Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hyggelige kommentarer =)

 

Menne, hva er beste måten å tjene penger igjen? =)

Klarte å miste alt igjen lol :/

 

Fletching lvl 55/56(?)

Woodcutting 63

Fishing 61

Cooking 63

Mining. Mine Pure essence (i member). Det går uhyre fort, og de går for 150 each. Jeg som er cb 127 kan tjene lette penger på den måten.

 

Jeg har sett at folk låner dyre ting av hverandre, men hvis man ikke kan gi dyre ting til hverandre hvordan er dette da mulig?

 

Det første jeg tenkte var at man virkelig måtte stole på folk, men det må vel være en måte de gjør det på?

Når du låner bort items kan du få dem tilbake uansett når du vil, de kan ikke miste dem, og de kan ikke ødelegge dem. Så egentlig er det ikke noe som helst tap for deg i det hele tatt, utenom at du ikke får bruke itemen akkurat da. :)

 

Hmm hva er alderen på dere some spiller Runescape?

19. :)

 

20 :p

 

Bare et lite spørsmål til. Hvordan lager jeg hansker? :S

Det kommer helt an på hvilke hansker. De beste i spillet, barrow gloves, må du gjøre en rekke quester for å få (Recipe For Disaster). Ellers er det cooking gauntles (quest: Family Crest), og vanlige som du får i drop eller kjøper for 1 GP i uansett klesbutikk. :)

Lenke til kommentar
Har dere veteraner en norsk ventrilo server å henge på?

 

Edit: Har liksom lyst å spille sammens med noen :)

Vel, jeg kjenner nesten ingen her på forumet som spiller RuneScape. Bruker å prate med noen av dem ingame, men ikke noe mer enn det. Jeg og 3 andre kompiser som kjenner hverandre irl har en eget Ventrilo-server vi henger på. Det er dog bare 8 plasser, og den er stadig full av andre kjente ^^

 

Men for all del, noen som har lyst til å sette opp en server, endrer jeg gladelig førsteinnlegget med IP o.l. =)

Lenke til kommentar
Det kommer helt an på hvilke hansker. De beste i spillet, barrow gloves, må du gjøre en rekke quester for å få (Recipe For Disaster). Ellers er det cooking gauntles (quest: Family Crest), og vanlige som du får i drop eller kjøper for 1 GP i uansett klesbutikk. :)

Klank's gauntlets er også bra, og de får man på Underground Pass.

Lenke til kommentar
runescape er dritt etter den stygge trader updaten. Det var latterlig lett å kombinere runescape og habbo og svindle folk..

tenker meg du er en 12 år gammel gutt med lvl 50 account og pket i f2p worlds? :)

 

 

runescape er dritt etter den stygge trader updaten. Det var latterlig lett å kombinere runescape og habbo og svindle folk..

tenker meg du er en 12 år gammel gutt med lvl 50 account og pket i f2p worlds? :)

Eller en 11 år gammel gutt med lvl 30 account og ble PK'et i wildy..

 

Ehhmm. vet ikke om ejg kan kalle meg en dyktig spilelr i runescape, men jeg har combat-lvl 72,pking har aldri vert min greie, jeg har gjort alle questene, høyt i alle f2p lvl'ene og har vel spillt i 3 år ellns. Den stygge nye updaten fikk meg til å slutte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...