Gå til innhold

Den lille OL-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
I kampen mellom Japan og Norge ser det endelig ut som jentene får det til å gli, bare den siste lille nøaktige pasningen, og mens jeg skriver dette scoret Japan ... :D

 

Uavgjort, og pinselen fortsetter.

 

 

Noe så bakglatt òg det da :tease:

-------

 

 

Satser på håndballseier for jentene i dag, og at de går helt til topps! :)

Imponert over roen som jentene viser. Begynner å virkelig tro på at de kan gå hele distansen. En revansje mot russerne hadde smakt fortreffelig.

 

 

 

Edit: Fru Hammerseng Nyberget foretok seg en frekkis som etterlot en kazhakstansk dame i fortvilelse. Ansiktsuttrykket på den uheldige var ubeskrivelig.

 

 

:cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Faen, har vi ikke gode kommentatorer i Norge? Send John-Herwig Karlsen og Arne Scheie bortover for faen! De KAN kommentering. Synd Kjell Kristian Rike ikke er blant oss lengre. Han er også legendarisk bra. Disse amatørene på Eurosport og TV2 kan jo knapt kommentere barnefotball på løkka. Bare pisspreik på dem.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var stilig å se på, men hun ekspertkommentatora var helt på tryne.

 

 

"Den store utfordringen i synkronstuping er jo å gjøre det likt" :!:

 

Ekstremt gøy å se på.

 

Må bruke innlegget til å juble over at vi allerede har en sølvmedalje i OL, og sånn jeg ser det er Andreas Thorkildsen, Olaf Tufte og sandvolley jentene hete kandidater til å ta flere. Noen jeg har glemt? (Bortsett fra alle skytterene da, som vistnok skal gjøre rent bord?)

Lenke til kommentar
"Den store utfordringen i synkronstuping er jo å gjøre det likt" :!:

 

Ekstremt gøy å se på.

 

Må bruke innlegget til å juble over at vi allerede har en sølvmedalje i OL, og sånn jeg ser det er Andreas Thorkildsen, Olaf Tufte og sandvolley jentene hete kandidater til å ta flere. Noen jeg har glemt? (Bortsett fra alle skytterene da, som vistnok skal gjøre rent bord?)

Håndballjentene, håper de tar gull endelig i OL

 

Lurer på hva som skjer med han svensken som fikk bronse medaljen i brytting

Lenke til kommentar

Dette er så herlig, fantastisk! Det var vel flere våkne i dag morges og så det hele? Jeg trodde som flere at det kunne bli i tøffeste laget, men for en spurt! :D

 

Gratulerer alle sammen, gratulerer Olaf Tufte!

 

...og gratulerer til Tore Brovold med sitt sølv i leirdueskyting!

 

:fun:

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...