Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

I dag, i edru tilstand merker jeg veldig godt at den gule symbalen min er veldig mye mindre følsom enn den oransje. dette er meget plagsomt og gjør at jeg blir lettere irritert. den kabelen jeg har sett nevnt her, hva gjør den egentlig? sender den signalene via kabel i stedet for trådløst rett og slett? vil vel kanskje ikke ha noen virkning uansett, når det er så stor forskjell på symbalene?

Lenke til kommentar
Sjekk videoen eg posta i stad.

Kabelen justerer berre sensitiviteten i firmwaren til trommesettet.

 

Vil bare si at dette trikset fungerte UTMERKET! På første forsøk ble den orange cymb.en perfekt. Måtte prøve den gule 3 ganger (hver gang med en mindre bit tape en forrige) før den fungerte som jeg ville.

 

Anbefales for den som sliter!! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Sjekk videoen eg posta i stad.

Kabelen justerer berre sensitiviteten i firmwaren til trommesettet.

 

Vil bare si at dette trikset fungerte UTMERKET! På første forsøk ble den orange cymb.en perfekt. Måtte prøve den gule 3 ganger (hver gang med en mindre bit tape en forrige) før den fungerte som jeg ville.

 

Anbefales for den som sliter!! :D

 

genialt forslag/løsning det der, men vil det ikke gå utover garantien?

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar
Du kjøper Rock Band 2 fordi RHCP er der? Møkkabandet RHCP?

 

Jaja. Ditt tap når man ser hva Guitar Hero 2 har: Metallica, Tool, Eagles, Dream Theater, Interpol, Nirvana, Foo Fighters, Jimi Hendrix, Ozzy Osbourne, The Stone Roses +++

Eh, nå har jeg jo allerede Guitar Hero WT, så jeg skal kjøpe RB2 i tillegg. Og Red Hot Chili Peppers er faktisk favorittbandet mitt.. SÅ HOLD KJEFT! :p

 

Men hvordan kan det ha seg at BÅDE RB1 og GH:WT har med fuckings tOkIo hOteL?? Værste emomusikken som finnes, og det verste er at man må spille for å komme videre!!

 

Denne filmen kan hjelpe dere som har problemer med sensitiviteten på cymbalene.

Fungerte heilt fint på min gule (som tidligere var oransje). Eg bytta om på dei pga. min tidligere gule cymbal var alt for sensitiv. Når eg har den på den andre sia, så er den av ein eller anna grunn ikkje like sensitiv.

 

Og burde me ikkje skifte trådtittelen til noko anna sia spelet har komt ut?

Hjalp ikke meg en drit. Symbalen min reagerer ikke i hele tatt... :(

Reklamerer på GameStop jeg.

 

Noen som egentlig har sett noe til de eksklusive trommestikkene man skulle få med når man fordhåndsbestillte hos EB? han som jobba der sa bare at jeg skulle ta en eske som stod der. Har bare noen vanlige trommestikker som det står GuitarHero på..

Du måtte spørre om dem? Jeg fikk, de er svarte, også står det GameStop og Guitar Hero World Tour på dem. Fikk også t-skjorte! :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg utforsket online delen litt og jeg er utrolig skuffet over hvordan utviklerne har forandret den fra gh3? Det er jo nesten klin umulig å få startet et enkelt spill som 1v1 pro-faceoff, og når jeg endelig finner en motstander så er det helt tilfeldig hva vansklighetsgraden hans blir.

Det er ikke noe morsomt å spille en vansklig sang på ekspert mot en motstander som er på normal.

Og hvorfor har dem random matchmaking? Det var jo så mye enklere å bare ha en serveliste. Da kan jeg selv lage mitt eget spill og velge hvilken type og hvor mange sanger vi skal ha før matchen er over.

Jeg begriper ikke hvorfor utviklerne har tatt vekk denne delen? Når jeg finner en motstander nå så spiller vi helt til en av oss går lei og stikker.. Det skjer vanligvis etter 1-2 sanger og jeg får aldri en tilfredstillende avslutning.

 

Håper virkelig utviklerne kommer med en patch som fikser denne delen fordi dette var tragiske greier.

Lenke til kommentar
Nå har jeg utforsket online delen litt og jeg er utrolig skuffet over hvordan utviklerne har forandret den fra gh3? Det er jo nesten klin umulig å få startet et enkelt spill som 1v1 pro-faceoff, og når jeg endelig finner en motstander så er det helt tilfeldig hva vansklighetsgraden hans blir.

Det er ikke noe morsomt å spille en vansklig sang på ekspert mot en motstander som er på normal.

Og hvorfor har dem random matchmaking? Det var jo så mye enklere å bare ha en serveliste. Da kan jeg selv lage mitt eget spill og velge hvilken type og hvor mange sanger vi skal ha før matchen er over.

Jeg begriper ikke hvorfor utviklerne har tatt vekk denne delen? Når jeg finner en motstander nå så spiller vi helt til en av oss går lei og stikker.. Det skjer vanligvis etter 1-2 sanger og jeg får aldri en tilfredstillende avslutning.

 

Håper virkelig utviklerne kommer med en patch som fikser denne delen fordi dette var tragiske greier.

 

Helt enig, online var en enorm skuffelse :(

Kan heller ikke se at det går an å spille bare trommer online? dvs 1vs1 på trommer, og den band tingen online skjønte jeg lite av :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg forstår heller ingenting av Band vs Band, men det å få åtte stykker til å logge seg på samtidig med forskjellige instrumenter ser jeg på som en umulighet, så jeg forstår ikke helt hva dem tenkte på der heller. Jeg har jo faen meg ikke klart å få startet et eneste spill med drums vs drums engang!

Lenke til kommentar
Jeg forstår heller ingenting av Band vs Band, men det å få åtte stykker til å logge seg på samtidig med forskjellige instrumenter ser jeg på som en umulighet, så jeg forstår ikke helt hva dem tenkte på der heller. Jeg har jo faen meg ikke klart å få startet et eneste spill med drums vs drums engang!

 

kan du si meg hvordan man starter drums vs drums online?

får bare beskjed om at dette instrumentet ikke kan brukes :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kvifor ikkje? Sangen går jo ikkje noko fortare.

Du speler jo akkurat det samme.

Eg spelar alltid med hyperspeed på medium og hard, ikkje så mykje på expert.

 

Ja, men notene kommer jo fortere? Man jo være absurd god for å spille på hyperspeed på expert?

 

Har aldri prøvd hyperspeed, det skal sies, men det går fort nok på expert for min del:)

Dei går ikkje fortare, men du har eit kortare tidsvindauga å lese dei på. Fordelen med HS er at det er større mellomrom mellom notane som gjer dei lettare å lese. Eg spelar kun med Hyperspeed 4 på single player expert. Om eg skrur av eller ned HS blir det vanskelegare sidan timinga mi ikkje stemmer. Eg les alltid midt på eller høgt oppe på halsen, når veit eg når eg skal trykke. Når tida ein note brukar frå topp til bunn blir lengre (lågare HS eller ingen) så får eg problemer.

 

Det ser ekstremt ut, men dei fleste synest det er lettare når dei har fått prøvd det litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...