Gå til innhold

Nytt underforum i spill: WAR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke lenge siden de lanserte Age of conan, og forumet florerte av tråder over alt om det spillet. Det ble opprettet ett eget underforum, nå er det knapt noen som poster det. Samme gjelder mange ander underforum også, slik som Gothic. Det er snakk om alle store spill like før lansering. Så hvordan de da kan vurdere nå at tiden er inne for underforum, det hadde vært litt merkelig. Da er det mer tid for å følge aktivitetsnivået til Warhammer, også vurdere om en måned eller mer.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Neppe jeg. Spiller selv War og poster i topicene, men det gjorde jeg også når AoC kom ut, og der har jeg ikke postet på aldri så lenge. Regner med flere her har samme opplevelse.

 

Er vel kanskje en begrensning på hvor mange underforum man kan ha? Eller andre tekniske/forummessige begrensninger?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Når ett nytt MMORPG kommer ut så vil det bli mye diskusjoner rundt spillet. Ser at Age of Conan har 1226 tråder og 33874 innlegg, dette er veldig mye siden spillet kom, og jeg er glad for at alt dette ble samlet på ett sted selvom spillet ikke greide å holde seg. Ingen vet på forhånd om ett spill flopper og at folk vil miste interessen, hadde AoC ikke failet så ville det ha vært mye mer aktivitet der fremdeles. At AoC failet er ingen grunn til at Warhammer vil det. Vi bør vel heller ta utgangspunkt i at det kommer til å gå bra, er null poeng å gå ut ifra at Warhammer forumet vil bli som AoC forumet.

Lenke til kommentar

OG AoC fikk vel underforum før det kom ut?...hmm husker ikke jeg men jeg lukter forskjellsbehandling hehe :tease:

 

Kan ikke tenke meg at det er begrensning på underforum. Eneste jeg kan tenke meg er grunnen er at admins har for masse å gjøre. Eller at dem rett og slett ikke vil at WAR skal ha underforum (en tanke jeg egentlig ikke klarer å mobilisere).

Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg WAR underforum. Blir for dumt å leite igjennom tråder som "Småprat om/rundt Warhammer Online", som akkurat nå er oppi 108 sider, dersom man skal ha info om noe.

 

Jeg vet det står kjekke ting inni der, klarer bare ikke huske om det er på side 63, 29 eller 102.

 

Ser for meg mange nye tråder de nærmeste dagene også, blandt annet for de forskjellige klassene og kanskje serverene.

 

Grunnen til at det stilnet på AoC forumet er vel at folk sluttet å spille :p Håper og tror at WAR vil klare seg bedre.

Lenke til kommentar
Det er ikke lenge siden de lanserte Age of conan, og forumet florerte av tråder over alt om det spillet. Det ble opprettet ett eget underforum, nå er det knapt noen som poster det.

 

 

Dersom AoC-kategorien nå ble skrinlagt, ville det plutselig være 41 sider med tråder om AoC i PC-spillforumet. Er det formålstjenlig for noen i det hele tatt? Allerede nå flyter PC-kategorien over av WAR-tråder, og det kommer ikke til å bli færre i løpet av de nærmeste ukene. Av nøyaktig samme årsak bør spillet nå få sin egen kategori - en kan ikke lenger hevde at det ikke er mange nok tråder om WAR til å støtte et eget underforum for spillet.

 

Da antallet AoC-tråder var på samme nivå som dette, kom det kjapt et eget underforum på plass. Det at ørten WAR-tråder ligger og flyter i alskens andre kategorier er bare et resultat av at Gamer.no nok en gang har bestemt seg for å være prinsipielle og vrange, sånn som de liker. Jeg kommer ikke engang til å spille WAR, men jeg vil ha det bort fra PC-forumet.

Lenke til kommentar

Nytt underforum NÅ! :yes:

 

Ellers må man stenge småprat om/rundt posten, og dele den opp i alle de spørsmåla som blir stilt og besvart i den gang på gang. Det er sikkert snakk om minst 10 nye tråder, og da har vel WAR okkupert hele førstesiden på Spill>PC-Spill tipper jeg.

 

Det er et nytt spill, og det er mye som skal snakkes om. Om man ikke regner med beta- og headstart folk, og går ut i fra at folk flest har jobb eller går på skole, så er det bare 24 timer siden folk begynte å spille WAR.

 

Så skal man levle, queste, pvp'e, skaffe gear, crafte, krige, nye tiers, pq's, raide, guildrekruttering. AMAGAD det kommer til å bli mange poster. Synes synd på de på PC-Spill som ikke er interessert i War :no:

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

For å si det sånn så ser eksisterer det ingen argumenter imot det å lage en egen underkategori for Warhammer. For det første så kan kategorien også dekke Warhammer generelt og det begynner jo å bli en del spill som er basert på både det gamle og nye Warhammer universet, samtidig som mange er på vei.

 

Hvordan det ligger ann på AoC forumet er vel totalt irrelevant iom at AoC er en av de støreste floppene innenfor sjangeren. Er folkene hos Mythic så tjukke i hue at de gir ut et middelmådig spill uten endgame content som kan holde på spillerne(Noe ala FC strategien)? Jeg tviler.

Lenke til kommentar

Stusset selv litt på hvorfor det ikke var noe underforum på warhammer online når det finnes så veldig mange andre. Er endel tråder jeg kunne tenkt meg å starte men som det bare føles dumt å starte nå i pc-tråden, da poster jeg heller i småprat om/rundt warhammer online tråden som allerede begynner å bli svimlende stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...