Gå til innhold

Den lille OL-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

I kampen mellom Japan og Norge ser det endelig ut som jentene får det til å gli, bare den siste lille nøaktige pasningen, og mens jeg skriver dette scoret Japan ... :D

 

Uavgjort, og pinselen fortsetter.

Lenke til kommentar
Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på.

Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart.

 

Ingenting slår moderne femkamp.

 

Fekting, pistolskyting, 200 m svømming, sprangridning og terrengløp.

Lenke til kommentar
Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på.

Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart.

Har sett alt av synkronstuping og luftpistol. Fine idretter synes da jeg. Vannpolo er jeg helt enig i. Lagsport (hvor man skal score) er ikke "OL".

 

Lettere å like vinter-OL, siden Norge hevder seg betraktelig der.

Lenke til kommentar

Dette tar kaka (dagbladet)

 

"Vil shoppe mer

- Jeg er forbanna for dette betyr at vi mister shoppingdagen vår i Shanghai som vi hadde gledet oss til, sier Solveig Gulbrandsen til Dagbladet.no etter kampen.

 

Vinneren av den kampen vil spille semifinale i Shanghai.

 

- Bare det er grunn god nok til å slå ut Brasil, sier Gulbrandsen etter dagens tap."

 

SHOPPING for faen! De tenker på shopping! Sånn blir det med kvinnfolk..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på.

Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart.

Har sett alt av synkronstuping og luftpistol. Fine idretter synes da jeg. Vannpolo er jeg helt enig i. Lagsport (hvor man skal score) er ikke "OL".

 

Lettere å like vinter-OL, siden Norge hevder seg betraktelig der.

Sandvollyball er heftige greier.

 

 

:love:

 

 

 

Dette tar kaka (dagbladet)

 

"Vil shoppe mer

- Jeg er forbanna for dette betyr at vi mister shoppingdagen vår i Shanghai som vi hadde gledet oss til, sier Solveig Gulbrandsen til Dagbladet.no etter kampen.

 

Vinneren av den kampen vil spille semifinale i Shanghai.

 

- Bare det er grunn god nok til å slå ut Brasil, sier Gulbrandsen etter dagens tap."

 

SHOPPING for faen! De tenker på shopping! Sånn blir det med kvinnfolk..

 

Ikke ironi altså?

Lenke til kommentar
I kampen mellom Japan og Norge ser det endelig ut som jentene får det til å gli, bare den siste lille nøaktige pasningen, og mens jeg skriver dette scoret Japan ... :D

 

Uavgjort, og pinselen fortsetter.

 

 

Noe så bakglatt òg det da :tease:

-------

 

 

Satser på håndballseier for jentene i dag, og at de går helt til topps! :)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på.

Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart.

Synkronstup er usannsynlig stilig skal jeg si deg. Spesielt 10 meter. Er 3 meter for menn etterpå :)

 

Norge banker Kina i sandvolleyball btw.... nesten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...