Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Digger dette spillet, jeg trener smithing med a lage kanonkuler men blir til stadighet bortført av "Mysterious Old Man" fryktelig irriterende..

Vel ja. Det er vel en av de aller største ulempene jeg ser ved hele spillet.

 

Kan dette spillet anbefales til en noob? Jeg har ikke spilt sann type spill før.

Absolutt. Tar ei uke å komme skikkelig inn i spillet, så kan du det mest grunnleggende. Men du skal vite at det tar lang tid å bli "stor" =) Men, spillet er dritmorsomt! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja som H_H_N aka T3hscron1x sier var jeg meget lucky med barrowsen idag :D Og ønsker han videre lykke til med agility'en sin :D

 

Fikk 7 items, og tjente ca 6,5mill :D

 

1.Guthan Body - 200k

2.Guthan Body - 200k

3.Karils Skirt - 200k

4.Verac Skirt - 550k

5.Guthan Warspear - 4.6M

6.Ahrim Skirt - 450K

7.Torag Hammers - 100K

 

Dette brukte jeg ca 2-3 timer på. Herlig!

Lenke til kommentar
Tja som H_H_N aka T3hscron1x sier var jeg meget lucky med barrowsen idag :D Og ønsker han videre lykke til med agility'en sin :D

 

Fikk 7 items, og tjente ca 6,5mill :D

 

1.Guthan Body - 200k

2.Guthan Body - 200k

3.Karils Skirt - 200k

4.Verac Skirt - 550k

5.Guthan Warspear - 4.6M

6.Ahrim Skirt - 450K

7.Torag Hammers - 100K

 

Dette brukte jeg ca 2-3 timer på. Herlig!

Amg har vert i barrows rundt 50 ganger, aldri fått noe armor :S

Lenke til kommentar

Jeg begynte ganske tidlig med barrows. Begynte når jeg var rundt cb 90, og hadde 75 magi. Da går det greit, så lenge du har både prayer 43 (eller over), og nok magi. Da tar du de fleste ganske lett. Denne måten blir fort dyr da du må bruke prayer hele tiden, men det tjener du fort igjen etter noen runder :D

 

Good luck alle!

 

91/99 Cooking

 

Ilsaldur

 

PS! Sett Runescape-navnet etter hver post som omhandler Runescape, så vi vet hvem alle er. Er vanskelig å få med seg både HW-navn og RS-navn. :)

Lenke til kommentar
Hva slags taktikk bruker du i barrows?

 

 

Nellemannen

Gikk 9 runder idag, og fikk veracs helm. 2mill =)

 

Vel, det er 3 metoder som jeg bruker mest av alle.

 

1. Full veracs-melee. Dette er nok den beste, minst kostbare, men tregeste måte å gå barrows i. Du får fullt hp, prayer, energy, og løper ned til barrows. Tar Dharok, Karil med prayer du har, og resten uten. Dette gjør du lett med 4-5 lobster. Når du har nådd kista, teler du opp igjen, og gjentar. Du bruker ingen runes, og går uansett i pluss.

 

2. Full torags-magi. Denne metoden bruker du også veldig lite runes, og nesten ikke prayer pot. Du bruker full torag mens du har slayer staff i hånda. Du treffer alle nesten uansett hvor lite magi pluss du har, samt at du har meget høy defence. På denne måten greier du å gå 4-6 ganger (avhengig av CB osv) uten at du teler opp. :)

 

3. Full Ahrim-magi.Den absolutt dyreste, men raskeste måten. Slik har jeg gått de siste gangene. Har full ahrims og caster Ice Barrage. Noe som dreper alle meleene meget fort, og jeg har 6 kill count når jeg tar kista. Har fått alle de siste itemene på det, og klarer lett å gå 10-12 runder hver gang siden jeg ikke blir truffet av noen melee-brødre. Helt genialt, men som sagt.. Om du ikke får items (noe jeg har vært meget heldig med) går du fryktelig i minus..

 

 

Good luck alle. Barrows har, siden jeg startet igjen, vært min inntektskilde, og det er enn grunn til det. Lett å tjene penger :D

 

 

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Penger i Runescape er ikke verd pixelen de opptar i banken, alt for lett å få tak i. Å ha 6 mill er ikke noe brilliant, hadde jeg had 6 millioner gull i World of Warcraft hadde det vær ensbetydig med 0 sosialt liv og ingen søvn i løpet av 70 dager. Konstant gold farming med andre ord.

 

I Runescape er det bare å high alche seg til rikdommen. Har brukt rundt 4 mill på svada vas og dritt og har fremdeles et betydelig beløp igjenne. Alt enn trenger å gjøre er å lage noe yew long, noen nature runes og vips, bokstavelig talt penger ut av ingen ting. Strings er heller ikke vanskelig å få tak i og kan farmes i haugevis i løpet av få timer.

Lenke til kommentar

Spilte spillet før.

Slutta, så prøvde jeg det litt for en stund siden, det gikk supert. Men slutta etter 2-3 uker. Definerer det som et spill til folk under 15 år, men hver sin smak. Man spiller vel ikke akkurat RS for super grafikk heller, så vet ikke hvor mye det vil endre ved spillets framgang

Endret av solaN -
Lenke til kommentar
Hva slags taktikk bruker du i barrows?

 

 

Nellemannen

*snip*

 

Oi, ja jeg bruker 4 prayer pots (4), range på mage med full black D-hide, mage på melee med full blue myustic og air wave, melee på range med dharok plate, legs og whip.

 

Bruker jo ganske lang tid, og det blir selvsagt en stund mellom hver runde.

 

77 range, 62 mage og 75 str/att/def

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...