterende, tror den ene trommen registrerer to slag ellerno.. flere med samme problem?

 

gitaren min var også litt rar. den pipelyden på strumbaren var litt irriterende i starten men nå merker jeg den ikke lenger! spiller i tillegg såpass høyt at jeg hadde ikke hørt den om jeg hadde lytta:p Jeg sliter mer med at knappene er en del høyere og litt tyngre å trykke inn enn på gh2 explorern jeg bruker som bass. dette gjør sliding og soloer vanskeligere, men det er helt sikkert en vanesak! meget fornøyd med tyngden og størrelsen på gitaren. genialt at man kan skru av tilt-starpower hvis man vil.

 

Trommer var veldig kult! jeg trodde jeg hadde fått et sett med litt svak respons på, men tror det rett og slett handler om å finne riktig måte å slå på. brodern har spilt trommer i hele kveld og han merka ikke no. var redd for tv'en min da jeg sjøl spilte trommer, for jeg mista stikkene, og presterte og kyle stikka under symbalen så den føyk fremover:p i kveld var det testspilling og mekking av rockere, i morra kommer blant annet en ekte trommis på besøk og da får jeg dommen på hvor bra trommene egentlig er:) da skal også vokalprestasjonene testes, men da må en solid mengde øl innabords først. bra at naboene er bortreist:p

 

¨Når det gjelder setlisten var denne noe varierende. men det geniale er at hvis man synes en sang er kjedelig på ett instrument, kan man spille på et annet instrument neste gang. replay value så det monner. Death magnetic var kult på gh3, men på WT var det helg konge! Vi spilte gjennom my apocalypse helt til slutt ikveld, og følte at det var en verdig finalelåt for aftenen:) Håper det snart kommer mer metal som DLC. vil ha megadeth og gammel metallica!

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med sensiviteten. Den røde pad'en min har store problemer med å registrere treff, så jeg må slå midt på for å få registrert noe. Og jeg slår rimelig hardt også. Men jeg har et større problem med den orange symbalen. Og det er at den er alt for følsom, så følsom at den ofte registrerer et treff når jeg slår på den røde og gule samtidig, og det gjør man jo rimelig ofte. Så omtrent annenhver takt, eller oftere, så kommer det slag på den orange selv om jeg ikke har rørt den. Da blir det litt vanskelig å få noe særlig multiplyer eller star power. Så jeg må få redusert følsomheten på den orange og økt følsomheten på den røde.

 

Men jeg møtte på samme vegg som deg, JV, at jeg ikke kunne velge Norge på sida til RedOctane. Har du fått noe svar fra dem, eller, ang. Sverige-løsningen din?

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe enda. Men for å prøve å sikre meg enda bedre tok jeg å svarte på bekreftelsesmailen jeg fikk etter jeg hadde bestillt. Der skrev jeg med STOR rød skrift at jeg bor i Norge og ikke Sverige. Det BØR gå bra :)

Endret av JV
Lenke til kommentar
Min gitar vil ikke aktivere star power når jeg tilter gitaren. Var på gamestop og prøvde å bytte den men det fikk jeg jo ikke lov til

 

Fikk ikke bytte? Hva sa de da? D må da i det minste sende den inn for deg. Mener du skal få ny jeg da men...

 

PS: Du har en starpowerknapp på giaren også som du kan bruke i mellomtiden. Må da få fikset dette på noe vis..

 

Er det noen som vet hvor mye tromesettet tåler? Har en lliten tildens til å ta av litt, og i stad når jeg slo på symbalen hørtes det ut som tromestiken knakk :p

 

Lurer litt på dette jeg også da min orange cymb. ikke er følsom nok og da lurer jeg på om jeg bør slå så hardt som jeg gjør for å få den til å funke...

Endret av JV
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål; Bakpå covetet står sanglista.. Er 30 Seconds to mars, Jimi Hendrix, blink-182, Tool, Muse, Kent, S.O.A.D osv. Men jeg finner ikke disse sangene i spillet?

Kan gå på Training, og ser på setlisten. Men sangene er ikke der! Må jeg spille lengre før jeg får dem, eller er de sangene DLC?

Takk for raskt svar :)

 

Du må åpne de via karrieren..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Mange vil nok oppleve trommene som for lite følsomme. Det kan fiksast:

 

Alternativt kjøpe ein midikabel og justere det manuelt.

 

 

Trenger ikke kjøpe kabel. Den får du gratis fra Redoctane. Bare å bestille på nettsiden deres. http://www.redoctanegames.com/Warranty/

 

hvordan får jeg bestilt denne til norge da? norge står ikke oppført på listen over land

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...