Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, nå har jeg klart å skaffe tilbake den gode gamle brukeren min. LVL 94 er han.

 

Husker ikke bank PIN'n min, men den er resetta om 3 dager, så da blir det spennende å se hva jeg har i banken :)

 

 

espa94 er navnet :) Husk det er flere år siden den ble laget :)

Endret av Blaxtro
Lenke til kommentar

W00t, etter en hard-dags arbeid klarte jeg å få WC lvl til 60 :D.. Er i WC lvl 61 nå så kan bruke Dragon Axe.. Nei vent.. Det er jo MEMBER! :@ Er så dritt lei av at alt skal være member:P

 

Hmm.. Noenganger kjeder jeg meg på RS og vet ikke hva jeg skal trene. Er Ranged lvl 35 bare, men det er så kjedelig å trene... Har litt over 600 K, kanskje 670 K eller no. Sparer til Full Zamorak.. Men på free play, det finnes vel ikke noe våpen som er bedre enn Rune Scimitar og sånt? :S Skulle ha finnes Zamorak sword eller no:P

 

Tips til hva jeg kan kjøpe? Eller morsomme Minigame jeg kan spille? Prøvde FOG engang (Fist of Guthix) men jeg skjønnte det ikke helt. Jeg vet at jeg skal angripe motstanderen min som holder den kula, men når jeg skal holde den kula og løpe fra motstanderen, hva skal jeg da egentlig? Skal jeg bare passe på å ikke dø eller skal jeg legge kula et sted? Finnes ikke så mange minigames på RS:

 

Fist of Guthix

Duel Arena

Clan Wars

Bounty Hunter (det gidder jeg ikke spille når man kan miste tinga sine)

 

Det er vel KUN de minigamene som finnes på F2P eller finnes det andre?

 

 

Noen monstre jeg kan drepe??

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar

Gratulerer :)

 

Hvilken skill synes dere det er lurt å satse på for å tene mye penger? Hvis man har nok penger til å starte med det da, selvfølgelig.

 

Da kom jeg på bank PIN'n min.

 

JEG ER LUT FATTIG :(

 

80k i banken, og leather boots og annet crap. hva nå?

Endret av Blaxtro
Lenke til kommentar

Hallo folkens, opprettet ny bruker i går, etter å ha vært fraværende i over 5 år! Har en jobb foran datamaskin til daglig, så tenker å ha et vindu med Runescape nederst i et hjørne (veldig bred skjerm) for å få lagt ned mye "gratis" farming-tid, og gi en skikkelig boost.

 

Hvis noen vil adde meg, er navnet Kortarm!

 

Og hvordan er det med å ta opp et lån av gull i spillet? Hadde sikkert gitt en ekstra god start, pengene renner ikke akkurat inn i starten :innocent:

Lenke til kommentar
W00t, etter en hard-dags arbeid klarte jeg å få WC lvl til 60 :D.. Er i WC lvl 61 nå så kan bruke Dragon Axe.. Nei vent.. Det er jo MEMBER! :@ Er så dritt lei av at alt skal være member:P

Da har du ikke annet å gjør enn å bli member. Det koster 37,12kr i mnd. Det har du eller foreldrene dine råd til. :)

 

Hmm.. Noenganger kjeder jeg meg på RS og vet ikke hva jeg skal trene. Er Ranged lvl 35 bare, men det er så kjedelig å trene... Har litt over 600 K, kanskje 670 K eller no. Sparer til Full Zamorak.. Men på free play, det finnes vel ikke noe våpen som er bedre enn Rune Scimitar og sånt? :S Skulle ha finnes Zamorak sword eller no:P

Det finns - zammy godsword, men HEY! Det er også member. :)

 

Tips til hva jeg kan kjøpe? Eller morsomme Minigame jeg kan spille? Prøvde FOG engang (Fist of Guthix) men jeg skjønnte det ikke helt. Jeg vet at jeg skal angripe motstanderen min som holder den kula, men når jeg skal holde den kula og løpe fra motstanderen, hva skal jeg da egentlig? Skal jeg bare passe på å ikke dø eller skal jeg legge kula et sted? Finnes ikke så mange minigames på RS:

I FOG er det om å drepe motstanderen så fort som mulig. Når du defender skal du beskytte kula som du holder lengst mulig. Om du klarer å få mer poeng en motstanderen din, så får du noen poeng, som du kan kjøpe stuff for etterhvert. :)

 

 

Gratulerer :)

 

Hvilken skill synes dere det er lurt å satse på for å tene mye penger? Hvis man har nok penger til å starte med det da, selvfølgelig.

