Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ett innlegg med salgannonse er fjernet. Slikt er ikke lov på forumet

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Folkens!. Vi oppdaget et lite problem men klart å løse det faktisk. Problemet var at 2 servere kjørte på samme ip, som videre betyr at man hadde havnet på storsletten sin server om en bruker kun tastet inn ip. Så derfor bør vi heller bruke storstellen sin server, grunnet det enkle og beste alternatviet. Til gjengjeld er det også plass til 200! :D

 

Hostname/IP: vt.storsletten.com

 

Passord til kanal/rom: rs987

Endret av Mithos
Lenke til kommentar

Jeg spiller Runescape ! :p Er i Combat lvl 62, har dessverre aldri vært member. Jeg har et spørsmål: Når man går inn på en klan så kan man ha Lootshare på eller av, men hva er egentlig Lootshare?

 

PS: Legg meg til på RS, kaller meg idol-fan1 :) Når dere har lagt meg til så si Hei eller no så jeg vet at du har lagt meg til så legger jeg til deg også :) Bruker å være i world 169 så klart =)

Lenke til kommentar
Jeg spiller Runescape ! :p Er i Combat lvl 62, har dessverre aldri vært member. Jeg har et spørsmål: Når man går inn på en klan så kan man ha Lootshare på eller av, men hva er egentlig Lootshare?

 

PS: Legg meg til på RS, kaller meg idol-fan1 :) Når dere har lagt meg til så si Hei eller no så jeg vet at du har lagt meg til så legger jeg til deg også :) Bruker å være i world 169 så klart =)

69 mener du vel? :)

 

Lootshare har egentlig ingenting med klan helt generelt å være. Lootshare er at en gruppe som er på samme clan chat, og har på lootshare er samme plass å dreper ett monster. Feks om du og 3 venner går til God Wars, må dere passe på å være i en lootshare verden for å dele eventuelt loot dere får fra monstre. :) Om dere ikke har på lootshare stikker en av med alt. ^^

Lenke til kommentar

Ok, Men det er litt rart da, for når jeg liksom skal slå på Lootshare på world 169 så står det at man ikke kan ha Lootshare der, også står det alle worldene som man kan ha lootshare på, men der alle worldene er så står det at det er mest populært med Lootshare på world 169.

 

Men noen som vet raskeste måten å tjene penger for meg? Og raskeste vei å få WC lvl fra 52-60. Vil hogge Yew, man får mye penger for det, men tar det drit lang tid å hogge fullt av Yew? Får vel 11 K av å selge fullt av Yew ;)

 

Men her er mine skills (Er ikke member)

 

Attack: 50

Strenght: 51

Defence: 51

Ranged: 35 (Gidder ikke trene den så myea akkurat nå)

Prayer: 33

Magic: 45

Runecrafting: 37

Hitpoints: 51

Crafting: 42 (Huff, kjedelig å trene, og når man er F2P kan man ikke lage masse ting akkuratt)

Mining: 60

Smithing: 44

Fishing: 54

Cooking: 50

Firemaking: 50

Woodcutting: 52

 

Combat: 62

 

Hakke gull tjener man raske penger på, men er nesten alltid folk der så må alltid "slåss" om det, hehe. Men add meg på RS, som sagt kaller jeg meg idol-fan1.

 

Woodcutting skal jeg trene til 60. Får penger av å hakke coal i Mining Guild også. Men håper dere svarer på spørsmålet: Tar det lang tid å hogge fullt av Yew?

 

Har 548 K og full rune, sparer til Zamorak. Dere kan gjerne gi tips til hva jeg kan kjøpe. Er ikke akkuratt så mye å kjøpe når man er F2P, men allikevel.

 

 

Og Drop Party er jo bra den også. Har fått 175 K engang også har jeg fått Rune Scimmy og sånt, hehe. Men noenganger legger folk Rune Scimitar i kista da, hvorfor gidder folk det når de bare kan selge den? :S

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar
Ok, Men det er litt rart da, for når jeg liksom skal slå på Lootshare på world 169 så står det at man ikke kan ha Lootshare der, også står det alle worldene som man kan ha lootshare på, men der alle worldene er så står det at det er mest populært med Lootshare på world 169.

Det er lootshare i world 169.

 

Men noen som vet raskeste måten å tjene penger for meg? Og raskeste vei å få WC lvl fra 52-60. Vil hogge Yew, man får mye penger for det, men tar det drit lang tid å hogge fullt av Yew? Får vel 11 K av å selge fullt av Yew ;)

Raskeste vei å tjene penger på i free world er absolutt mining. Jeg foreslår at du setter deg et mål om å mine feks 1K iron (lett 100K), som er det desidert raskeste. Jeg var free world en god stund, og jeg minet 4K coal og 1K mithril, og laget bars av det. :)

 

Woodcutting skal jeg trene til 60. Får penger av å hakke coal i Mining Guild også. Men håper dere svarer på spørsmålet: Tar det lang tid å hogge fullt av Yew?

