Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, skulle bare si at jeg er muta i 2 dager til dere som snakker til meg :)

Hvordan ble du det? :p

 

Hell Boy011

 

 

EDIT:

Hva gjør dere for tiden? :p

Jeg quester, Garden of Tranquility akk nå =)

Har 117 QP =)

 

Ferdig med den, skal nå ha 66 mage(484xp->58) så Swan Song =)

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Heisann, skulle bare si at jeg er muta i 2 dager til dere som snakker til meg :)

Hvordan ble du det? :p

 

Hell Boy011

 

 

EDIT:

Hva gjør dere for tiden? :p

Jeg quester, Garden of Tranquility akk nå =)

Har 117 QP =)

 

 

Jeg ble muta av og si " i got a big weenie". :blush:

 

sendte melding til dem, for å oppheve. sa " I got a big weenie aint offensive. its a fact"

 

Haha :thumbup:

 

adder deg hellboy.

 

espa94

Lenke til kommentar
Noen tips til hva man kan satse på slags skills i starten? Til nå har det blitt mest litt bytting av skills annenhver time, ikke så veldig effektivt tror jeg.

Det er vel vanlig å begynne med combat. Jeg har postet en link til hvordan du kan trene det effektivt. :)

 

Combat= attack, strenght, defence og Hitpoints.

 

Men også: Magic, ranged, prayer, summoning.

 

Konsentrer deg først om de førsnevnte. :)

 

 

EDIT:

 

1. 30 attack, 30 strength, 0 def.

3. 21 def - For mithril armour)

4. 60 attack og 60 strenght - for dragon weps, og god hit.

5. 40 Defence - For rune armour.

6. 80 attack - 80 strength.

7. 70 Defence - For Barrows armour.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Takker for svar! Så en plass noen som anbefalte farming av cows til lvl 30, samt å bruke skinnet til å øke i crafting. Så da kjører jeg på med det! Blir bra dette :D

 

Men en liten kommentar til den ramsen din, er det ikke greit å øke def til f.eks. 5 (tar jo bare 5 minutter), for å få bruke steel, i veien til 30?

Lenke til kommentar
Takker for svar! Så en plass noen som anbefalte farming av cows til lvl 30, samt å bruke skinnet til å øke i crafting. Så da kjører jeg på med det! Blir bra dette :D

Men en liten kommentar til den ramsen din, er det ikke greit å øke def til f.eks. 5 (tar jo bare 5 minutter), for å få bruke steel, i veien til 30?

Jo, egentlig.. Det kan være lurt, selvom når du fighter cows så mister du ikke hp (nesten) om du har full iron, men det gjør du som du vil, spesielt om du har tenkt deg til andre plasser enn cows, før du blir 30,30. :)

 

Det var ikke en fasit, bare en generell pekepinn på hva jeg gjorde, eller ville gjort. :)

Lenke til kommentar
Hei, er nå 3 dager siden jeg begynte å spille, og har så langt klart å skaffe whip, dragon med helm, amulet of glory og full black d hide :) not bad, huh?

Det er bra! Hvordan klarte du det? :)

 

Kan ikke si at navnet ringer noen bjeller. Hvilken klan var det?

TheM, ring any bells? ^^

Husker definitivt klanen, men jeg husker ikke deg. :(

Skjønner. Var egentlig ikke veldig aktiv. Kun på PK-siden jeg var aktiv, da jeg var ute etter en PK-klan, og ikke en "skiller" klan. :)

 

Noen som husket nMe? Eller RoT (som enda eksisterer)? Brukte å pk endel med dem! DET var morro! :D

Lenke til kommentar

Ser det er mye morro i PKing, men blir man ikke eid av folk som har spilt i årevis og har 99 i combat, osv? For meg som bare er lvl 40, virker alt det der så fjernt. Var på jobb i dag og hadde RS oppe i en del timer. Jobbet med fishing, som jeg trenger for å lage mat til å trene combat. Er lvl 40 der og omtrent, og nå leste jeg en fishing-guide som sa at for å nå lvl 99, trenger man, vel, titusenvis av lobsters. Det høres jo helt sykt ut :cry: Blir en del timer der...

 

Ja, og det gjorde meg litt demotivert... Hvem bruker 200 timer bare på fiskingen?

 

Hehe, vet ikke helt hva jeg er ute etter slags svar her, kanskje noe om hva DU gjør i RS når du bare vil spille og ha det gøy, og ikke lage 2000 bål av 2000 trær du har hugget? :hmm:

Lenke til kommentar
Ser det er mye morro i PKing, men blir man ikke eid av folk som har spilt i årevis og har 99 i combat, osv? For meg som bare er lvl 40, virker alt det der så fjernt. Var på jobb i dag og hadde RS oppe i en del timer. Jobbet med fishing, som jeg trenger for å lage mat til å trene combat. Er lvl 40 der og omtrent, og nå leste jeg en fishing-guide som sa at for å nå lvl 99, trenger man, vel, titusenvis av lobsters. Det høres jo helt sykt ut :cry: Blir en del timer der...

Vel, du trenger ikke være 99 i alle combat-skills for å PK'e. Nå snakker jeg om fortiden tho. Nå er det noe helt annet, da det er forskjellige "PK-plasser". Men før kunne du jo feks som lvl 50 PK i low lvl (edge, varrock elsn), og fremdeles være meget god. Det er som alt annet, bare trene litt ekstra. ^^ Det morsomste var tho mage bank, eller greaters :D

 

Ja, og det gjorde meg litt demotivert... Hvem bruker 200 timer bare på fiskingen?

 

Hehe, vet ikke helt hva jeg er ute etter slags svar her, kanskje noe om hva DU gjør i RS når du bare vil spille og ha det gøy, og ikke lage 2000 bål av 2000 trær du har hugget? :hmm:

Når du vil ha det gøy går du i minigame :D Castewars elsn =D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...