Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Det går nok under uanstendig atferd på offentlig sted

 

5.000 spenn i bot eller noe slikt :p

 

Edit:

 

Seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd omfatter bl.a. blotting, anstøtelige bevegelser eller ordbruk. Slik atferd er straffbar etter straffeloven § 201 når den skjer på offentlig sted og enten i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller i nærvær av eller overfor barn under 16 år. Strafferammen er bøter eller fengsel inntil 1 år.
Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
§ 3. Tiss med eregert tilstand under 20 centimeter er forbudt.

 

Ah. Så det er størrelse det går på?

 

Kjipt å være security og måtte flekke fram målebåndet til stadighet, da.

 

Det går nok under uanstendig atferd på offentlig sted

 

5.000 spenn i bot eller noe slikt :p

 

Edit:

 

Seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd omfatter bl.a. blotting, anstøtelige bevegelser eller ordbruk. Slik atferd er straffbar etter straffeloven § 201 når den skjer på offentlig sted og enten i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller i nærvær av eller overfor barn under 16 år. Strafferammen er bøter eller fengsel inntil 1 år.

 

Kult å havne i fengsel for å ha runka på et dataparty. Yeeey!

Lenke til kommentar

<3 2 år siden...

 

da åpnet de "jentedoen" oppe med minibanken og gjorde den til felles eller guttedo.. og nesten ingen visste det, så var nesten aldri folk der xD

 

Litt bedre med 10 doer, enn den rett over ganga med 3 doer og 1 pisserenne +100 i kø

 

 

edit: aldri opplevd at det er kjempelang kø bortsett fra dagen det starter når alle skal på dass etter de har koblet opp pcen sin.. til vanlig går det jo ganske jevnt

Endret av DarkZhade
Lenke til kommentar
Ikke dra alle over en kam, da. :(

 

 

Med utgangspunkt i det som er blitt skrevet i denne tråden de siste fem sidene, føler jeg at generaliseringen faktisk er veldig gyldig.

 

 

Men vi som pleier å henge sammen er en helt annen type deltakere, både i alder, formål for å være på TG osv. Vi (dere) er i ekstremt mindretall. :)

Lenke til kommentar

Hey, jeg skal kjøpe meg en gbit svitsj før TG (Hovedstakelig til privat bruk utenom TG)

 

Men jeg skal dit med en gruppe på 2-3 og lurer på om vi kan koble oss opp mit TG sine svitsjer med 3 kaler som går til svitsjen min som igjen går ut til PC'ene våres vil svitsjen greie å dele opp nettet? så vi hovedskaleig får 100 mbit vær?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...