Yew er ikke bra på den levelen du er. Om du skal opp i level er det absolutt raskeste willow, og det er det faktisk hele veien til 99.

 

Har 548 K og full rune, sparer til Zamorak. Dere kan gjerne gi tips til hva jeg kan kjøpe. Er ikke akkuratt så mye å kjøpe når man er F2P, men allikevel.

Jeg anbefaler deg å bli member. Det koster nesten ingenting - en cola og en is i måneden. Ingenting. Det er 700% raskere å trene i members world enn det er i free world. Og 10X enklere å tjene penger. Om du har blitt memeber kunne du nesten lett tjent 1M om dagen ved å mine pure essence. Jeg har ikke peiling på hva du burde kjøpe i free world, men å bruke penger på skills er aldri dumt. :)

 

Og Drop Party er jo bra den også. Har fått 175 K engang også har jeg fått Rune Scimmy og sånt, hehe. Men noenganger legger folk Rune Scimitar i kista da, hvorfor gidder folk det når de bare kan selge den? :S

Hvorfor ikke? Det er nesten ingen folk som er snill lengre på spillet, så det burde bare mangle å være snill på en måte. :)

Jeg har selv lagt noen "småting" (for min del), feks rune scimmy, dragon long, og andre ting der fordi jeg har verken bruk for de 20K'ene, eller Rune Scimmyen, mens en litt mindre level enn meg, blir sikkert kjempeglad for den.

Lenke til kommentar

Jeg vil hogge Yew for å tjene penger da, ikke for å komme oppi level, men hvor mye koster member? Jeg får sikkert ikke lov til å bli member, for hvis jeg blir det uten at de vet det merker de det sikkert etterhvert.

 

Åja, hvordan gjør man Lootshare da? Hvor må man trykke for å starte det?

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar
Kansje et domt spørsmål men kor mange er det plass til på friend lista?

200.

 

Jeg vil hogge Yew for å tjene penger da, ikke for å komme oppi level, men hvor mye koster member? Jeg får sikkert ikke lov til å bli member, for hvis jeg blir det uten at de vet det merker de det sikkert etterhvert.

 

Åja, hvordan gjør man Lootshare da? Hvor må man trykke for å starte det?

Yews for money er helt ok, ikke noe særlig bra. Ville heller minet Pure Essence da.

Membership koster rundt 34 kroner i måneden.

Man trykker på den baggen med dollartegn ($) på for å starte lootshare. Husk at du må være i en clanchat for at det skal funke.

 

 

[/svar]

Straks 95 agility :) So close yet so far.

Etter det maxed melee :D Hatt noe mer luck på Barrows, da, CCola?

Lenke til kommentar
Straks 95 agility :) So close yet so far.

Etter det maxed melee :D Hatt noe mer luck på Barrows, da, CCola?

Nice! :D Vurderer å trene agility til iallfal 70 ^^ Men herreguud så kjedelig! :p

 

Har ikke gått på en gooood stund nå, ikke siden jeg postet det siste jeg fikk her i tråden. Har trent litt defence, ble 93 i overgår elsn, og ellers har jeg spilt meget lite det siste. Hatt dama på besøk i helga. Og nå er visst membershippen min gått ut, og jeg gidder ikke fikse det ^^

Lenke til kommentar

Har vært på besøk hos fettern min nå =)

Så, en liten update av mine skills :w00t: (kom gjerne med forslag på hva jeg bør trene =)

Attack: 62

Strenght: 60 (skriver det alltid feil lol :p )

Defence: 55

Ranged: 43 (kjedelig :/ )

Magic: 55 (ENDELIG!!!!)

Woodcutting: 64 (er ikke logga på, men tror det er det.)

Fletching: 63 (?)

Mining: 60

Smithing: 50 (jajaja.. det er dårlig i forhold til mining, vet det... :p )

Fishing: 64

Cooking: 63

Thieving: 42

Agility: 44

 

Combat: 75 8-)

 

Har vært på besøk hos fettern min nå =)

Så, en liten update av mine skills :w00t: (kom gjerne med forslag på hva jeg bør trene =)

Attack: 62

Strenght: 60 (skriver det alltid feil lol :p )

Defence: 55

Ranged: 43 (kjedelig :/ )

Magic: 55 (ENDELIG!!!!)

Woodcutting: 64 (er ikke logga på, men tror det er det.)

Fletching: 63 (?)

Mining: 60

Smithing: 50 (jajaja.. det er dårlig i forhold til mining, vet det... :p )

Fishing: 64

Cooking: 63

Thieving: 42

Agility: 44

 

Combat: 75 8-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...