Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som vet nøyaktig nårtid billettsalget starter?

Ingen vet det.

Ikke en gang arrangørene, det bare skjer.

takk, får vel bare fortsette å sjekke partyticket daglig :)

Skrevet

Ikke vent med å bestille. Enten bestiller du med en gang de er lagt ut, eller så blir du i kø til ubehagelig nære påskeferien. Det er det jeg har merka/hørt ihvertfall. Best å være på den sikre siden!

Skrevet

Akkurat det samme når du bestiller.Ivhertfall innen en viss tid.

Selv om du meldte deg på rett før fristen, eller den første så er det lik sjangs for å få billett.

Skrevet

Men det er jo kø? Jeg stilte meg i køen to uker etter at billettene var lagt ut ifjor, da tok det veldig lang tid før jeg kom frem ihvertfall. Jo før du stiller deg i køen, jo større sjanse er det for at du får billetten din før det blir utsolgt om den situasjonen kommer. Eller mener du noe annet?

Skrevet

Jeg mener da å huske at jeg var kjedemisbruker av F5 og at antall mennesker foran meg i køen sank ihvertfall. Jaja, vi får se når billettene legges ut.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Vurderer TG igjen siden det var en så stor opplevelse forrige gang!

Kommer fra Stjørdal (Nord-Trøndelag)

Noen som har noen lure tips angående frakt og reisemåte? PCen er så j**la tung.

Hvordan blir det med lydnivået neste år?

Regner kanskje med at siden det er dataparty, så er det beste rådet å kjøpe headset som isolerer veldig bra ;)

Ville også på forhånd beklage for det en eventuelt lillebror på 110 kg og 1.87 kan finne på å gjøre hvis han blir irritert av for høy lyd :wallbash: (snarsint.no)

Må vel kanskje finne på å legge planer for et 4 mannsbord i aluminium nå :dremel:

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Ok greit nok det siden det tross alt er dataPARTY :mrgreen: (måtte bare spørre pga bror)

Noen som har noen gode løsninger på det med å slepe med seg pc?

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

Gjorde det forrige gang, på turen hjem så røyk hjula på kofferten (bytter kabinett i morgen), så vi får se om det hjelper!

Men takker for hjelpa kara! :p

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet
Gjør som Sindre Aleksander, kjøp en koffert som er stor nok og ta den med deg på toget :)

Hmm.. Lykke til med å få mitt Lian Li PC-P80 nedi en koffert :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...