Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Neimen nå altså, i løpet av et par dager har jeg tapt akkurat i underkant av 1m. Og jeg har ikke sånn supergod råd, så dette var reeen tragedie. *vente på at prisene stiger igjen*

 

Er ofte å se i den norske memberverdenen, på G.E. Bare å rope Amantheeeea, så svarer jeg sikkert av og til. Heah. Ellers er 0whitesheep0 nicket, feel free to add me. :)

 

Ogogog! Cooking lvl 93 i dag! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, etter mange dagers woodcutting, har jeg nok penger til å prøve litt barrows.

 

Tenke å bruke melee. gear: whip, obby shield,dragon med helm og resten black d hide.

CB 95.

 

Hva burde jeg ta med? Hvor mange prayer pots etc. Lenge siden jeg har gjort dette :)

 

 

 

espa94

Med det gearet kommer du til å bruke maange prayer pots, og hitte veldig sjelden på torag, guthan osv. Jeg som CB 127 bruker også litt tid om jeg bruker whip. Mitt tips: Magi, eller om du absolutt skal melee, verac. :)

 

Prøv heller å gå med magi, og bruk prayer hele tiden. På den måten tar du flesteparten (iallfall melee-ones) veldig enkelt. Mot ahrim kan du bruke ranging, mens du kan bruke whip mot karil. :)

Lenke til kommentar
Grats. :)

 

Takler ikke fullscreen. Er det ingen mulighet for forbedra grafikk, uten fullscreen? :/

Du kan jo resize windows, til "litt" fullscreen. Såpass at du får grafikken, men holder størrelsen. ^^

 

Men, om du liker "oppsettet" slik det er i non-fullscreen, så er det ikke mulig, nei. :(

 

EDIT: GRATS H_H_N! :D

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare hvorfor fisking i Catherbury ikke er nevnt i noen av guidene rundt om kring? det nevnes i stedet masse plasser med lengre vei til banken, blir jo mindre effektivt...

 

Og noen tips til leveling av cooking, opp til nivå der jeg ikke brenner så mye lobsters? Har hørt om Wine, noen effektive plasser for dette?

Lenke til kommentar
Hei, etter mange dagers woodcutting, har jeg nok penger til å prøve litt barrows.

 

Tenke å bruke melee. gear: whip, obby shield,dragon med helm og resten black d hide.

CB 95.

 

Hva burde jeg ta med? Hvor mange prayer pots etc. Lenge siden jeg har gjort dette :)

 

 

 

espa94

Med det gearet kommer du til å bruke maange prayer pots, og hitte veldig sjelden på torag, guthan osv. Jeg som CB 127 bruker også litt tid om jeg bruker whip. Mitt tips: Magi, eller om du absolutt skal melee, verac. :)

 

Prøv heller å gå med magi, og bruk prayer hele tiden. På den måten tar du flesteparten (iallfall melee-ones) veldig enkelt. Mot ahrim kan du bruke ranging, mens du kan bruke whip mot karil. :)

 

 

Kjøpt full mystic, er lvl 70 i magic. Tenkte å bruke wind blast.

 

Hvor mange prayer pots/sharks og blood runes trenges for 1 runde?

 

espa94

Lenke til kommentar
Men interfacen (med knappene) blir helt føkka når man har high detail. :(

Det er sant. Da må du nok enten venne deg til fullscreen (noe du burde!), eller holde deg til high detail. :)

 

Noen som kan forklare hvorfor fisking i Catherbury ikke er nevnt i noen av guidene rundt om kring? det nevnes i stedet masse plasser med lengre vei til banken, blir jo mindre effektivt...

 

Og noen tips til leveling av cooking, opp til nivå der jeg ikke brenner så mye lobsters? Har hørt om Wine, noen effektive plasser for dette?

Catherby er rask fisking for lobster/swordfish. Men når du skal gå fort opp i lvl, som sikker guidene er for, er Shilo Village feks raskest, hvor det er kort vei til banken, og du fisker trout/salmon. :)

 

Kjøpt full mystic, er lvl 70 i magic. Tenkte å bruke wind blast.

