Gå til innhold

Blogg: – Skuffende, Nintendo (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor blir det av mer Mario eller Zelda?

Galaxy er jo nettopp ute. Man forventer vel ikke at en oppfølger skal offentliggjøres et år etter? :D

 

 

Jeg har en stund vært redd for at Nintendo begår en ny Gamecube med Wii

Det trenger du ikke å være. Wii eier markedet.

 

Men det betyr jo ikke at de kommer med spill du ønsker å spille da :lol:

 

 

Fant dette fra gametrailers.com-forums, ei Morgan Webb hadde spurt

Javel, og denne er bekreftet å være ekte?

Lenke til kommentar

Greit nok at det var en stusslig lineup, men er vel ingen som feller tårer her? Er vel litt drøyt å hevde at nintendo har forrådt sine "gamle" kunder fordi dere er ferdig med stortitlene og ikke er så interessert i de som kommer i nærmeste fremtid? Ser for meg at det er hardt å produsere genialt revolusjonerende og gjennomførte spill hvert år. Ting Tar Tid. Er vel ikke verre enn å sette wii'en på hylla ei stund og heller spille noe annet mens dere venter på store nyheter. Nok av andre interessante ting der ute.

Lenke til kommentar

Enig med siste taler. Jeg kan godt vente noen år på et nytt Zelda/Mario-spill. Har nylig gått til innkjøp av en PS3 og jeg synes utvalget er langt mer begrenset der i gården. Det er egentlig kun GTA IV, GRID, Guitar Hero og Burnout Paradise som er interessante titler for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte både Wii og PS3 på sine respektive slippdatoer, men har til gode å bruke mer enn et par timer i måneden på Wii'en, og PS3 har jeg ikke rørt bortsett fra da jeg spilte Drake's Fortune. Tror jeg selger begge to, jeg bruker bare Xbox360 likevel.

 

Har gått lenge nok og ventet på de eksklusive stortitlene, men nå som både Resident Evil og Final Fantasy kommer til 360 uansett ser jeg ingen grunn til å beholde de to andre konsollene. Wii blir ikke like morsom når man til stadighet må kjøpe mer plastsøppel for å utnytte den til fulle. Blæh.

Lenke til kommentar

Skuffet nå.

 

* Animal Crossing? Kjedelig.

* Kan snakke med folk over nettet? Det kan man på xbox og PC også, men jeg har det alltid slått av.

* Wii Music? Hele poenget med GH og Rock Band er jo instrumentene? For øvrig kommer både Samba De Amigo og Rock Revolution, men ingen av de har instrumenter. Hvor mange musikkspill trenger vi?

* Zelda og Mario-folka jobber med nye ting? Zelda Party? Mario RPG 2? Mario & Zelda At The Paralympics? (skjønt den hadde kanskje vært morsom) :p

* Ny håndkontrollerdings? ZZZZzzzzzz.....

* Nytt GTA? Endel... nei, vent. Kun på DS? *sukk*

 

Vekk meg når vi får vite noe av interesse.

Lenke til kommentar
Veldig flaut å eie Wii nå synes jeg.

Flaut å eie en spillmaskin som har de beste spillene på markedet? (Super Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Super Smash Bros. Brawl, Zack & Wiki, Zelda: TP, samt har VC som gir hundrevis av timer med gamle klassikere til en billig penge)?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Folkens, dette med hvilken konsoll som har best spill er det bare til å lire av seg med ein gang. Her er vi alle ulike.

 

Ang. konferansen greidde de altså å toppe elendigheten i fjor, med enda meir elendighet i år. Flott jobbet nintendo :) Dog denne motionplus greier virker knall, men det får snart vere nok på disse forbannene lettvinte og spinkle party titlene.

 

Skuffende.

Lenke til kommentar

Godt jeg har 360/PS3 ved siden av meg, hadde aldri overlevet med kun en tam Wii...

Jeg lo som faen når dem 4 hønene gjekk der å spilte Wii music, dem levde seg inn akkurat som dødskristne folk på visjon norge, like oppslukende og ruset på ett eller annet

 

for meg frista Lips mye mer enn det Nintendo viste, uuuu GTA til DS, omg, Animal Crossing med voice chat, oi så spennende da. Heller fengsel for min del :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Problemet mitt er ikke spillene Nintendo gir ut selv, de vet jeg som regel 100% at er bra. Problemet er mangelen på skikkelige tredjepartsutviklere. Det er greit nok at man med spilltørke kan laste ned noen nye VC spill og nyte dem, men det må da komme bra spill ellers også, som ikke er fra Nintendo! Blitt litt vel mye casual fokus føler jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...