Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey. Sikkert svart på mange ganger, men orka ikke gå gjennom ALLE 47 sidene med spørsmål.

 

- Noen som vet når billettene legges ut på nettet, ifjor var det i starten av desember om jeg ikke husker feil. Så de er ganske seine i år? :p

Lese forrige side? Der jeg spurte, og fikk en detaljert beskrivelse? Jeez.

 

Eventuelt også bare førstepost, som karen over meg sa.

Lenke til kommentar
Hey. Sikkert svart på mange ganger, men orka ikke gå gjennom ALLE 47 sidene med spørsmål.

 

- Noen som vet når billettene legges ut på nettet, ifjor var det i starten av desember om jeg ikke husker feil. Så de er ganske seine i år? :p

Lese forrige side? Der jeg spurte, og fikk en detaljert beskrivelse? Jeez.

 

Eventuelt også bare førstepost, som karen over meg sa.

Vurdert å lese hva du svarer på, eller? "Jeez" :roll:

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Ossen funker egentlig billettsalget?

 

Det annonseres en dato der bilettene blir lagt ut, så melder man seg opp, og en uke senere så trekkes 5.000 av de bilettene? Så om man melder seg på 2 sec etter billettene kom ut, eller 24 timer etter, så blir man stilt likt i kø?

 

Og hvis jeg vil sitte vedsiden av noen kompiser, setter vi da opp en av oss som seater, som plasserer hvor vi skal sitte (sånn som på kino), etter bilettene har blitt kjøpt?

 

Synes billettsalget til TG virker litt tungvindt.

Er ikke tungvindt når man først kan det :)

 

Det første som skjer er at man får en dato når lotteriet og billettsalget starter. Når lotteriet starter, så melder man seg på der. Og når lotteriet er slutt, altså at billettsalget starter, så får man en tilfeldig plass i køen innenfor det antallet som meldte seg på lotteriet. Altså si at det var 500 som meldte seg på lotteriet, da kan du få alt mellom 1 og 500 som plass i billettsalgkøen. Alle som ikke melder seg på i lotteriet, altså etter at billettsalget har startet, kommer bakerst i køen. Etter at man først er i køen(enten via lotteriet eller ei,) så får man mail ganske ofte om hvilken plass man er på i køen. Når man kommer til kassa, så får man 72 timer på seg til å handle opptil 5 billetter.

 

Etter at man har gått til innkjøp av billettene, så velger man "user" til billetten, og "seater"(tror ikke "seater" kommer med det første).

 

Hovedsaklig har man disse tre kategoriene:

User - Den som skal bruke plassen/billetten

Seater - Personen som skal velge plasser, det finnes ikke noen grense for hvor mange personer man kan seate

Owner - Den som kjøpte billetten, dette kan ikke endres

 

 

 

Dette ble litt for vanskelig for meg. Jeg og fem venner har tenkt oss til TG09 og seff sitte vedsiden av hverandre hvordan skal jeg bestille da?

Lenke til kommentar

Når billettene er annonsert ute for salg må du og en venn stille dere i køen. Når dere kommer til kassa, kjøper dere billettene. Grunnen til at dere må være minst to er at det er en grense på 5 billetter per kjøper. Når dere har kjøpt billettene, må vennene deres også registrere seg på PartyTicket.net, med all informasjon som behøves.

 

Når de er registrert, søker du dem opp via PartyTicket og forteller systemet at vennene dine skal bruke billetten. Deretter velger du deg selv som "Seater" på alle billettene, inkludert billetten til han andre som kjøpte. Når tiden for å velge plasser er inne, vil du få beskjed når det er din tur til å velge seter. Da velger du bare 6 plasser som er ved siden av hverandre og pakker PC, Rett i koppen og rene sokker. :)

 

Så lenge du henger med til delen hvor du kjøper billetter, bør det gå greit. Det er en stund til man skal velge plasser uansett.

Lenke til kommentar

Hadde det vært lov til å ha seg ei lita pils på innerlomma, hadde jeg gått med en gang - eller, ei lita lommelerke med jegemaister oppi, kan funke deeet..??

 

jeg trodde det ikke var lov til å sove pga brannregler e.l. tar jeg feil?

 

Er litt skeptisk om ikke jeg også er litt for gammel for dette :shrug:

Endret av Stig'n
Lenke til kommentar

Ganske sikker på at du blir kjent med noen. (med mindre du nesten nekter)

 

Å sitte der alene er kjipt, men ville ikke tro det hendte, selv om en kommer alene. ;)

 

Blir som andre sosiale treff (skole, jobb osv..), bare at konsentrasjonen av folk med samme intresse som deg er langt høyere. :D

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...