 

Hvor mange prayer pots/sharks og blood runes trenges for 1 runde?

 

espa94

Det finner du best ut av selv. Begynn med 5-6 fire dosere prayer pot, og og resten shark. Så tar du bare 500-600 bloods. Når du da er ferdig med en runde, ser du hva du har igjen eller hva du mangler, tar du bare mer av det neste runde. :)

Lenke til kommentar

Da er jeg på vei til Barrows, sier hvordan det gikk senere i kveld/natt :)

 

 

espa94

 

 

edit: et par runes og 1k :(

 

Ingenting nå heller.. prøver en siste gang, begynner å bli sent :)

 

 

 

Nei, ble 4 forsøk, fikk ingenting annet enn runes og små-penger. Hvor ofte pleier dere å få ting?

Endret av Blaxtro
Lenke til kommentar

Har nå 63 magic, og mangler da 3 lvls før jeg gjør ferdig Swan Song =)

Etter det blir det kanskje Legends Quest..

Vi får se =)

Questing ftw =)

Hadde tjent 1m på high alchinga, men tviler mer og mer nå siden jeg bruker opp alle penga på Summoning..... :p

 

Yeye..

77 CB BTW =)

EDIT:

Fikk lvl 3 clue, selvfølgelig skal jeg nord vest for Agility Camp i Wildy :(

Noen gode tips? (til hva jeg skal ta med)

Er Coordinate clue...

Trenger jeg Watch, Sekstant og Chart da?

BTW, funker teletabs i wildy? :p

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Har nå 63 magic, og mangler da 3 lvls før jeg gjør ferdig Swan Song =)

Etter det blir det kanskje Legends Quest..

Vi får se =)

Questing ftw =)

Hadde tjent 1m på high alchinga, men tviler mer og mer nå siden jeg bruker opp alle penga på Summoning..... :p

 

Yeye..

77 CB BTW =)

EDIT:

Fikk lvl 3 clue, selvfølgelig skal jeg nord vest for Agility Camp i Wildy :(

Noen gode tips? (til hva jeg skal ta med)

Er Coordinate clue...

Trenger jeg Watch, Sekstant og Chart da?

BTW, funker teletabs i wildy? :p

Ta med deg antipoison, dds, 2 super energies(4), spade, sextant, chart, watch, og masse sharks. Teletabs funker ikke hvis du er lenger oppe enn lvl 20 wilderness.

 

Gå til www.zybez.net for mer informasjon ang. treasure trails.

Lenke til kommentar

det er bare det at jeg er så "redd" for at jeg skal dø og miste alt lol :p

Men, I'll go for it ;)

EDIT:

Klarte det faktisk uten å spise :O

Og drepte Zamorak Mage uten weapon xD

Etter å ha completa Grand Tree Puzzle fikk jeg

Rune PLatelegs, Black D hide Body, Rune Dagger, 3321 gp og Magic Shortbow =)

Mitt første lvl 3 Clue ;)

 

Takk for all hjelpa =)

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
På mitt 5 forsøk i barrows fikk jeg endelig en ahrim staff :)

 

 

edit : har har jo gått i kraftig underskudd :(

Ahrim staff er omtrent det dårligste du kan få i barrows, så der var du uheldig. Tenk om det hadde vært guthans warspear?^^

 

det er bare det at jeg er så "redd" for at jeg skal dø og miste alt lol :p

Men, I'll go for it ;)

EDIT:

Klarte det faktisk uten å spise :O

Og drepte Zamorak Mage uten weapon xD

Etter å ha completa Grand Tree Puzzle fikk jeg

Rune PLatelegs, Black D hide Body, Rune Dagger, 3321 gp og Magic Shortbow =)

Mitt første lvl 3 Clue ;)

 

Takk for all hjelpa =)

Ikke verst :) Du tjener bestandig litt på lvl 3 clue, men du kan plutselig tjene mye om du får third age, selvom det r på hvert 1/10000 clue som får det ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...