Mining, fishing eller hunter er nok de skillene du tjener mest penger. I alle tre skillene trenger du kanskje 20K til å få det beste utstyret.

Mining - pure essence for penger. Iron/granite for level. :)

Fishing - lobster, monks, sharks for penger. Trout/salmon for level. :)

Hunter - red chinchompas for penger. Level er nok et mysterium for hunting. ^^

 

80k i banken, og leather boots og annet crap. hva nå?

For å tjene litt raske penger fort, om du er member, anbefaler jeg deg til å mine pure essence. En dag med pure essence har du 2mill kanskje. Lett :)

 

Hallo folkens, opprettet ny bruker i går, etter å ha vært fraværende i over 5 år! Har en jobb foran datamaskin til daglig, så tenker å ha et vindu med Runescape nederst i et hjørne (veldig bred skjerm) for å få lagt ned mye "gratis" farming-tid, og gi en skikkelig boost.

Ja, når du blir combat level 80-90 er bandits bra å "afk-trene" på. Du stiller deg der, og de angriper deg automatisk. Veldig enkelt =) Genialt når du sitter på skolen og slikt. =D

 

Og hvordan er det med å ta opp et lån av gull i spillet? Hadde sikkert gitt en ekstra god start, pengene renner ikke akkurat inn i starten :innocent:

Det går jo ikke an nå å trade mer en 3K i slengen, så lån av gull går bare ikke. Du må nok tjene dem selv. ^^

Lenke til kommentar
Hallo folkens, opprettet ny bruker i går, etter å ha vært fraværende i over 5 år! Har en jobb foran datamaskin til daglig, så tenker å ha et vindu med Runescape nederst i et hjørne (veldig bred skjerm) for å få lagt ned mye "gratis" farming-tid, og gi en skikkelig boost.

 

Hvis noen vil adde meg, er navnet Kortarm!

 

Og hvordan er det med å ta opp et lån av gull i spillet? Hadde sikkert gitt en ekstra god start, pengene renner ikke akkurat inn i starten :innocent:

 

 

Kan godt gi deg full steel du kan bruke vis du vil ? :new_woot:

 

 

Edit: steel ikke stelle

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
skjønner ikke at dere klarer å sitte en dag å gjøre det samme om og om igjenn når dere miner pure essence :/

 

 

Har aldri sittet enn hel dag på runescape noensinne :), maks jeg noensinne har sittet må være rundt 8 timer og ikke nødvendigsvis bare en ting. Men på den tiden når jeg spillte rs aktivt var jeg og bare rundt 11år...

 

Men skal nokk bli member og prøve mine pure essence siden member bare koster 40kr så er det litt fristende... :D

Lenke til kommentar
Hallo folkens, opprettet ny bruker i går, etter å ha vært fraværende i over 5 år! Har en jobb foran datamaskin til daglig, så tenker å ha et vindu med Runescape nederst i et hjørne (veldig bred skjerm) for å få lagt ned mye "gratis" farming-tid, og gi en skikkelig boost.

 

Hvis noen vil adde meg, er navnet Kortarm!

 

Og hvordan er det med å ta opp et lån av gull i spillet? Hadde sikkert gitt en ekstra god start, pengene renner ikke akkurat inn i starten :innocent:

 

 

Kan godt gi deg full steel du kan bruke vis du vil ? :new_woot:

 

 

Edit: steel ikke stelle

 

Gjerne det, hvis det går an da? Akkurat nå har jeg ingen armor :O Hva kaller dere dere i spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...