Gå til innhold

Nytt underforum i spill: WAR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 tråder om "warhammer" de siste 60 dagene. 4 av dem er redaksjonelle forumtråder, 3 av dem hører innunder kategorien for klandiskusjon. Da er det 8 igjen. Ikke mye å skryte av :-)

 

Anbefaler en kikk her neste gang man lurer på om et spill bør ha egen kategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655246

 

Star wars forumet har 5 tråder siste 60 dagene, og det har et eget forum.

Lenke til kommentar

Den kategorien vart oppretta for lenge sidan då det var større aktivitet rundt spelet. No har aktiviteten vore lav ei stund, men det er rimeleg å tru at den vil ta seg opp når Star Wars: The Force Unleashed kjem ut (19.09, og demo denne veka). Viss aktiviteten fortsatt er lav over lengre tid kan ein ikkje sjå vekk frå at kategorien blir fjerna.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ta det rolig, bare spam litt relevante topics i PC-spill så kommer et eget forum raskt, har hvertfall en del å poste :p

Kan forsikre dere om at "spam" ikke teller når vi vurderer om noe er populært.

 

Og ja, vi skal gå over de eksisterende forumene for å se om noen bør fjernes.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Enig, støtter et eget underforum for WAR. Grunnen til at vi ikke har sett så alt for mange tråder enda, er fordi småprat tråden, er den de fleste bruker, også til å stille spørsmål, noe som er litt dumt egentlig. Hadde folket der lagd en egen tråd for spørsmålet sitt om WAR, hadde vi nok sett enda flere tråder.

 

Edit: Egentlig så syns jeg småprat tråde om WAR, er et godt nok bevis på at det er nok aktivitet rundt spillet på forumet her.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Bare så det er sagt så er det ikkje moderatorane som styrer med oppretting av nye kategoriar.

 

Det kan vere at det kjem (litt) fleire trådar rundt eit spel viss det får sin eigen kategori. Men fleire trådar i seg sjølv er ikkje nok til å forsvare at eit spel får sin eigen kategori. Eit anna poeng er at det må vere ein viss aktivitet over tid (viss ikkje endar vi opp med ein haug med "døde" kategoriar).

 

Skulle ein ha "trådene vil komme når vi har vårt eget underforum" som utgangspunkt for oppretting av nye kategoriar kan det fort bli kaos. Strengt tatt burde alle spel fått sin eigen kategori, så kunne ein evt. fjerne dei som ikkje hadde stor nok aktivitet etterkvart. Dette framstår ikkje som eit godt opplegg. Ein treng altså fleire krav, noko som fører oss til dagens system, (sjølv om det sjølvsagt alltid er mogleg med forbetringar).

 

Når det er sagt, ser det ut til å vere ein jamn straum av nye innlegg/trådar rundt dette spelet, så kanskje tida snart er moden for at det kjem ein eigen kategori.

Lenke til kommentar

Tiden er soleklar moden for WAR underforum!

 

Man må også se på forventet aktivitet. Og etter hva man leser om WAR så er det noe som folk kommer til å skrive masse om i tiden fremover.

 

Bare å opprette eget underforum med en gang ja :thumbup:

 

Folk har så smått begynt å lage war class tråder...og det blir som også nevnt svært rotete om vi må tråkle oss gjennom hele pc-spill forumet når vi skal lese om WAR.

 

Dessuten er spillet forsåvidt kommet ut nå...om man regner dem som får tyvstarte...

 

Det er nesten slik at jeg ber på mine knær om at dere oppretter underforum for WAR:)

 

EDIT: Dessuten..jeg håper dere er så grei at dere putter alle trådene dere finner om WAR inn i WAR forumet når dere oppretter det:) Dette er sikkert standard, men jeg vil bare forsikre meg om at alt blir i orden hehe..

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...