Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grattis med den.

 

Hvordan trene crafting effektivt? Trenger tips ... (Fra lvl 1 og opp)

 

Da jeg trente crafting, valgte jeg å gjøre det ved å kjøpe inn cowhides, tanne de til hard leather og lage massevis av bodies. :) Effektivt nok for min del, i alle fall. Husker ikke levelet man må være på for å begynne med det, men neppe noe mer enn rundt 15..

 

---

 

Fra det ene til det andre: Hvor mye kan man egentlig få for ting i fra spillet? Accounter og denslags? Vet at det har kommet en slags trading limit nå, men det går jo vitterlig an å droppe fremdeles, høhø. Har ikke planer om å gjøre det, men spør av nysgjerrighets grunner hva dere hadde verdsatt følgende til:

 

Lvl 80-konto, med:

Attack - 63

Defence - 63

Strength - 67

Hitpoints - 66

Ranged - 55

Prayer - 46

Magic - 56

Cooking - 90 (straks 91)

Woodcutting - 60

Fishing - 60

Firemaking - 57

Crafting - 54

Smithing - 53

Mining - 73

Runecrafting - 38

 

Og følgende ting:

Full guthix - for jente

Full saradomin - for jente

Black (g) kiteshield og skirt

 

Samt hvor mye er 1m gp verdt? :)

Lenke til kommentar

Real-life trading er fortsatt ikke lov, men du kan jo sjekke på ett søk på www.google.com, på hvor mye kontoer går for.

 

Forøvrig går det ikke an å droppe items til venner. De klarer ikke å se itemet om det er over trading-valuen du har droppen. Feks om du har 30K trading-value (kommer an på questpoint), så ser ingen andre om du dropper noe over 31K feks. :)

 

Så, det går ikke å droppe items. Og, mens vi er på emnet, jeg vil helst ikke at folk prater om bots og real-life trading her, ettersom det er ulovlig på spillet (ikke at jeg har lyst til å være pirkete osv, men.. regler guys!:p).

 

PS! Nokså beruset nå, så om innlegget virket litt rart, vet dere hvorfor (inkludert dette.) :D

Lenke til kommentar

Vel, jeg er en skikkelig gniertamp, og siden jeg ikke er member, tjener jeg penger i møkkatempo, så jeg kommer neppe til å selge noe uansett. Var mest av nysgjerrighetens grunner. :) Men går det virkelig ikke å droppe heller? Så kjedelig! Synes egentlig ikke noe om den grensa i utgangspunktet, heller ikke at butikkens priser på uncuts og lignende har økt så mye. Var jo skikkelig nervepirrende når butikken i Varrock var stappa full, masse folk stod klare til å kjøpe uncuts og en eller annen solgte unna uncuts, og da gjaldt det å klikke fortest mulig. Men nå? Neeeei.. nå må man gå til den forbaska grand exhangen.. snufs..

Lenke til kommentar
Vel, jeg er en skikkelig gniertamp, og siden jeg ikke er member, tjener jeg penger i møkkatempo, så jeg kommer neppe til å selge noe uansett. Var mest av nysgjerrighetens grunner. :) Men går det virkelig ikke å droppe heller? Så kjedelig! Synes egentlig ikke noe om den grensa i utgangspunktet, heller ikke at butikkens priser på uncuts og lignende har økt så mye. Var jo skikkelig nervepirrende når butikken i Varrock var stappa full, masse folk stod klare til å kjøpe uncuts og en eller annen solgte unna uncuts, og da gjaldt det å klikke fortest mulig. Men nå? Neeeei.. nå må man gå til den forbaska grand exhangen.. snufs..

Grand Exchange er noe av det beste som har kommet til RuneScape etter min mening. Man får solgt det meste til ok pris på sekundet. Helt genialt for slappe spillere som ikke gidder å stå i Falador hele dagen å gaule. Geni-strek fra Jagex sin side, mener jeg. :) Trade-limiten er dog ikke bra, ettersom man har kompiser irl som kan både hjelpe deg med litt startcash feks. Men det er regler, og regler skal følges. Real-life skal egentlig ikke ha noe med RS å gjøre, slik er det, og derfor igjen har Jagex måtte hatt noen dumme oppdateringer.

 

PS! Om det derimot er stort behov for å trade over, er alltid Bounty Hunter et alternativ til å gi penger til en venn. :)

 

MITHOS, DIN BARSKE GRISEMANN

Ka mente du med det?

 

Har et par spørsmål forresten. Hvor finner man kuer og hvorfor blir e kicka uten videre etter en stund jeg ikke gjør noe som helst?

Kicka? Kuer finner du litt rundtomkring. Vanligste er vel sør for Falador og Nord for Lumbridge. :)

 

Edit: Ah du mener at du må logge inn igjen etter en stund når du er afk? Dette er en sikkerhetskontroll fra Jagex. Om du ikke gjør noe i 30 sekund så logges du automatisk ut. Dette fordi om du glemte å logge ut, så kan ikke noen "stjele" kontoen din. :)

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...