Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Presa er et genialt valg :)

 

Når får du den?

6516418[/snapback]

 

Jepp, tror dette kommer til å bli en nydlig hund :)

 

Jeg skal hente den 11. August, så det blir spennende , da er den 2 måneder gammel:)

 

Lette lenge etter en hund som falt i smak, da jeg så Presa Canario'en og leste om rasen falt jeg totalt for dem, nydlige hunder til tur, trening, vakthold, familie osv. Jeg håper bare at useriøse hundeeiere holder seg langt unna disse hundene, vi ser hvordan det har gått med endel andre fine raser.

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Vår katt Pia:

 

post-44756-1153353456_thumb.jpg

Har visst ikke vasket seg på en god stund.

 

 

post-44756-1153353521_thumb.jpg

Sjekk bittet, stakkars.

Stygge, feite nabokatt. Bra at eierne og katta flytta :hrm:

 

Edit:

Kaller forøvrig katta raggsokk i blant, aldri Pia. Men går mest i "kom da pus".

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Hva synes dere om valpen min?  Blanding av Schaefer og Elghund.  :)

6486079[/snapback]

Hihi skjønn vofs. :love:

 

Snabben: Gratulerer med flott vofs. Snuste en del på den rasen før også og var meget betatt av den men gikk heller for en rase med mindre vaktinstinkt. Ser desverre at noen eksemplarer av dogo/presa har havnet hos "minsteksomme" unge eiere. :(

Lenke til kommentar
Presa er et genialt valg :)

 

Når får du den?

6516418[/snapback]

 

Jepp, tror dette kommer til å bli en nydlig hund :)

 

Jeg skal hente den 11. August, så det blir spennende , da er den 2 måneder gammel:)

 

Lette lenge etter en hund som falt i smak, da jeg så Presa Canario'en og leste om rasen falt jeg totalt for dem, nydlige hunder til tur, trening, vakthold, familie osv. Jeg håper bare at useriøse hundeeiere holder seg langt unna disse hundene, vi ser hvordan det har gått med endel andre fine raser.

6516624[/snapback]

Er også ganske begreistrer for denne rasen, har hilst på et par sånne hunder og de er så hyggelige og snille.. Får håpe det ikke blir den "nye" pitbullen eller amstaffen..

Lenke til kommentar

post-103099-1153409674_thumb.jpg

Chica, hunden vår. Noen fant henne i søpla i Puerto Rico. Drittsekker. Burde vært skuddpremie på dem. Utrolig intelligent hund. Våken og snill.

 

post-103099-1153409815_thumb.jpg

Peru Minduru, katten vår sammen med Chica. Bodde sammen med ca 14 katter og 4 hunder i Las Palmas, men nå leilighetas skrekk. Finner den overtalt. Høyt og lavt. Men, funker utrolig godt med hunden. "Dreper" hverandre med jevne mellomrom.

 

post-103099-1153410097_thumb.jpg

Og, måkene som er på bokhylla. Utrolig glade i dem. Stille, og gjør ikke meget ut av seg.

 

 

Ser bare fram til Mai neste år. Da kommer hele dyrehagen tilbake til Norge. Hunden, katten, forloveden og meg.

Endret av afable
Lenke til kommentar

Idag hentet jeg valpen min, det er en tispe, blanding av schæfer og elghund, som heter Leia.

Måtte hente henne med bil, turen tok vel 45 minutter tilsammen. Hun kastet opp på fanget mitt, å ble ganske lei seg merket jeg. Hun har vært i huset mitt i ca 20 minutter nå, hun er helt rolig. Hun vil ikke gå rundt for seg selv, så hun har ligget i fanget mitt siden vi kom hit, hun har hvertfall begynt å logre med halen sin nå, å sleiker meg i ansiktet. :)

 

Det må være helt forferdelig for henne å bli tatt bort fra moren sin og fem brødre sånn

plutselig... :cry:

 

Edit: Bilder fra tidligere post her.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Det må være helt forferdelig for henne å bli tatt bort fra moren sin og fem brødre sånn

plutselig... cry.gif

 

Det samme tenkte jeg når jeg fikk Ozzy hjem... Men det går over i løpet av noen få dager :)

6536726[/snapback]

 

Jepp, håper det. :)

Jeg har omsider tatt hun med inn i huset nå, når jeg åpnet opp utgangsdøren ble hun veldig redd. Når jeg bærte hun inn begynte hun å pipe, hvis dere skjønner hva jeg mener. Så jeg la meg midt på gulvet, så hun lå på magen min. Lå sånn i 15 minutter, så plasserte jeg henne vedsiden av meg, så hun lå på gulvet. Så sovnet hun. ;)

post-64650-1153580188_thumb.jpg

post-64650-1153580924_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bertelsen: Gratulerer med skjønn valpevofs! :love:

 

Forresten et lite tips om hun ikke vil sove alene i sengen sin så kan det være lurt å legge en klokke under sengen som tikker litt for det "ligner" på mors hjerterytme. Fungert hos mange som sine valper er litt redde og ikke vil ligge alene. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...