Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Hey, jeg skal kjøpe meg en gbit svitsj før TG (Hovedstakelig til privat bruk utenom TG)

 

Men jeg skal dit med en gruppe på 2-3 og lurer på om vi kan koble oss opp mit TG sine svitsjer med 3 kaler som går til svitsjen min som igjen går ut til PC'ene våres vil svitsjen greie å dele opp nettet? så vi hovedskaleig får 100 mbit vær?

 

Egne switcher, hub'er etc. for å dele nettverksporten man får utdelt videre er forbudt. :)

Det er kun én IP og port pr. deltaker. Dette er nærmere omtalt på det offisielle TG-forumet, blandt annet i denne tråden.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, jeg skal kjøpe meg en gbit svitsj før TG (Hovedstakelig til privat bruk utenom TG)

 

Men jeg skal dit med en gruppe på 2-3 og lurer på om vi kan koble oss opp mit TG sine svitsjer med 3 kaler som går til svitsjen min som igjen går ut til PC'ene våres vil svitsjen greie å dele opp nettet? så vi hovedskaleig får 100 mbit vær?

 

Egne switcher, hub'er etc. for å dele nettverksporten man får utdelt videre er forbudt. :)

Det er kun én IP og port pr. deltaker. Dette er nærmere omtalt på det offisielle TG-forumet, blandt annet i denne tråden.

 

Det er en pr bilett/sete

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Noen som vet om noen rimelige hytter nermest mulig vikingskipet? O.o

 

I 5. eller 4. klasse var vi på ett lite motell ved sina vikingskipet

 

 

BTW var der PGA svømmekonkuranse ^^

 

Ah, takk! Skal se om jeg finner det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...