Gå til innhold

Den lille OL-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Veit ikke. Plutselig var den vare slukka. Likte avsluttninga i begynnelsen, men nå er det bare for dumt. Hvis man skal bedømme london-ol etter oppdredenen med bussen, blir det rimelig dårlig :wee:

 

Enig! Hvis jeg fikk bestemme så hadde avslutningen vært ekstremt simplistisk, for å "speile" den grandiose effekten av åpningssermonien og det faktumet at spektakulære opptredener har det vært i to uker til ende.

 

Ikke bestandig at når man nærmer seg magemålet, så peiser vi på med enda mere "popcorn"!?

 

Likevel så har i hvert fall jeg hatt to uker med fortreffelige opplevelser.

 

Takk til folket i den demokratiske republikk av Kina!!

 

:)  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du egentlig vite noe om det?

 

Leser du brasilianske, portugisiske, svenske, franske, russiske og afrikanske aviser (for å nevne noen) på daglig basis og kan uttale deg om hvorvidt norske aviser er verre enn de landenes aviser i fremstillingen av såkalte "erke'sett-inn-nasjonalitet'" nyheter?

 

Syntes det var "tøft" at det var en nordmann, det er ikke et høydepunkt så klart, men absolutt ikke noe jeg vil angripe dem for å lage en artikkel ut av.

 

Gratulerer Norge med 3 gull, heia Norge! :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg spør deg om du hadde blitt fornøyd om han hadde brukt det som eksempel istedenfor mat, selv om jeg ikke forstår hvorfor du henger deg opp i slik. Som Bytex selv poengterte:

Nå er ikke akkurat hva de spiser det største problemet med Kina.

 

Du drar bare diskusjonen ut, dette er en OL tråd, ikke en tråd om kinesiske myndigheter.

 

OnT: Noen som har meninger om dophesten? Vi nordmenn liker jo gjerne å se på oss selv som rene og uskyldige, mens alle andre er "badguys". Selv har jeg ikke så mye til overs for fyren, ikke før det motsatte er bevist.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Eg har ingen sympati for folk som juksar, enten dei er nordmenn eller ei.

Men visst han no ikkje visste noko om at hesten var dopa, sånn som Stian Grimset fekk i seg doping utan at han visste det så syns eg sjølvsagt synd på fyren, men eg går ut i frå at han er skyldig, og han får ta konsekvensen av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...