Gå til innhold

BK: Tester teknikk i SH, portrett


Anbefalte innlegg

Tror jeg har lastet opp samme bildet før, men i en annen versjon. Ville prøve en teknikk på dette bildet som i utgangspunktet er ment for bilder med farger. Så det ble litt testing frem og tilbake.

Ønsker først og fremst kritikk på resultatet, ikke poseringen eller at stigen er dødsteit og slikt. Syns kanskje ansiktet har fått litt medfart mtp. at kontrastene ble såpass sterke, så skyggene/høylysene ble ikke så pene der. Ellers likte jeg håret veldig godt, tror det var der jeg fikk det til å bli best.

Armen/ryggen ble det noen striper med fargeforskjell, det tar jeg på min slurvekappe :blush: Så syns jeg ikke det gjør noe at hun ser litt skitten ut.

Grr.

 

Legger ved en original, så kan man se forskjellen.

 

post-104005-1217981406_thumb.jpg

 

post-104005-1217981441_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med Marius, men jeg syns ikke portrettet var noe særlig i det hele tatt desverre.

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev i førsteposten? Trenger ikke kritikk på portrettet I SEG SELV, jeg vet at det ikke er et godt portrettbilde. Det meste er stort sett feil ;)

 

Teknikken kan bli kul, var feks veldig stilig på skuldra osv. Men funker nok neppe på bilder med så mye skygge i ansiktet. Blir relativt lite flatterende med så høye kontraster :p

 

Så på ett bildet med mere hud, og litt flatere lyssetting kunne det nok funka =)

Ja, takk for svar. Det var vel omtrent det samme jeg tenkte :p

Kan jo ikke legge ut bare det man er superfornøyd med, hva lærer man av det :)

 

Marius: Kan du si litt om hvorfor du syns det? For sterke kontraster, utbrent, skygger som gror igjen, hva som helst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...