Gå til innhold

Den lille OL-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn, jeg sjekka tidspunktet for finalen i roing for et par dager siden og leste 14.50-15.50. Og nå oppdaga er at det sto (med liten skrift selvfølgelig) "China Standard Time (UTC+8)". Det hadde vært mega å se finalen live, men neida :\

 

Edit:

Jeg småleser litt på wikipedia fortsatt ja og hva finner jeg? Jo:

 

Sex Tape

 

A sex tape involving Olaf Karl and another male athlete at the 2008 olympics appeared outside olympic village in Beijing today around 6:45pm. It involves Olaf Karl and another male athlete engaging in sexual intercourse.

 

Unnskyld meg, men dette må jo være kødd? :!:

 

Edit2:

Positive Drug Testing

 

Olaf Karl Tufte has been tested positive for sport enhancement drugs in which was believed to help him achieve gold in the single sculls in Beijing. It is believed he will be striped of his medal. He is one of two athletes to fail a drug test in the 2008 Summer Olympics

 

 

Edit3:

Og der var det borte igjen, trolling.

Endret av Cucumber
Lenke til kommentar

Olaf Tufte stod også for dagens kommentar da journalisten spurte om han skulle fortsette å ro. Journalisten spurte om det kom til å bli dobbel eller single sculler (eller hvordan det skrives) og han svarer greit med: "Jeg kan i alle fall ikke ro single mer.." (Ettersom han gifter seg til høsten.) Jeg smile godt da :p

Lenke til kommentar
Da var Phelps ferdig med sitt. 8 gull må man vel kunne kalle for godkjent?

 

Ja, så vidt ;)

Håper bare ikke han blir tatt for doping om 2-3 år. er så irriterende med de idrettsutdøverne som doper seg. de ødelegger for alle de andre. Er ikke helt det samme å få medaljen i posten flere år seinere!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...