Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt der en gang, tror det var kl 4 på natta og jeg skulle skaffe meg litt frokost..

 

Men tror jeg skal kjøre ett mye sunnere løp på TG i år noen som joiner? :D

 

Tja. Jeg kjører ganske sunt løp på TG, egentlig. I hvert fall forholdsmessig.

 

Hva hadde du i tankene?

 

Det er klart, sånne ting er HOA. Samt containerne med søppel. Men jeg synes jeg ser dem mest under opp- og nedrigg, for å være ærlig.

 

Jeg ser dem hele tiden. Det er sikkert fordi jeg pleier å sitte alt for mye på tribunen og glane. Får med seg både det ene og det andre derfra, nemlig :b

Lenke til kommentar
Joa hadde tenkt på litt sunnere drikke en brus (vann? xD)

 

Kanskje skaffe noe sikkelig middag og ikke sånn regelmessig spising? Vet ikke hvordan jeg skal få til det enda men..

 

Ha brødmat til frokost.

 

Dette blir mitt tredje TG, og jeg vil anbefale alle å ha et ålreit kosthold. Spis brød til frokost, drikk juice og melk. Prøv å spise et varmt måltid (gjerne noe annet enn pizza eller noe, selv om det er vanskelig) en gang om dagen.

 

Dette kombinert med renslighet gjør at man ikke føler seg så utrolig crappy etterhvert. TG er mye hyggeligere når man føler seg vel og opplagt. :)

Lenke til kommentar

Jeg var livredd for å sove for mye de første årene jeg var på TG. Sov sjelden den første natta, og så noen timer andre natta, ikke noe tredje natta, og kanskje bittelitt neste natt. Mått jo ikke gå glipp av noe!

 

Men da var jeg jo ti år yngre, og uten bil, så det gjorde ikke noe at jeg var i svime da jeg skulle hjem. Litt verre nå :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...