Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De hadde jo skattehelvete å tenke på, var vell slettes ikke sikkert at det skulle bli noe TG'09 etter TG'08?

De henger jo flere måneder etter det vanlige skjemaet, derfor blir ting naturlig nok litt skjevt ;)

Sant det, men like vell.. Bør ikke være så vanskelig å få opp en enkel nettside hvor det står litt om de forløbige planene =)

Lenke til kommentar
Mener jeg har lest her en plass at bilettene skulle legges ut for salg 1. desember. Husker ikke hvor men, noen som husker noe om det?

 

Det ble lagt ut 1.Desember til TG08. Vanligvis tror jeg bilettene har blitt lagt ut ca. midt i desember. Har hørt en crew-fyr snakke om at TG09-siden skulle bli lagt ut rett etter jul, og bilettsalget skulle starte rett etterpå.

Lenke til kommentar
Gjør som Sindre Aleksander, kjøp en koffert som er stor nok og ta den med deg på toget :)

 

Hmm.. Lykke til med å få mitt Lian Li PC-P80 nedi en koffert :p

Hmm, han fikk et P180 nedi :hmm:

 

Mener jeg har lest her en plass at bilettene skulle legges ut for salg 1. desember. Husker ikke hvor men, noen som husker noe om det?

 

Det ble lagt ut 1.Desember til TG08. Vanligvis tror jeg bilettene har blitt lagt ut ca. midt i desember. Har hørt en crew-fyr snakke om at TG09-siden skulle bli lagt ut rett etter jul, og bilettsalget skulle starte rett etterpå.

Jeg tipper vi ser de 1. Januar :)

Lenke til kommentar
Skulle ikke tro lydnivået vil bli annerledes enn andre år, kaysindre?

 

Var faktisk skuffet over lydnivået på TG 2008.

Før har det faktisk rista i buksene når musikken spilles på scena, i år var det bare tamt i forhold.

 

Håper de får jekka opp høytalerne så det kan måle seg med de tidligere åra.

 

Strengt talt, lydnivået i 2008 var likt det i 2007. Det handler ikke alltid om høy lyd, men bra lyd. Vi har også retningslinjer vi må følge, vi har ikke lov å kaste lyden for langt, for da vil ørene hos de nærmeste deltakerne begynne å blø, noe som medfører ubehag for alle parter.

 

Vil du ha scenelyd, sitt i nærheten av scenen.

Lenke til kommentar
Strengt talt, lydnivået i 2008 var likt det i 2007. Det handler ikke alltid om høy lyd, men bra lyd. Vi har også retningslinjer vi må følge, vi har ikke lov å kaste lyden for langt, for da vil ørene hos de nærmeste deltakerne begynne å blø, noe som medfører ubehag for alle parter.

 

Vil du ha scenelyd, sitt i nærheten av scenen.

Må selv inrømme at jeg merket sceneanlegget mye mer i 07 enn 08, uavhengig om det er bra lyd eller høy lyd. I 07(eller var det 06?) så var sceneanlegget på nesten hele tiden, og utrolig høyt, satt inntil tribunen omtrent halvveis i hallen, og det var såpass høyt ganske ofte at det ble problematisk å prate med de som satt på plassen ved siden. Men nå i 08 så merket jeg egentlig ikke sceneanlegget. Som sagt, uavhengig av om det var høy lyd eller bra lyd. Foretrekker selvsagt at det skal bli spilt bra lyd ovenfor høy lyd forøvrig. :)

Lenke til kommentar
Å sitte i 5 dager med dancetrancemegadance musikk i øret så jeg ikke hører hva sidemannen sier, høres ikke som særlig moro.

 

Det er dritgøy, og er minst 50% av TG for min del.

Er som å være på konsert i 4dager i strekk! DRITDEILIG!

Håper bassen blir jekka opp neste år, som åra før det.

Jeg satt heller ikke langt unna scena i år, men lyden ble for dårlig for min smak. Greit nok at det ikke trenger være høyere, men mer bass burde gå ann å fikse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...